Uzun bir aradan sonra selamm
(29.bölümde bı oylar azalmış sanki)
⚠️Ehem bu bölüme özel olarak istediğiniz gibi ana bacı girebilirsiniz yorumlarda dhskfhwnd yani 'Küfür serbest..'⚠️
İyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn ki daha aktif bir şekilde bölüm atayımm🤍
Akça'nın ağzından;
(Mantık hatası ve yazım hatası var ise söyleyin lütfen kontrol etmeden attım)
Bir kaç kere sallanmam ile yerimde kıpırdandım.Yatak yerine başka bir yerde olduğumu fark ettiğim gibi zorla uykulu gözlerimi açarak olduğum yere bakınmak için gözümün alışmasını bekledim.Bakış açım düzeldiğin de kaşlarım çatılırken ani bir şekilde sallanmam ile arkaya çarpmamam bir oldu.
Sikir.Ben şuanda bir arabanın bagajındaydım,ayaklarım ve ellerim plastik kelepçe ile bağlanmış,ağzımda ise bir kumaş parçası vardı!
Neyin içine düşmüştüm ben böyle?
Yeni uyandığım için beynim geç algılasa da bagajın camından baktım. Anladığım kadarı ile hala geceydi.
En son Demir ile birlikte uyumuştum. Hem onun uykusu aşırı derecede hafifken beni onun yanından nasıl kaçırmışlardı tanrım!Buradan acilen çıkmam gerekti.Aklıma gelen fikir ile garajın etrafına baktım ama tabiki de kesici bir alet yoktu.Uyandığımı belli etmemek için sessiz bir şekilde ellerimi iki yandan açarak hızla karnıma geçirdim,canım acıdığı için dişlerimi sıktım Sonuçta vücudum hala hassastı.
İlk yaptığım da kopmasalar da ikinci vuruşum da koptular.Ellerim kurtulduğu gibi ayağı kalkmadan -ki alan çok fazla yoktu-bagajın camından görünmemek için sürünür bir şekilde ayağımda olan plastik kelepçeyi biraz da olsa uğraşarak kopardım.
Ağzımdaki kumaşı da attığım gibi sırıttım.Sıra gelmişti istediğim kısma.Sessiz olan arabada dikkatlerini çekmek için ayaklarımı karnıma çekip var gücümle cama tekme attım. Araba ani bir şekilde durduğun da bagajın kapısına doğru yuvarlanarak çarpmam ile inledim.
İnlemem ile elimi sertçe ısırdım siktir umarım onu duymamışlardır. Amacım sadece uyandığımı sanmalarıydı.Arabanın kapı açılma ve iki kişinin konuşma sesi geldiği gibi yutkundum. İki kişiler ise boku yemiştim ama yinede yer olduğu kadarı ile ayağımın üzerinde durarak bagaj kapısının direkt önünde durdum.
Bagaj düğmesine basıldığı gibi nefesimi tuttum.O sırada açılırken gördüğüm tek kişi ile hızla yüzüne yumruk geçirdiğim gibi arabadan atladım.Ayağım bagaja takıldığı gibi yeri boylarken küfür ettim.Ama hızla ayağı kalkarak arkama bakmadan koşmaya başladığım gibi yüzünü bile görmediğim adam arkamdan bağırarak koşmaya başlamıştı.Hey bunlar iki kişi değil miydi? Ah siktir hiç umrumda değildi resmen şuan ormanın içine doğru son sürat koşuyordum anasını satayım!
Düştüğüm için dizim acısa bile umrumda değildi.Ama her halükarda yavaşlatıyordu beni lanet olsun."Durmaz isen ateş edeceğim."diye arkamdan bağıran adam ile yine bir küfür savurarak ağaçların arasından daha hızlı koşmaya çalıştım.
Tek kişiydi o yüzden izimi kaybettirmem kolay olurdu.
Arkamdan ateş ettiği gibi çığlık atma istediğimi zorla bastırarak var gücüm ile koşmaya devam ettim öyle bir koşuyordum ki resmen kalbim ağzımdan çıkacak gibiydi.Nefes almam gittikçe zorlaşırken istemesem bile bu beni yavaşlatıyordu.
Koşarken elimi cebime attım,bir umut telefonum cebimdedir diye ama değildi.Uyumadan önce yastığın altına koymuştum..
Arkamdaki adamın hem bağırması ve ateş etmesi ile bana daha çok yaklaştığını anladım.Ve bu adam beni öldürmek falan istemiyordu yoksa çoktan o kurşunlar ile geberip gitmiştim ah cidden bırak artık peşimi be adam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°