12.Boks

3.5K 208 168
                                    

Arkadaşlar ben birşey fark ettim, kızın okulunu unuttum aq KDBSKSBS

🕳️ ÖNEMLİ 🕳️

Bu kızın okuluna bir açıklık getireyim bu kız okumuyor gibi düşünün yani yarışlar için falan geldiğini düşünün bu şehire çünkü okul olursa işler karışıyor...

Bu bölümde sürpriz vaar.Vallahi bulana kadar canım çıktı yahu geberdim aaa umarım beğenirsiniz çok birşey beklemeyin dee

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn

Neyse haydi iyi okumalarr💗

Bir kaç hafta sonra..

Abimin kapıya vurarak bağırması ile yatakta doğruldum."hadi uyansana kızım hadii."diye bağırmasına artık katlanamayarak seslendim.

"Ya uyandım uyandıım."diye bağırıp ellerim ile yüzümü ovuşturdum.Elimi yüzümden çektiğim zaman kendime gelmek için biraz etrafa boş boş baktım.En sonunda ayağı kalkarak lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.

'Haftalar önce abimin buraya geldiği gün kahvaltıdan sonra herşeyi konuşmuştuk.Abim Demir'i küçüklükten beri tanıyorumuş ve kardeş gibi büyümüşler.Demir normalde İstanbul'da yaşıyormuş ama babasının işinden kaynaklı buraya gelmişler.Abim ile çok görüşmeyince abim biraz büyüdüğünde sürekli şehir dışına çıkıyordu.Küçükken hep merak etmiştim niye gittiğini,sebebi buymuş meğer.Herneyse işte sonra Demir babası yüzünden mafya işlerine karışınca abim görmüş,e tabi Demir'in babası abimi öldüreceği sırada Demir zor ikna edip abimi de işe aldırmış.Bu şekilde aynı işte çalışmaya başlamışlar.
Eslem ile de çoktan konuşup yaşadıklarımı özet geçmiştim tabi mafyalı kısım hariç.Kısaca haftalar böyle geçmişti.Demirler sürekli yarışlara katılmıştı,onlar gidince de Eslem yanıma gelmişti.Artık ayağım iyileştiği için rahat hareket edebiliyordum.Ve abim artık gidecekti bugün, bacağım iyileşene kadar burda kalacağını söylemişti,ne kadar kalmasını ısrar etsekde kabul etmemişti.Ordada ayrı çalıştığı için gitmesi gerektiğini söyleyince bizde artık kabullendik.'

Banyodan çıkınca üzerimi değiştirme gereği duymadan aşağı kata indim.Mutfağa geldiğimde yemek yapan ikiliye bakıp sırıttım.

"Günaydın aşçı beyfendiler."diye söylediğim de tavadaki omleti çevirip bana dönmüştü Demir.Bu haftalar için de Demir ile yakınlaşmıştık yani ilk baştaki gibi birbirimize soğuk değildik.Yada eskisi gibi bağırıp çağırmıyorduk.

"Günaydın Akça hanım,sonunda uyanabildiniz ya."diye şikayetçi bir tavır ile konuşup omlete geri döndü Demir.

"Günaydın bir tanem,geç otur sen getiriyoruz biz kalanları."diyen abimin yanına gidip arkadan belini sardım ve başımı öne uzatarak yanağına bir öpücük kondurdum.Bugün gideceği için son hasretimi gidereyim bari.

"Canım abim yaa."diyerek bir kez daha öptüğümde gülerek salatalığı kesmeye devam etti."cıvıma kız,hadi geç otur."diye söylendiğinde saçlarını karıştırıp sandalyeyi çekerek oturdum.

Hemen ardından Demir sofraya omletleri koyup oda diğer sandalyeyi çekerek oturdu.

..

Kahvaltımızı yaptıktan sonra abimi havaalanına bıraktık.Demir ile birlikte malikâneye dönüyorduk şuan.Orda kalırken kullandığım eşyaları da malikâneye götürmek için bir çanta hazırlamıştım.

"Bugün boks maçını yapalım mı, bacağın iyileşinceye anlaşmıştık."dediğinde ona döndüm.

"Olur,yapalım bakalım."diye sırıtarak konuştuğumda dudağının kenarı kıvrıldı.Yine ağzı açık olan bir maske takmıştı,yani sadece gözleri ve dudakları görünüyordu.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin