16.Çip

3.2K 180 74
                                    

Medya için ölürümm

Aranızda kpop dinleyen varmı??

Varsa en çok hangi grubu takip ediyorsunuz ve biasınız kimm

Neysee hadi bölüme geçelimm

İyi okumalar💗






Tam elimi öpecek iken belimden hızla çekilmem ile ellerimiz ayrıldı, sırtım hızla Demir'in göğsü ile buluşurken Demir'in sert sesi kulaklarıma doldu.

"Karım, Akça karanoğlu."dedi derin ve sert çıkan sesi ile.

Chen kaşlarını kaldırıp ikimize baktı, ardından boğazını temizleyerek gülüp eline biz geldiğimizde masaya bıraktığı viski'sini aldı.

"Ah,sen ne zaman evlendin? Hiç kimseden duymamıştım."diye söyledi elindeki viski'yi yudumlarken.

O sırada bende belimi Demir'in göğsünden çekip yan tarafa çekildim."Daha evlenmedim.Nişanlıyız şuan,karım kimsenin haberi olmasını istemedi.Sadece düğün hazırlıkları başladığı zaman size haber verecektim."dediğinde Chen başını aşağı yukarı salladı.

"Anladım.."dedikten sonra ellerimize baktı.Ardından sırıtarak konuşmaya başladı."Nişan yüzükleriniz nerde?"diye bir soru yönelttiğinde ben devreye girdim.

Nişan yüzüğü için vaktimiz olmadığı için alamamıştık.O yüzden bunun içinde birşey uydurmak en iyisiydi."Özel tasarım istedim.Yapımı uzun sürdüğü için daha gelmedi yüzüklerimiz."diye kısaca konuştuğum da Chen'in bakışları beni buldu.

..

Bir kaç saat daha öylece konuşmuştuk.Yarış saati yaklaştığı için kalkıp giyinme yerine gittik.Zaten bir tek motor için,ceket ve eldiven giyeceğiz.Ceketi giydikten sonra sağ elime taktığım eldiveni çıkartıp yarış için olan eldivenleri giydim.

Ceketi giydikten sonra sağ elime taktığım eldiveni çıkartıp yarış için olan eldivenleri giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olduğumu düşünerek çıktım odadan.Direkt pistin olduğu yer gözüme çarptığın da kalabalığın arasından geçerek orta taraflara geçtim.Şimdi Demir ile Chen yarışacaktı.Benim giyinme amacım sanki Chen ile yarışmaya katılmak için giyinmişim de sonradan çatışma çıkmış, yarışmayacak gibi görünmek için di.

Demir ve Chen'in Yarış amacı kendilerini kanıtlayıp para kazanmak.Tabi Chen öyle sanıyordu.Bizim yani Demir'in amacı onu oyalamaktı.

Herneyse buraya gelme amacımız şu;Chen'in her zaman yanında taşıdığı çok önemli olan bir bellek var.Belleğin içinde ne olduğunu tam bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla çaldıkları paraların vesaire yerine göstermek için kullanıyormuş.Chen unutkan biri olduğu için de bu belleğe yerleştirmiş bilgilerini,O yüzden Demir için önemli.Diğer mafyaların da gözü bu adam da tabi,ama Demir'in de gözü bu adamda olduğu anlaşılınca diğer mafyalar kendini geri çekmiş.Eh tabi kim ondan üst seviye mafyanın göz koyduğu adama elini uzatmak ister?

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin