1.Tanışma

7.5K 322 163
                                    

Selamm,nasılsınız?

Arkadaşlar geçen bölüm ile hikaye arasında pek bağlantı olmayacak yani aile konusu çok geçmeyecek.

Sadece aileden abisi kerem olur.

Bütün motor bilgimi yazmaya çalışacağım valla eğer hatam olursa affediinn

Hadi iyi okumalaar💗

Evime çoktan gelmiştim.Eslem ile yan yana olması için seçmiştim bu evi,aslında birlikte de yaşayabilirdik ama kuzeni ile yaşadığı için ne kadar ısrar etsede rahatsızlık vermek istememiştim.

Evim benim için iyiydi ne fazla büyük ne küçüktü.Bahçesi ortaydı ve çok hoştu.Bahçede orta boylarda bir havuz vardı.İki misafir odası,bir mutfak,Bir yatak odası,iki banyo ve evin arka tarafında garaj vardı.Oraya İstanbul'daki motor koleksiyonumun yarısını koymuştum.

Artı olarak burda da galeri açacaktım.Babamın haberi yoktu normalde ama buraya geldiğimde korumalardan getirmelerini istemiştim e tabi babamın kulağına gitmişti.Ama umrumda değildi,hayatıma burda da devam edebilecek biriydim zaten hayatım hiçbir zaman onlara bağlı olmamıştı ne kadar onlar bağlı sansa da.

Mesela her gece derslerim bittiğinde ve onlar çoktan uyumuş olduğunda evden çıkarak motor yarışlarına katılıyordum ve kazandığım için yeterli miktarda para kazanıyordum.

Aile evinde ne kadar babamdan dayak yemiş olsam da normal olarak kimse bana elini kaldıramaz dı çünkü onlara karşılık verecek kadar güçlüydüm.E tabi şimdi şey diyeceksiniz madem kendineden eminsin o zaman babana niye karşı gelmedin yada dayak yedin gibisinden sorular sorabilirsiniz.

Cevap olarak size şunu veririm;Aile içinde zavallı görünmek zorundaydım eğer babam güçlü ve kendimden emin bir kız olduğumu öğrenirse elimdeki parayı alırdı ve aklınıza gelemeyecek cezaları verirdi,mesela okuldan çıkartmak ve gitmemem için peşime tonlarca koruma koyabilirdi,iki gün boyunca aç susuz bir odada bırakabilir,beni bağlayıp kemer,kırbaç ile dövmek gibi.

Babam cidden manyak bir insandı.Ah her neyse onu hatırlayıp içimizi karartmayalım.

Ben buraya geleli toplam iki gün geçmişti,bu zaman da da pek Eslem ile görüşmemiştim, işte çalıştığı için ama bugün onun ile buluşacaktım.O da motorlara ilgi duyan bir kızdı,ikimiz de aynı motoru çok seviyorduk yani Kawasaki ninja H2R cidden motorun her rengi olsun,kendisi olsun çok havalı ve güzeldi.Yarışmada kullanmayı en sevdiğim motorlardan biriydi, Kawasaki ninja H2R ile hız yapmayı da seviyordum.

Odamın içinde bir kapı vardı onu açarak giyinme odama girdim.Akşam burda her ay yapılan bir motor yarışı düzenleniyormuş ve Eslem sürekli gittiği için orada bazen yarışlara vesaire de katılıyormuş ama bugün sadece izlemeye gidecektik.

Akşam burda her ay yapılan bir motor yarışı düzenleniyormuş ve Eslem sürekli gittiği için orada bazen yarışlara vesaire de katılıyormuş ama bugün sadece izlemeye gidecektik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Motoru bilmeyenler için.)

Giyinme odamdan siyah bir giyisi alıp çıktım ve odama girerek giyinmeye başladım şuan saat gece 2 ye geliyordu ve bu yarış saat 3 civarı başlıyordu.Bu yarış normal yarışlar gibi değildi,illegal bir yarıştı.İllegal yarışı daha çok sevmemizin sebebi ise hem parası daha iyiydi ve özel kişiler izlemeye gelebiliyordu.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin