5.İlk gün

4.1K 218 58
                                    

Nasılsınızz

Bir kaç gündür müsait olmadığım için bölüm gelmedii üzgünüm;/

Bu aralar daha aktif bölüm atmaya çalışıcağım
Oy vermeyi unutmayınn

Hadi iyi okumalarr💗

Kurduğum alarmın sesi ile uyandım,hala çalamaya devam eden alarmı telefonu elime alarak kapatıp yatağa bıraktım.Şuan saat 7'ydi ve bir saat sonra Demir'in odasına gidecektim.Hemen banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım ardından dişlerimi fırçaladım.

Daha sonra diğer bakımlarımı yaparak çıktım banyodan.Banyo odanın içerisindeydi.Odama girdiğim de dolabıma giderek kıyafet baktım.

O sırada telefonuma gelen mesaj ile geri yatağıma döndüm.Ha dün gece telefonu ben tam uykuya daldığım da odaya Ömer getirdi.Ömer de buradaki çalışanlardan biriydi.

Mesaja baktığımda Demir den mesaj olduğunu fark ettim.Ama ben onu kaydetmemiştim normalde, büyük ihtimalle telefonumu aldığında kaydetmişti numarasını.

Direkt olarak gelen mesaja bastım.

Demir karanoğlu

"Saat 8'de çalışma odamda ol,kapına gelecek olan Kaan seni götürür."

İsmini kaydetme şekline göz devirdim,ne vardı bu kadar resmi olmaya hem zaten dün dediği şeyleri ne diye tekrar söylüyordu.Mesaja cevap vermediğim aklıma gelince kısaca "Tamam" yazarak kapattım telefonu.

Hemen tekrar dolabın önüne gelerek kıyafetlerimi seçerek hızlıca giyinmeye başladım.Giyindikten sonra makyajımı yapmak için masaya geçtim.Orta bir makyaj yaparak kalktım.

Ardından odadan çıktım,o sırada karşı odadan da yaşları 50 civarında olan bir adam çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından odadan çıktım,o sırada karşı odadan da yaşları 50 civarında olan bir adam çıktı."Günaydın."dedim.Onun da bakışları bana dönerken gülümsedi ardından sanki bir şey fark etmiş gibi tek kaşını kaldırarak konuşmaya başladı.

"Günaydın,günaydın da hayırdır kızım,senin burda ne işin var?"dediğinde kısaca konuştum.

"Burda çalışıyorum artık."dediğimde kafasını salladı ardından konuşmaya başladı.

"Tamam kızım da,burda hiç kadın çalışan yok ki,en son ki olaydan sonra tek günlük işe alıyor Demir oğlum,Sende sadece bir görev için gelenlerden misin?"diye sordu.

O sırada yanımıza Kaan geldi."Akça Günaydın,sana da günaydın Selim amca.Akça hadi Demir bey beş dakika içerisinde odada olmanı istiyor."dedi hızlı hızlı.

Tam onu onaylayıp gideceğim sırada yanımızdaki Selim amca konuştu."Bu kız yani Akça, artık burda bizim ile mi kalıyor Kaan oğlum?"diye sordu.Of şimdi gitmezsek yine Demir'in ağzına düşecektim, şu amca'da bir bırakmıyor ki.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin