18.Son Pişmanlık Neye Yarar?

3.2K 193 119
                                    

Abi üzerimde yemin ederim bir şey var haa Bir türlü bölüm yazamıyorum şaka gibi aaa

Şükür yazmaya başladım, bugün okula gitmedigim için daha rahat yazabilirim yahu

Göz doktoruna gidicektim normalde o yüzden okula gitmemiştim ama annem halim yok falan dediği için gitmedik:(

Neysee hayde iyi okumalarr oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn

KÜÇÜK BİR DUYURU

Arkadaşlar ben şey dedim ya hani iste yok kotu yorum yapani engellerim falan ,yorum yazın yahu engellemem yanii öylesine demiştim JDHEJDJE ama küfür de etmeyin ayol

KÜÇÜK DUYURU BİTMİŞTİR.

Gördüğüm kişi ile göz devirdim.Bir daha tek başıma lavaboya gitmeyeceğim galiba gidince lanetleniyorum çünkü gördüğüm kişi Chen ve yanındaki adamıydı.

Elime aldığım lens kutumu geri çantaya bırakırken çantanın içindeki silaha çarparak ses çıkardığın da onların olduğu kısma döndüm.

Ağzımı açıp bir şey dememi beklemeden konuşmaya başladı."Vay vay vay,kimler varmış burda a a Demir'in karısı varmış."dediği şey ile ben göz devirirken o ise dediği şey sanki çok komikmiş gibi kahkaha attı.

"Off bıktım vallahi sizden he,yeter be herkes peşime takılıyor bir salın beni."diye bıkkınca söylediğim de Sonunda gülmeyi bitirin Chen bana baktı.

Dediğim şeye takmayarak konuştu."Eh kocan da pek bir dikkatsizmiş,peşine düştüğümü bildiği halde yemek yemeye geliyor rahat rahat."dedikten sonra yanındaki adama işaret vermesi ile adam hemen kapının olduğu kısma gidip kapıyı kilitleyerek bizim olduğumuz kısma döndü.Chen tek tek lavabonun içindeki kapıları açarak boş olduğuna bakıp geri bana doğru dönerek yanıma yaklaşmaya başladığın da çantama uzanarak içindeki silahı kavradım.

Çıkartacağım sırada Chen benden önce davranarak kolumu bıçak ile çizmesi ile hızla elimi çekerken çanta yere düşüp içindeki silah ve diğer eşyalar da yere saçıldı.

Yüzümü burusturarak diğer elim ile kolumu tutarak ona baktım."Adi herif,ne istiyorsun benden be."diye sinirlice konuştuğum da yanıma daha çok yaklaşması ile olduğum yerde durmaya devam ettim.

"Aldığın o çip.."dedikten sonra sinirle gözlerini kapatarak geri açtı."nerede?"diye sorduğunda boş boş yüzüne baktım."Yerini çok merak ediyor isen git bul.Nasıl mafyasın sen."diye dalga geçerek konuştuğum da sinirle güldü.

"Zaten çalan kişi siz olmasanız çoktan bulmuştum."diye mırıldandığın da arkadaki adam konuştu."Efendim,hemen gitmemiz gerekiyor lütfen hızlı olun."diye konuştuğun da Chen kafası ile onaylayarak bana bir kaç adım daha yaklaştı.

"Eh işimizi çok uzatıyorsun, söyle şu siktiğimin yerini yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."diye sinirle konuştuğun da bu sefer ben kaşlarımı çattım."Eh yeter be."diye konuşarak yüzüne yumruk attığım da kafası sağ tarafa kayarken arkaya doğru sendelemesi ile arkadaki adam silahını bana doğrulttuğun da Chen dudağından akan kanı silerek elini havaya kaldırdığın da adam silahı geri indirdi.

"Burada seni gebertemem ama depoda güzelce geberebilirsin."diye gülerek konuşarak saçımdan kavradığın da inleyerek karnına vurdum.

Öksürerek daha çok saçıma asıldığın da küfür ederek ellerimle boğazına yapıştım.Saçını elimden çekip bıçak ile kestiği kolumu tutarak sıktığında hafif bağırarak ellerimi çektim.Ve geriye doğru giderek ondan biraz uzaklaştım.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin