26.Bazı gerçekler

2.8K 151 83
                                    

Bu bölümden sonra;Önceki ve yeni gelecek bölümlerin adlarına sayı koymak yerine bölümün adını kendim o bölüme göre yazmayı planlıyorum.

Sizce nasıl olur?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn iyi okumalar 🤍

Ege, İstanbul'a gitmeden önce benim ile birlikte motor sürmek istediği söylediği için şuan Demir'in yanına gidiyordum.

Dışarıdaki bahçede Kaan ile birlikte oturmuş kucağında tuttuğu bilgisayara gülümseyerek bakarak, Kaan ile bir şeyler konuşan sevgilimi gördüğüm de hızlı adımlar ile yanına gittim.

"Ne yapıyorsunuz bakayım."dediğim an Demir'in hızla bilgisayarı kapatıp bana bakması bir oldu.

Bu hareketi ile kaşlarım çatılırken yüzüne 'ne alaka' dercesine baktım.

Bir şey mi saklıyordu benden?

Demir'in öksürmesi ile Kaan anında Demir'in kucağında ki bilgisayarı alıp ayağı kalktı."Patron ben sizin dediklerinizi yerine getireyim."dediğin de Demir kafası ile onay verdiğin de Kaan hemen yanımızdan ayrıldı.

"Neye bakıyordun gülümseyerek?" diye sorduktan sonra yanına oturdum.

"Bugün olan yarış,yarına ertelendi.Yani hazırlıkları daha detaylı yapabiliriz onun için bebeğim."dedikten sonra eli ile belimden kavrayıp yanına çektiğin de kollarımı beline ve karnına sardım.

"Gülümseyerek mi?"dedim kaşlarımı kaldırıp ona bakarak.Pek de ikna edici bir cümle kurmamıştı açıkçası.

Demir bu dediğim ile yanağıma bir öpücük kondurup yüzüme baktı."Biliyorsun sevdiğim bir iş olunca istemsizce oluyor."dediğin de dudaklarımı birbirine bastırıp düşünüyormuş gibi yaptım.

"Hm hatırlayamadım ama olabilir."dediğim de hafif kıkırdayarak dudaklarıma küçük bir buse kondurup burunlarımızı birbirine sürttü.

"Aşkım..Sana birşey söyleyeceğim."diye kısık sesle konuştuğum da Demir burnuma sürttüğü burununu tenimden ayırmadan yanağıma doğru sürükleyerek mırıldandı.

"Hm söyle bebeğim."dediğin de kapattığımı fark etmediğim gözlerimi araladım.Kokusu ve bu hareketleri yüzünden kendimden geçmişim resmen.

Dudaklarımı konuşmak için araladığım sırada Demir,küçük öpücükler bırakarak kulağıma doğru bir şerit çizmesi ile yutkundum.Bu adam bu hareketleri ile beni bir gün öldürecekti cidden.

Bu atmosferi ne kadar bozmak istemesem de dudaklarımı yalayarak zar zor konuşmak için açtım."Ege ile motor sürmeye gideceğim.İstanbul'a gitmeden önce son kez buluşmak isti-"diye konuştuğum sırada cümlemin bitmesine izin vermeden kulak mememi iki dişi ile kıskaca alarak ısırması ile yüksek sesle inledim.Aniden yakalanmıştım.

"Ne yapıyorsun ya."diye söylediğim de ısırdığı yeri emdikten sonra sıcak nefeslerini boynuma salmaya devam etti.

"Hiçbir yere gitmiyorsun.Hele ki o Ege piçi ile asla."dediğin de göz devirdim.O olayın üzerinden dört ay geçmesine rağmen Ege ile asla anlaşamıyor üzerine ne zaman birbirlerini görseler kavga ediyorlardı.

"Ya gidiyor zaten son kez buluşacağım."dediğim de tenime saldığı sıcak nefesinin yerini soğuk hava dalgası alması ile ürperdim.

Yüzünü benden biraz uzaklaştırdıktan sonra sıcacık iki eli ile yüzümü avuçları arasına aldı.

"Tek ikiniz mi?"diye sorduğunda kafamı onaylar şekilde sallamam ile 'Tch' diye bir ses çıkardı ağzından.

"O zaman imkansız."dediğin de kaşlarımı çattım."Demir son kez diyorum ya."diye söylemem ile bu sefer o kaşlarını çattı.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin