23.İlk öpücük

3.6K 197 170
                                    

Beklenmedik şeyler yazdım hayrolaa

Kontrol etmedim yazım hatası olabilir üzgünüm..

BİLMEYENLER İÇİN, Demir'in boyunu gecenki bölümde değiştirerek yazdım,Üşenip bakmak istemez iseniz soyliyeyim.Demir 1,86 Akça 1,70 boyunda

Hayde iyi okumalarr oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn💗

..

Demir'in odasından çıkan doktoru gördüğüm gibi oturduğum yerden ayağı kalkarak hızla yanına gittim."Demir nasıl,iyi mi?"diye konuştuğum da doktorun bakışları beni buldu.

Hemen arkamdan diğer korumlarda gelip durdu."Evet,üzerindeki yüksek ateşe karşı olan motor kıyafetleri onu yanıklardan korumuş ancak..Sağ kolu vücudunun altında kalarak sürtünme şiddeti ile fazla baskı uygulanmış ve kolunu kırmış.Uzun süreli olmaz merak etmeyin bir aya iyileşecek gibi görünüyor."dedikten sonra tam gideceği sırada kolundan tuttum.

"Şimdi görebilir miyiz?"diye sorduğum da bana ve diğerlerine baktı."Sadece bir kişi, kalabalık olmaması gerek ve şuan uyuyor isterseniz daha sonra girin."dedikten sonra arkasına bakmadan hızlı adımlar ile yanımızdan ayrıldı.

Diğerlerine dönerek yüzlerine baktım odaya girmek istercesine."Akça girsin,biz sonra Patron'u görürüz."diyen Uzay'a minnettar bir şekilde bakarak daha fazla burada durmayıp hemen odanın kapısını açarak içeriye girdim.Kapıyı arkamdan kapatıp elim kili de giderken elimi çekerek arkamı dönüp Demir'in yanına doğru ilerledim.

Gördüğüm görüntü ile istemsizce gözlerimi kapatıp derin nefes aldım.Geri açarak yanına adımlarken baştan aşağı inceledim.Kolu alçıya alınmış,diğer kolunda ise bazı yerlerinde beyaz yarabandı ile kapatmışlardı çizik yada morlukları.

Yanına vardığımda sağ taraftaki sandalyeyi çekerek oturdum ve Demir'in elini tuttum.Keşke şuan uyanıp kolumu sıksaydı anı reflexsi ile,ona bile razıydım.

"O telefonda kim ile konuştunda bu hallere geldin merak ediyorum.Çünkü sen asla bu kadar acemi olup virajı gördüğün halde köklemezdin gazı."diye konuşarak tuttuğum elini okşadım.

"Daha kötü bir durumda olsaydın ne yapardım bilmiyorum.Elimden hiçbir şey gelmemesi zoruma gidiyor."dedikten sonra kafasını koyduğunu yastığa bende olduğum yerde uzanarak koydum ve elini bırakmadan gözlerimi kapattım.

..

Gözlerimi açtığımda beyaz oda görmem ile kirpiklerimi kırpıştırarak olduğum yerden kafamı kaldırdım.Belimin ve boynumun tutulduğunu hissederek vücudumu gerip gözlerimi ovaladım.

En sonunda beynime,son yaşanan şeyler hücum ettiğinde yüzüm düşerken Demir'e baktım.Hala uyuduğunu görmem ile sebepsizce güldüm."Bu kadar uykuyu sevdiğini bilmiyordum."dedikten sonra yüzüne yaklaşarak elim ile saçlarını alnından çektim.içimden gelen şey ile yapmak ve yapmamak arasında kalsam da yapmayı seçerek maskenin kapattığı alnına dudaklarımı bastırarak bir öpücük kondurdum.

Geri kafamı çektiğim de Demir'in orman yeşili gözleri kısık bir şekilde açılmış bana bakıyordu."İyi misin?"diye sorduğum da yüzüme bakmaya devam etti.

"Siz.."dedikten sonra duraksayıp yüzümün her bir tarafını incelemeye başladı,bu hareketi ile kaşlarım çatılırken sözüne devam etti.

"Kimsiniz?"dediğinde ciddi olup olmadığını kontrol etmek için sahte bir gülüş kondurdum dudağıma."Demir neyden bahsediyorsun?"dediğimde oda kaşlarını çattı.

"Hanımefendi kimsiniz?"diye sorusunu tekrarladığında istemsizce gözlerim doldu,cidden hafıza kaybı mı geçirmişti?"Bak,hatırlamıyor musun ya.Hah bak şey diyeyim ben bücür motorcu,hani son zamanlarda demeye başlamıştın?"diye kafamı biraz eğerek konuştum, konuşurken sesimin titremesine engel olamamıştım.Bana taktığı lakabı söyleme sebebim belki bir ihtimal hatırladı diye.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin