Selamlaar
Şuan saat bir bakalım bu bölümü kaçta bitiricemm
Şuan saat kaçta okuyorsunuz yazar mısınız?:)
Hadi bakalım umarım bölümü beğenirsinizz
Bu arada hikaye gidişatı umarım sizi sıkmıyordur,eğer bir sıkıntı varsa söyleyin de ona göre ayarlayayımm
Çok konuştum,hadi iyi okumalarr 💗
Yazardan;
Demir arabayı fazlasıyla hızlı kullanıyordu çünkü sinirlerine hakim olamıyordu,Akça'ya geçen seferki kadının başına gelen şeyin olma düşüncesi geldikçe Lucas'ı ve adamını ölümden beter etmek istiyordu.
Ömer ise aklında olan şeytani düşünce ile Demir'i aradı.Demir telefonu açmak istemese de önemli birşey olma ihtimalini göze alarak açtı telefonu.
"Ne var?Çabuk söyle araba kullanıyorum."dedi sert çıkan sesi ile.Araba kullanırken telefon ile konuşmaktan nefret ederdi.
Farkında olmadan o kadar hız yapıyordu ki adamları bile kaza yapmasından korkuyordu.Akça ise hızı sevmesine rağmen Demir'in bu hali yüzünden oda korkuyordu.
"Patron arabayı çok hızlı kullanıyorsun,bırak ben süreyim."dediğinde Demir,Ömer'in ona karışmasına karşı sinirlenip sesini yükselterek konuştu.
"Sanane lan,Hem ben ne yaptığımı iyi biliyorum kes şimdi."dediğinde Ömer derin bir nefes alarak aklında olan şeyi söyledi.
"Patron,işine karışmak gibi olmasın ama hem biz size yetişmeye zorlanıyoruz hemde arabada Akça hanım da var,tek değilsiniz Patron."dediğinde Demir kısaca Akça'ya bakarak önüne döndü ve birşey demeden kıvrak bir şekilde arabayı kenara çekti.
Asla adamlarının işine karışmasına izin vermezdi ama arabada birinin daha olması onu çıkmaza sokmuştu ve bu sinir ile araba kullanırsa kaza yapacaktı.O yüzden Ömer ile yer değiştirecekti.
Ömer planının işe yaramasına sırıtarak kendi olduğu ve içinde bir kaç tane daha adam olduğu arabayı Demir'in arabasının yanına park ettiği gibi arabadan indi.
Demir arabadan inmeden önce Akça'ya bakmadan konuştu."Ömer gelecek arabayı sürmeye,ben diğer araba ile geleceğim."dediği gibi Akça'nın birşey demesine izin vermeden arabadan hızla indi ve kapıyı sertçe kapattı.Akça derin bir nefes alarak gözlerini kapattı.Neden bu kadar sinirlenmişti anlamıyordu sonuçta kendini korumuştu ve iyiydi.
Ömer o sırada hemen Demir'in yanına giderek anahtarı ona uzattı,Demir direkt anahtarı elinden alıp kendi elindeki anahtarı Ömer'e uzattı."Dikkatli kullan,ben diğer adamlarım ile eve hızlı bir şekilde gideceğim,şu Lucas işini halletmek için.Siz yavaş gelin,güvende olduğunuzdan da emin olun."diyip anahtarı Ömer'in avcuna bıraktı.
"Tamam Patron,güvende olduğumuzdan emin olabilirsin."dediğinde Demir daha fazla konuşmayıp başını sallayarak diğer arabaya bindi.Elindeki anahtarı diğer adama verirken Demir hemen yan koltuğa geçip oturdu.
Ömer,Demir'in küçüklüğünden beri yanında çalıştığı için,Demir ona güveniyordu ama tabiki de yüzde yüz güvenecek kadar aptal değildi.Ömer normalde hemen herşeye atlayan bir adam olmamıştı ama bu seferki tavrı Demir'in dikkatini çekmişti o yüzden peşlerine bir araba daha takmıştı ne olur ne olmaz diye.
Ömer ise sırıtarak Akça'nın olduğu arabaya giderek kapıyı açtı ve bindi.O sırada Akça çoktan gözlerini kapatmış ve eve gidene kadar biraz kestirmek istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°