İnstada küçük spoilerlı bir reels yaptım ehee
İnsta hesabım;yapi.yoruzbirseylerr
İsterseniz gidip bakabilirsinizzÇok fazla konuşmayacağım,hadi iyi okumalarr.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn
"Uzay'ın sevgilisi beş yıl önce öldü.Ondan sonra da hiç sevgilisi olmadı.Nereden duydun sevgilisi olmadığını?"diye sorar bir şekilde konuştuğun da kaşlarım havalandı.
Madem Uzay'ın sevgilisi yoktu.Demir niye öyle söylemişti ki?
Kaan'ın sorusuna cevap vermeden hemen odaya girip,kapıyı kilitledim ve sırtımı kapıya yasladım.
Neden öyle söylemişti, amacı Uzay ile öyle bir ilişkim olmasını mı engellemekti,peki öyle ise neden Uzay ile ilişkim olmasını istemiyordu ki?
Düşündükçe çıkmaza girdiğim için düşünmemeye karar verdim.Yaslandığım kapıdan ayrılarak,giyinme odasına doğru yürümeye başladım.Çoktan sipariş ettiğim kıyafetler gelmişti.
Ne kadar düşünmemeye çalışsam da aklımda olan düşünceler ile giyinme odasına girerek dolabın olduğu kısma gittim.Biraz göz gezdirdikten sonra üstüm için beğendiğimi elime aldım.Hemen ardından Pantolon ve kemeri de seçerek giyinmeye başladım.
(Üzerindekiler,zincir yok)
Giyindikden sonra sağ kolumun boş durduğunu düşünerek dirseğimi biraz geçen bir eldiven giydim.
Burada işim bittiği için giyinme odasından çıkarak,makyaj masasına oturup saçımı açtım ve düzleştirici ile düzleştirmeye başladım.Canım sıkıldığı için arkada müzik çalmasını için telefonu çıkartıp spotifaya girdim.
Biraz gezindik den sonra 'adamlar-zombi' şarkısında durup açtım.Bu şarkı cidden çok güzeldi ve adamın ses tonu aşırı uymuştu.Hem şarkıyı mırıldanıp hemde makyajımı yapmaya başladım.
"Dışına baksan kat kat cilalar,içeriyi kemiren tahta kuruları.."
Nakarat kısmı geldiğinde hafif sesimi yükselterek söylemeye başladım.
"Ciğerimi deliveren aşkı görün,tutun kolumdan beni fasa götürün.Dört mevsim yolunu bulup yasa bürünür, yarasa süper ama yaramasa karabasan."
"Ciğerimi deliveren aşkı görün,tutun kolumdan beni fasa götürün.Dört mevsim bi yolunu bulup yasa bürünür,yarasa süper ama yaramasa.."
Bunu söylerken nedensizce Demir gözümün önüne gelmişti.Söylemeyi kesip derin bir nefes aldım.
Kendine gel Akça,sen aşk insanı değilsin.Senin tek aşkın eskiden olduğu gibi motor ve yarışlar olmalı, başka birşey değil.Kendine gel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°