Mantık yada yazım hatası var ise affola.Kontrol bir kez ettim gözümden kaçmış olabilir~4 ay sonra~
"Hayır,birde kızla alakam yok gelmiş ne diyor."dedikten sonra somurttuğun da gülmemek için dudaklarımı ısırsam da Ayaz ve Eslem hiç kendini tutma gereği duymadan güldüler."Aman ben oğlum,ne olacak sanki." dedikten sonra elini cebine atıp sigara çıkaran Ayaz'a baktım.
Tam çakmağını yakacağı sırada Eslem'in kolunu tutması ile ona baktı."Aşkım."diye bastırarak söyleyip beni gösterdiğin de Ayaz hatırlamış gibi ayağı kalktı.
Sigara kokusundan nefret ederdim.Ve Eslem benim için,ne kendisi nede başkasına yanımda sigara içirtiyordu.
"Ben balkona çıkıp sigara içeceğim,gelmek isteyen?"diye Ege'ye baktığın da "Sorman hata."diye söyleyen Ege,ayağı kalkarak Ayaz ile balkona çıktı.
"Eslem,sende git.Sigara içmeyi ne kadar çok sevdiğini biliyorum." dediğim de onaylamaz şekilde kafasını iki yana salladı."Seni burada tek mi bırakayım."dedikten sonra kolunun omzuma atarak kendine çekti.
..
Eslem'in evinden çıkıp malikâneye geri döndüğüm de bindiğim motordan inip kaskımı da üzerine bıraktım.
Bu dört ay için de Demir'in evine taşınmıştım.İş için sadece geliyorduk malikâneye,Bide bizimkileri özlediğim zaman geliyordum.
Demir'in evine malikâne çok uzak değildi arada bir saat vardı.Demir'in bir çok yerde evi olduğunu öğrendim,mesela eski kaldığımız malikâne'nin yanında da evi vardı, şimdiki malikâne'nin yakınında da evi vardı.
Düşüncelerim den sıyrılarak yürümeye devam ettim.Garajdan çıktıktan sonra Demir'in çalışma odasına adımlamaya başladım.Bir kaç kişiye selam verip içeriye girdikten sonra asansöre binmek için düğmeye bastım.
Asansöre binip Demir'in katına geldiğim de kapı açıldığı gibi çıkarak hızlı adımlar ile kapısının önüne geldim.
Tam kapısını açacaktım ki buraya doğru gelen topuklu ayakkabı sesi ile oraya döndüm.
Elinde iki kahve ile gelen kadını baştan aşağı süzmeye başladım.Üzerinde krem boğazlı bir kazak, üzerindeki ile aynı renk İspanyol paça pantolon,Kahverengi bir kaban vardı üzerinde.Adım attıkça ses çıkaran beyaz topuklu bir bot ile tam bir Fransız gibi duruyordu.
Ben onu süzerken çoktan yanıma gelmişti.O bana bakarken bende komple ona döndüm."Sen şu haberlerde çıkan Demir'in karısının herhalde."diyerek gözlerini ile baştan aşağı beni süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°