28.Bomba

2.6K 162 81
                                    

Selaam

Nabersiniz?

Off bu aralar salgın var biliyorsunuz ve ben yine hasta oldum..İki haftadır geçmeyen hastalık mı olur yah

Havalar soğudu iyice,dikkat edin valla hasta olunca geçmiyor.

Haydee bölüme geçelim.

İyi okumalar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🤍

Malikâne'ye geldiğimiz gibi Demir ile abim çalışma odasına çıkmış,ben ise mutfakta bizimkiler ile oturuyordum.

Abim iki gün önce gelmişti Demir'den öğrenmiştim ama bir türlü bizim yanımıza gelememiş,Demir görevi olduğunu söylemişti.

Ne görevi olduğunu sorduğum da ise geçistirmiş,Motor yarışı için demişti.

Ha bide evden çok malikânedeydik ama bu benim için sorun değildi.Demir bir çok kez demişti eğer yoruluyor isem evde olmamız gerektiğini ama istemedim.Sonuçta buradakiler ile daha hızlı halledebiliyordu işlerini.

O bu kadar işin arasından kalkarken,yolu bahane ederek ona zorluk çıkartmak bencilce olduğunu düşünüyorum açıkçası.

Düşüncelerimi bıçak gibi kesen Asuman'nın sesiyle ona baktım.

Asuman..Hiç sevmemiştim onu zaten ama dün gece daha sinirimi bozmuştu.

~Bar'dan çıkıp arabaya bindikleri zaman~

"Nereye gidiyoruz?"diye sordum yola bakarak.Bu yol ne malikâne,ne de evimizin yoluydu.

"Sahile gidelim bebeğim, günü güzel bitirmek istiyorum."diyerek bana dönüp göz kırptığın da, dudağımın kenarı kıvrılırken hızla yüzümdeki ifadeyi silip önüme döndüğüm de oda geri yola döndü.

"İyi gidelim.Ama öyle kolay affetmeyeceğim seni haberin olsun."diye hayıflandığım da kıkırdama sesi kulaklarımı doldurdu.

"Göreceğiz bakalım."dedikten sonra bir kaç dakika ikimizden de ses çıkmadı.

Onun bir suçu olmasa da,böyle davrandığım da benim ile ilgilenmesi hoşuma gidiyor ne yapayım yani.

Eli ile arabanın radyosuna uzanarak müzik aramaya başladı.Bir kaç müzik geçtiğin de en sonunda 'Bi' Tek Ben Anlarım' da durdu.

Müzik biraz çaldığındıktan sonra  söylemeye başladığın da ona döndüm.Aynı zamanda oda bana dönerek, gözlerimin içine bakıp söylemeye başladı.

"Her anın aklımda her kıvrımın,
Sanmasınlar asla seni benden ayrı,
Savrulur savrulur,saçlarında hayatım,
Seni sorsunlar benden bir tek ben anlarım.

Her anın aklımda her kıvrımın,
Sanmasınlar asla seni benden ayrı,
Savrulur savrulur,saçlarında hayatım,
Seni sorsunlar benden bir tek ben anlarım."

Gözlerimin içine öyle bir bakarak söylüyordu ki eridiğimi hatta erimek az kalır öldüğümü hissettim..Çok derin bakıyordu..

Yola bakıp, direksiyon'u sağ eline teslim edip,diğer eli ile elimi kavradı.

"Benden sana gelsin güzelim."dediğinde gülümseyerek yüzüne bakmaya devam ettim.

Elini bırakmadan ona yaklaşarak maskesi altında olan yanağına minik bir öpücük bıraktığım da tam geri çekilecektim ki hızla dönüp dudaklarımın üzerine öpücük bıraktı ve sırıtarak yola döndü.

Müzik arkadan devam ederken yerime geri dönüp gülümseyerek onun ile birlikte devam ettim.

"Teninin üzerinde kayan bir buzdur uzak bakışları,
Hiç izlememiş olsaydım bu filmi canımı acıtırdı ama seni bilmek,seni bilmek
Beynimde bir kurşun,seni bilmek seni bilmek,seni bilmek en büyük ceza.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin