19.Resim

3.2K 182 138
                                    

Bölüme yazılan bu yorum sayesinde yeni bölüm geldii

Hiç yazma hevesim yoktu inci arkadaşımız sayesinde hevesim geldii 😅 arkadaşa teşekkür ediyorumm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiç yazma hevesim yoktu inci arkadaşımız sayesinde hevesim geldii 😅 arkadaşa teşekkür ediyorumm

Bende böyleyim işte hemen gaza geliyorum 🙃

Hadi iyi okumalarr💓

Demir'in ağzından;

Akça'nın odasından çıktıktan sonra gözlerimi kapatarak, kapıya yaslandım.Onun gitmesini ne kadar istemesem de daha fazla acı çekmesine göz yumamazdım.

Eğer İstanbul'a geri dönerse hayatı eskisi gibi olurdu en azından yarışlara katılırdı ve eski düzenini oturturdu.Tabi ki de İstanbul'a gidicek diye ipleri koparmayacaktım, oraya gittiği zaman onun için hemen iş ayarlayacağım.Tanıdığım yarışçılardan birinde çalışmasını düşünüyordum.

En azından çalıştığı yerdeki insanlar benim tanıdığım kişiler olacaktı.Ve eskiden burada çalışmış olacağı için başına birşey gelme ihtimali yüksekti sonuçta magazine 'evli' olarak çıkmıştık ve Akça'nın bir anda ortadan yok olması tabiki de haber olacaktı ve diğer mafyalar peşine düşecekti.O yüzden malikâne de kalmayan ama benim için çalışan adamları onu koruması için gönderecektim.

Yaslandığım kapıdan doğrularak aklıma gelen şeyi Akça'ya yazdım.

'Şimdi hazırlanma yatıp dinlen öğle vakti gidersiniz.'

Mesajı attıktan sonra daha fazla olduğum yerde kalmayarak yatak odama çıktım.Daha fazla düşünmek istemiyordum o yüzden uyumak benim için en makul sonuçtu.

Akça'nın gideceğini daha kimse bilmiyordu diğer adamlara sonra söyleyecektim çünkü çoktan hepsi odalarına dağılmıştı.Akça'yı İstanbul'a bırakması için Uzay'a haber verecektim o yüzden telefonu cebimden çıkartarak rehbere girdim.Onu aramamın sebebi ise şuan Akça'nın tanıdığı olarak tek o uyumadı,Akça'nın diğerleri -pek muhabbeti olmayan kişiler-ile rahat edemeyeceğini düşündüğüm için ona haber vermem gerekti.

İsminin üzerine basacağım sırada onların sarmaş dolaş oldukları zaman aklıma geldiğin de gözlerimi sinirle kapatarak elimdeki telefonu sıktım.Derin bir nefes alarak onu aramaktan vazgeçtim,ben götürecektim onu diğerlerine gerek yoktu.

Odamın önüne geldiğim de içeriye girdim telefonu yatağa attım ve direkt üzerimi değiştirip yatağa bıraktım kendimi.

(Kerem'in,Demir'e gelmeyeceğine dair mesaj attığını çünkü işinden kaynaklı olduğunu düşünün)

Akça'nın ağzından;

Demir'den gelen yeni mesajı okuduktan sonra elimdeki kıyafetleri geri yerine koydum.

Daha demin ki olan şeyler benim duygusallığıma denk gelmişti galiba.Çünkü ben bu koca adamı öylece bırakıp gitmeyecektim.

Eşyaları geri yerine bıraktıktan sonra yatağa geçtim.Biraz dinlenmek en iyisiydi,uyanınca konuşurduk.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin