Dikkat dikkat bu bölüm biraz romantiklik ve tatlılık içerir!!!
Ehem inş beğenirsiniz hadi iyi okumalar💗
Yazım hatası var ise affola uykulu yazıyorum o yüzden gözümden kaçmış olabilirr
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn bebeklerim🏍️💖
Yüzüme sırıtarak bakarken kafasını yüzüme doğru eğdi."Tabi anlatırım ama bir şart ile." Dedikten sonra gözlerimin içine son bir kez bakıp sağ eli ile yanağımı kavrayarak sol yanağıma sıcak ve nemli dudaklarını bastırdı.
Bu hareketi ile nefesim kesilirken istemsizce gözlerim kapandı.Yanağımdaki baskı hafif artığında yutkundum,hemen ardından Demir'in dudaklarının baskı uyguladığı yeri soğuk hava sarmalarken gözlerimi açtım.
Demir'in burnu ile burnum sürtünürken sağ taraftan kıkırdama ve boğaz temizleme sesi gelmesi ile oraya döndüm.
Okan ve Alp'in bize sırıtarak bakması ile gözlerim büyürken tekrar Demir'e dönüp bir kaç adım geriledim ve boğazımı temizleyerek lafa girdim.
"Bugün yeter.Yani bu kadar antrenman yeterli bence gidelim artık."diyerek hızlıca Demir'in yanından geçeceğim sırada kolumdan tutulup çekilmem ile geriye doğru sendeledim.
"Daha yeni başladık.Hem anlamadım diyen sen değil miydin,ne bu vazgeçme hızı?"diye gözlerini kısıp sırıtarak konuştuktan sonra Alp ve Okana döndü.
"Skoru sayın."dedikten sonra bana tekrar dönerek göz kırpması ile alt dudağımı ağzımın içine çekerek dişledim.
Demir,kulaklığı alıp bana uzattığın da, uzattığı eline bakarak elime aldım.Ardından taktığım da Demir de aynı şekilde kendine alıp taktı ve eline silahı alarak tekrar bana verip sonra kendine aldı.Hemen ardından beklemeden hedef aldığın da yandan yüzüne baktım.
Nasıl hem flört edip hemde hiçbir şey olmamış gibi davrana biliyordu anlamıyorum.Resmen şuan benim kalbim maraton koşusuna çıkmış gibi atıyorken o nasıl bu kadar sakin kalabiliyordu,ah cidden..
..
Atış'ın ortasında,Demir'in yarın ki yarış için olan hazırlıklara bakması gerektiği için gitmiş,Alp ile devam etmiştim.
Aklım hala oradaki öpücükte iken masanın üzerindeki limonlu sodayı içmeye devam ettim.Mutfağın kapısı açılması ile oraya dönerken gelenin Uzay olduğunu gördüm.
Gülümseyip yanıma geldiğinde hafif tebessüm ettim."Tek başına oturmuş ne düşünüyorsun bakalım?"
Diyerek yanımdaki sandalyeyi çekerek oturdu."Valla nerden anlatayım bilmiyorum ki?"diye mırıldandım.Aslında Eslem'e anlattım herşeyi ama Uzay'a vesaire anlatamam eğer diğer adamlarda duyup yanlış çıkarımlar yaparsa Demir'in rahatsız olabileceğini düşünüyorum.Ne kadar Okan ile Alp görse de Demir sayesinde söyleyemezlerdi kimseye.
"Anlat işte bir yerden ne olacak?"diye konuştuktan sonra elini omuzuma koyarak hafif sıktı.Elimdeki yarısı bitmiş sodayı masaya bırakarak Uzay'a döndüm.
"Aman boşver ya,önemli birşey değil zaten.Ee sen niye geldin buraya?"diyerek konuyu değiştirmeye çalıştım.
Uzay,biraz yüzüme bakıp o konu üzerinde durmadan konuştu."Valla susadım ya o yüzden geldim."dedikten sonra ayağı kalkarak dolaba ilerledi.Birşey demeden onu izlemeye devam ettim.
Dolabı açarak bir şişe su alıp kapağı açtığı gibi kafasına dikmesi bir oldu.Hepsini tekte içip şişeyi hızlıca çöpe atarak bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°