6.Görev

3.8K 199 80
                                    

Günün ikinci bölümüü

Ay noluyor noluyor

Gececiler varsa onlar okurken ben uyumuş olurumm

Ayy bence bu bölüm güzel olacak

Oy vermeyi unutmayınn

İyi okumalar💗

Çoktan malikâne'ye gelmiştik,ben arabadan inerek içeriye girdim, hemen ardımdan Kaan girdi.İçerisi bugün daha bir kalabalıktı sanki.Heryer de adamlar vardı.Adamların geneli siyah takım elbise giymiş ve kulaklarında siyah bir kulaklık vardı.

Salona adımladığımda bir kaç adam bilgisayara bakarak kulaklıklarındaki kulaklığa birşeyler söylüyordu.Gözüm sağ tarafta bilgisayar ile uğraşan Demir'e kaydı.

Resmen salonun içerisinde 15 civarı kişiydik ve birkaçı ayakta,ellerindeki dosyaları inceleyerek bilgisayara bakan Demir'e birşeyler söylüyordu.

Ne olduğunu tam anlamadım, içeri girdiğimde birkaç bakış bana döndü ardından yanıma gelen Kaan ile çok bakmadan geri önlerine dönüp işlerine devam ettiler.

"Ne oluyor tam olarak?"diye sordum yanımda olan Kaan'a."Büyük ihtimalle bir aksaklık oldu,onun için uğraşıyorlar.Boks işi şimdilik kaldı,sen geç otur ben Demir Bey'in yanına gideceğim."diyerek yanımdan ayrılıp Demir'in yanına gitti.

Bilgisayara bakan Demir yanına gelen Kaan ile ona baktı ardından birşeyler konuşup,geri bana baktı Demir.

Eli ile gel işaret yaptığında kaşlarımı ne alaka dercesine kaldırdım ve yanına gittim.

"Acil bir sıkıntı oldu,burda senin devreye girmen gerekecek,yani bugün göreve gidiyoruz."dediğinde boş boş baktım.Dalga mı geçiyor bu adam,daha bir gün bile geçmemiş ve beni göreve mi gönderiyor.

"Ne anlarım ben görevden ya,daha bir gün bile olmadı nasıl yapacağım?"diye sorduğumda gülümsedi.Yüzündeki maske yüzünden göremesem bile göz kısmında çıkan yanaklarından anlamıştım.

"Sen o işi bana bırak.Gel otur yanıma anlatacağım sana herşeyi,sen sadece benim dediklerimi iyi dinle yeter."dediğinde onu onaylayarak yanına oturdum.Eh başa gelen çekilirdi.

..

"Bak iyi anladın dimi, yanlış bir harekette herşey berbat olur."diye bininci kez konuşan Demir'e göz devirdim.Bıktırtmıştı beni bin kez onaylamama rağmen hala soruyordu.

"Lan anladım diyorum anladım, kıt mısın be adam."diye sinirlice ve biraz yüksek sesle konuştuğumda hemen önümde duran adam konuşmaya başladı.

"Patron ile böyle konuşma saygısızlık yapılmasını istemem."diye konuşan adama tek kaşımı kaldırarak alayla baktım.Demir karışmıyordu ona ne oluyordu bir kere?

"Bu seni ilgilendirmez patronun ile benim aramda olan birşey."diye söyledim.

"Ama-" diye başlamıştı ki yanım da oturan Demir'in sert sesi ile sözü yarıda kaldı.

"YETER, yanınızda bende varım.Bu aptal tartışmayı başka zaman yapın ve şuan konumuz bu mu cidden Celal ha?"diye sinirle söylendiğinde adının Celal olduğunu öğrendiğim adam başını eğdi.

"Özür dilerim patron."diye konuştuğunda Demir ayağı kalktı."Hadi daha fazla oylanmayın,Akça sen benim arabam ile,geri kalan görev verdiğim herkes diğer arabalara HEMEN."diye söyledi sonda bağırarak.Hemen ardından adamlar Demir'in önünde eğilerek tek tek çıktı olduğumuz yerden.

Bende ayağı kalktığımda bana kısa bir bakış atarak konuşmaya başladı."Sen benim arabam ile geleceksin."diye söylediğin de başımı salladım, kıt değildim ya başta dediginde anlamıştım zaten.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin