Yeni bir bolum ve yine been
Evett bakalım neler olucak
Hayde çok konuşmadan bölüme geçelimm
Oy ve yorum yapmayı unutmayınİyi okumalar💗
"Zaten mafya ol,adam öldür diyen yok.Bana çalışacaksın yani verdiğim görevleri yapacaksın yada burdan ölü olarak çıkarsın.Seçim senin."dedi hala silahı önümde tutarken.
Yanımızda sadece Demir'i daha demin çağıran bir koruma vardı.Aklımda olan şeyi yapacaktım,evet fazlasıyla malca olabilir ama bir ihtimal işe yarayacağını düşünüyorum.
Demir'in silah tutan eline daha biraz daha yaklaştığım da Demir ne yaptığımı sorgular gibi bakıyordu.Gözlerinin içine bakarken ani bir hareketle elindeki silahı alıp ona doğru döndüreceğim sırada,Demir kolumdan tutup yüzümün duvara dönük olarak yapıştırdı duvara.Acı ile inleyip bağırdım.
"LANET OLASI HERİF, BIRAK BENİ."diye bağırdığımda kolumu tutan eli daha sıkılaştı ve kulağıma yaklaşarak konuştu.
"Kendini benden aklı mı sanıyorsun ha?" Diyip güldükten sonra geri çekilerek devam etti.
"Şansını çok fazla zorluyorsun.Dua et Eslem'in arkadaşısın yoksa çoktan geberip gitmiştin."dediğinde ağzımdan hah diye bir nida çıktı."O kadar iyisin ki çok sağol ya."diye konuştum.Zor konuşuyordum çünkü yanağım duvara baskı uyguluyordu ve Demir kafamı kaldırımamı engellemek için eli ile tutuyordu ahmak herif.
Şuan ki pozisyon kısacası şöyleydi;Demir benim kolumu arkaya çevirip beni duvara yapıştırmıştı ve bir eli kafamı diğer eli ise kolumu tutup baskı uyguluyordu.
"Çok konuşma,bak dediklerimi sürekli tekrar ettiriyorsun,KABUL EDİYOR MUSUN,ETMİYOR MUSUN LAN."diye bağırdığında sinir kat sayım daha çok arttı.Oruspu çocuğu hem beni ölmekle tehdit ediyor hemde fikrimi soruyor.
"LAN SENCE ÇALIŞMAMA GİBİ BİR ŞANSIM VAR MI Kİ SORUYORSUN,BİDE ÜSTÜNE BAĞIRIYORSUN BE."dediğimde derin bir nefes alarak konuştu tekrar.
"Cidden sabır ediyorum.Kabul ettiğine göre şimdi evine git eşyalarını topla ve kapına gelecek olan arabayı bekle."diyip geri çekildi.Gözlerim büyürken ona döndüm,ben niye eşyalarımı topluyorum lan ne alaka.
"Eşyalarımı toplama amacım ne? Taşınımıyorum herhalde?"dediğimde maskesinin altından kısık sesle gülme sesi geldi,ay ne kadar komik.
"Bir tane malikâne var orda bütün korumalar kalıyor seni de oraya götürecekler,ben orada arada kalmaya geliyorum.Detayları sonra konuşuruz."dedikten sonra devam etti."Yani şuan sadece yanına vereceğim koruma ile evine git, eşyalarını topla ki aslında orda sana kıyafet ayarlarız.Sadece sevdiklerini al yanına ve kapıda sizi oraya götüren arabaya bin."dedikten sonra yanımızda olan korumaya döndü.
"Akça'yı al götür,duydun zaten ne yapacağını.Hızlı olun iki saat içinde o malikâne'ye varmış olun."konuştuktan sonra arkasını dönüp daha demin çıktığımız odaya girdi.Ah cidden ne mal kızdım ben ya,bok vardı da oturup beklemedim olanlara bak.
Sinirle gözlerimi kapattığım da yanımdaki koruma konuşmaya başladı."Akça hanım, gidelim."dediğinde ona dönerek kısaca onayladım ve dış kapıya doğru yürümeye başladık."Akça hanım deme, zaten bende bir çalışan oldum artık o yüzden direkt adımı söyle."dediğimde kısaca onayladı beni.
Kapıda bekleyen arabanın yanına vardığımız da koruma hemen kapımı açtı."Buyrun."dediğinde geçtim arabaya hemen ardından kapıyı kapatıp şoför kısmına geçti.Kafamı biraz öne uzatarak konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°