Ayayayay 103 bin okunma olmuşuzz🤍✨okuyan herkese teşekkür ederimm💝💗
Ehem bir konuya değineyim;
Bu bölümden sonra oy ve yorum sınırı gelecektir normalde yapmayı düşünmüyordum ama son iki bölümdür oylar baya azalmış 130 falandan 60 a mi ne düşmüş..Bu bölüm için oy sınırı; 140
Yorum sınırı;80bu sınır ne diye soranlar yani bunlar tamamlanmadığı sürece yeni bölüm gelmeyecektir bence tamamlarsınızz yaa
Bol bol yorumlarını bekliyorumm iyi okumalar 🤍🤍
(Nokta veya sayı koyarak yorum kasmayın lütfen ben bunun için sınır istemedim güzel yorumlarınızı ve eleştiriniz için istedim.)
Akça'nın ağzından;
Yerimde biraz daha kıpırdanarak bacağımı diğer tarafa atacağım sırada belimin daha çok sıkılması ile durdum.Elimin tersi ile gözlerimi ovuşturup önüme baktım.
Demir,uykulu hali ile sırıtarak bana baktıktan sonra belimdeki kolları ile beni kendine daha çok çekerek yatakta burun buruna gelmemizi sağladı.Oh.. Saçlarının dağılışı o kadar hoş duruyor ki.
"Kollarımda rahat uyudun mu karıcığım?"diyen boğuk sesiyle ve kullandığı hitap ile yutkundum.Sabah sabah deli edicekti bu adam beni.
O ise bu halime gülerek dudaklarımın üzerine minik bir öpücük kondurup geri çekildi ve bir süre yüzüme derin derin bakıp kafasını yastığına geri koydu.
"Seni seviyorum."diye fısıldadı.
"Bende seni seviyorum."diye onun gibi fısıldayarak başımı kaldırıp yara izine minik bir kaç öpücük kondurdum.
..
Demir ile biraz daha yatakta oyalanırken abimin kapıya vurması ile kalkıp üzerimizdeki geceliklerden kurtularak rahat bir şeyler giymiştik,yaramada pansuman yapıp abimin bizden önce kalkıp hazırladığı masaya kurulmuş yemek yemiştik.
Tabi yemeğe geçmeden önce abim ilede bir güzel vakit geçirmiştim.O olayı bana unutturmak ister gibi hiç açmamıştı,yemeğide bir güzel ikisine sataşıp,eğlenerek yemiştim.
Şuan ise ikisi beni işleri olduğunu söyleyerek salonda bırakmış ve Demir'in çalışma odasına gitmişlerdi. Ne sıkıcı ama.
Oflayarak elimdeki telefonu sertçe koltuğa vurdum.Çok sıkılmıştım, yaklaşık bir saattir yukardalardı ve burada tek olmak çok ama çok sıkıcıydı cidden.Hayır yani bende onlar ile çalışmak istemiştim ama ikiside aynı anda reddedip, dinlenmem gerektiğini söyleyerek zorlamışlardı.Onların yanına nasıl gideceğimi düşünürken aklıma gelen fikir ile ayağı kalkarak mutfağa gittim.
İkisi de sağlıklı beslenmeyi sevdiği için dolaptan birkaç meyve çıkartarak tezgaha koydum.Hepsini dilimleyerek güzel bir tabak oluşturduğuma kanaat getirdikten sonra çatal ve peçete de koyarak tepsiyi aldığım gibi yukarı doğru çıkmaya başladım.
Demir'in kapısının önüne doğru yürürken hafif aralık olan kapıdan ismimin geçmesi ile durdum."Ne zaman ayarlayancaksın, Akça ve sen için uzun bir zaman olmadı mı sence?" Diye konuşan kişi abimdi.
Kaşlarımı çatarak kapıya biraz daha yaklaştım."Babam şuan akbaba gibi peşimizdeyken nasıl yapabilirim sence Kerem?"
"Ya kardeşim plan hazır değil mi, bir saatlik birşey tabi sonrasını bilemem de"dedikten sonra boğazını temizledi."yap gitsin artık be." Bunu demesi ile Demir'in gülme sesi kulaklarımı doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°