14.Kahvaltı

3.4K 193 131
                                    

Selamlar, nasılsınız?

Ben pek iyi değilim çünkü denize gittiğime bin pişman oldum.Hem yandım hemde deniz pek temiz değildi.Ellerim ve kollarım çok yanıyorr

Neyse onu bunu geçeyim.'diger bölümde küçük bir mantık hatası yapmışım sonradan aklıma geldi.Olay şu;kızın telefonuna Lucas silah ile sıkıyor anca kız arabaya bindiğin de elinde telefon var.Onun telefonu nerden geldiğini size anlatmamışım bu bölümde anlarsınız'

Bu bölümde odaların betimlemesini pek yapmayacağım çünkü diğer bölümde zaten fotoğraflar var

Neyse Hadi iyi okumalar,oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.




"Hadi girelim." Diyen Demir'e döndüğüm yürümeye başlayınca bende peşinden ilerlemeye başladım.

Birlikte evin önüne geldiğimizde kapıyı çaldı ardından kapıdaki kişiye bir kaç sayı söyleyip açılmasını sağladı.

İçeriye girdiğimde kapıyı açanın Can olduğunu fark ettim.Bizden önce gelmiş olmalıydı.Can da diğer malikâne de spor salonunda ders veriyordu.Yani eğer Demir ile boks yapmasaydım Can ile yapacaktım.

Bundan sonraki sporlarımıda Can ile birlikte yapacaktık zaten.Ona kısaca selam verip önden ilerleyen Demir'in peşine takıldım.Merdivenlerin olduğu kısma geldiğimizde buranın salon olduğunu fark ettim.Güzel dizayn edilmişti ve hoş bir havası vardı.Daha fazla incelemeyip merdivenleri çıkmaya devam ettim.

Bir kat çıktıktan sonra Demir sola dönüp,açık siyah renkli olan kapının önünde durdu hemen ardından benim olduğum tarafa döndü."Burası senin odan,önemli birşey olursa şu odadayım.Eğer odanın içinde beni göremezsen,içeride olan kapıdan gir çalışma odasında olmuş olurum büyük ihtimalle."derken bir eli ile de benim olduğum odanın yan tarafında olan kendi odasını göstererek konuşmuştu.

"Anladım,başka birşey yoksa odaya geçeyim."diye sorar bir şekilde konuştuğum da kısaca beni onayladı."Hayır, geçsen."diyerek ilerleyince bende arkasından daha fazla bakmayıp odama geçerek kapıyı kapatıp kilitledim.

Hemen ardından odaya dönerek incelemeye başladım.Güzel dizayn edilmişti.Ve bence diğer malikâneden daha güzeldi.Orada odalar biraz daha küçüktü ama burası daha genişti,ve tam benim tarzıma uygundu.

Odanın içinde olan kapıları açarak inceledim.Banyo,giyinme odası ve çalışma odası olarak üç tane kapı vardı ve kapılar bunları açıyordu.

Giyinme odasına baktığımda daha boştu.Ve malikâneyi kullanmamalarına rağmen temizdi.Büyük ihtimalle her gün yada her hafta birileri temizlemeye geliyordu.

Daha fazla incelemeyip yatağa geçtim.Ama üzerimdeki kıyafet pek uyumak için müsait olmadığı için oturduğum yataktan kalkarak kapıya ilerleyip kilidi çevirerek odadan çıktım.

Demir'in gösterdiği odasının önünde durup kapıya vurdum.Ses gelmeyince kapıyı açarak içeriye girdim.Büyük ihtimalle dediği gibi çalışma odasındaydı.

Kapının kilidine elim gittiğinde ne yaptığımı fark ederek geri çektim.Ve önüme dönerek odayı inceledim.Benim odam ile aynı renk mevcuttu ve onun odasıda bir kısmı boydan boya cam vardı.Ve bu odaya güzel bir hava katmıştı.Aslında benim odamda öyleydi ama burası daha bir güzel olmuştu sanki.

Daha fazla incelemeyip sağ tarafta olan kapıya yöneldim.Açtığımda burası çalışma odası değilde giyinme odası olduğunu fark ettim.İçeriyi çok incelemeyip kapıyı kapatarak diğer taraftaki kapıyı açtım.

Düşündüğüm gibi bu odadaydı.Bilgisayara o kadar odaklanmıştı ki, geldiğimi bile fark etmemişti.E bende bu sürede onu incelemeye başladım.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin