🕳️DUYURU🕳️
Arkadaşlar Demir sert bir karakter ve ondan naziklik mi bekliyorsunuz? Kıza bağırması yada başkasına bağırması çok normal çünkü dediğim gibi sert bir karakter.ikinci olarak kıza hemen yumuşak davranmasını beklemeyin adam mafya? Ve kıza daha yeni yeni aşık olmaya başlamışken neden ilk tanıştığından beri nazik olsun Akça'nın ayrıcalığı ne ki Demir'in gözünde.Üçüncü olarak hiçbir karaktere heleki baş karaktere bir daha saygı sınırını aşacak argo kelimeler kullanılırsa dm den vesaire o kişiyi engelleyeceğim haberiniz olsun.Kimse karakterlerimi aşağılayamaz.
Bunu önceden söyleyecektim ama dedim boşver falan da yeter yani.Yorumlara zaten çok yazan yok evet ama gelipte dm den olsun karakterime sovemezsiniz.Dediğim gibi engellerim.🕳️DUYURU BİTMİŞTİR🕳️
Asansöre geldiğimde hemen düğmeye basarak içeri girdim ve cebimdeki telefonu çıkartarak Eslem'i aradım.
Eslem'i arayıp haber verdim ve Demir'in bana attığı konumu ona gönderdim.
Bir saat içinde orda buluşmuş olacaktık ve bizim hemen hazırlanıp gitmemiz gerekti.Demir'e söylediğimde oda burdaki odasına giderek giyineceğini ve aşağıdaki salonda bekleyeceğini söyledi.
Hemen dolabıma giderek tekerlekli sandalyeyi biraz kenara çekerek dolabı açtım.Bu sefer kısa sürede ne giyeceğime karar vererek elime aldım ve yatağımın olduğu kısma gittim.
Sabahki gibi yavaş bir şekilde üzerimdekileri çıkartıp giyinmeye başladım.Üzerimi kolay bir şekilde giysem de altımı değiştirirken dikişlerim yüzünden zorlamıştım pantolon giydiğim için.
Ama zorda olsa giyerek ayakkabı kısmına gittim ve beğendiğim spor ayakkabılarıda giydiğim gibi makyaj masasına sürdüm.Vardığım da ilk başta saçımı üstten sıkı bir at kuyruğu yaptım.Makyaj yapmayacaktım sadece güneş kremi vesaire sürsem yeterdi.
(Üzerindekiler)
İşim bittiğinde tekerlekli sandalyeyi kapının oraya sürdüm ve kilidi açarak çıktım odadan.Asansör kısmına geldiğimde düğmeyi açarak bekledim.Yürüyememek canımı sıkmaya başladı,ayaklandığım gibi bebeğimi yani motorumu sürecektim.Bu olaylar yüzünden bayadır sürmemiştim hiçbirini.
Bunları düşünürken çoktan Demir'in kapısına gelmiştim.Hemen kapıya vurarak sesin gelmesini beklememe kalmadan içeriden gelen"Gel."sesi ile beklemeden girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°