17.Restorant

3.3K 191 172
                                    

Ne ara 17.bolüm oldu yaa

Okulun ilk haftası nasıl geçtiii?

Kaça geçtinizz?

Bir haftadır bölüm atamadığım için bu bölüm 2100 den fazla kelime olacakk.

Neysee hadi bölüme geçelimm oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn

Gözüme çarpan elbiseyi elime alarak üzerime tutup boy aynasından baktım.Bence güzel duruyordu denemekten zarar gelmezdi.

Üzerimdeki kıyafetleri çıkartarak seçtiğim siyah rengi elbiseyi giymeye başladım.

Elbise güzel olmuştu olmasına ama bir sıkıntımız vardı,oda arkamdaki fermuar..Elim bir türlü yetişmiyordu. Yarısına kadar çekmiştim ama tam kapanmamış yarıda durmuştu ve bu cidden sinir bozucuydu.

 Yarısına kadar çekmiştim ama tam kapanmamış yarıda durmuştu ve bu cidden sinir bozucuydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkasının Fermuar detaylı olduğu düşünün)

Derin bir nefes alarak çekmece'nin olduğu kısma ilerleyip açtım ve içinden ip çıkardım.Fermuarı geri en alt kısmına çekerek ipi fermuarın tutma kısmından geçirip tuttum ve ipin iki ucunu tutup yukarı doğru çektim.Fermuar anında kapanırken zaferle gülümseyip ipi çıkartarak masaya geri koydum.

Genellikle her şeyi tek başıma yaptığım için kolay çözüm bulabiliyordum ve buda onlardan biriydi işte.

Daha fazla oyalanmayarak masaya geçip makyajımı yaptım hemen ardından da saçımı yaparak botlarımı giydim.

Son kez aynadan kendime bakıp güzel olduğumu kanaat getirerek göz kırptım kendime ve gülerek kapının olduğu kısma geçtim.Kendimi seviyordum,açıkçası bu ego dan ziyade kendim ile barışık olmamdan kaynaklıydı.

Kilidi çevirip odadan çıktıktan sonra salona inmek için merdivenlerin olduğu kısma ilerleyecektim ki Demir'in odasından gelen bağırma sesi ile durdum.

"YA DÜZGÜN YAPIN DEMEDİM Mİ LAN SİZE.DAHA NE KADAR BÖYLE APTALCA DAVRANACAKSINIZ ?.EĞER O ADAM BİZİ BULURSA YEMİNİM OLSUN HEPİNİZİ TEK TEK KENDİ ELLERİMLE GEBERTİRİM."diye kükrercesine bağırdığında yutkundum.

İçinden aslan çıkmıştı resmen yahu ilk defa bu kadar yüksek ses ile bağırıyordu.Sesi tek benim duymadığımı yukarıya doğru gelen Tuncay ve Kaan'dan anladım.Demekki burada ses yalıtımı yoktu.

Kaan ve Tuncay beni gördüğü gibi hızla yanıma gelerek konuştu."Akça, Patron niye bu kadar sinirlendi yine,haberin var mı?"diye soluk soluğa konuştu Kaan.Merdivenlerden koşarak çıktığı için soluk soluğa kalmıştı.

Başımı iki yana sallayarak reddettim."Hayır bilmiyorum,ama bu ne ise çok sinirlendiği kesin.Bence şimdi odaya girmeyin."dememe kalmadan tekrar ses yükseldi.

"GELMİŞİNİZİ GEÇMİŞİNİZİ-"diye bağırırken aniden kırılma sesi gelirken, odasının kapısını açarak çıktı odadan.

Sinirden boynundaki damarı görünüyordu ve boynu kıpkırmızı olmuştu.Maskeden göremesem de yüzünün de kızardığına eminim."KAAN."diye kapının önünden bağırdığında Kaan hızlıca Demir'in önünde durup selam verdi.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin