Darius sonunda ulaşmaya çalıştığı şeyi başarmış olmanın verdiği tatmin ve rahatlamayla geriye yaslandı. Sol kolunun iç kısmındaki işarete bakarak gülümsedi. Cassy'nin ne tepki vereceğini bilmiyordu ama hoşuna gitmesini umdu. Sonuçta Ölüm Yiyen olmalarına izin vermemişti bununla ilgili bir şey söylememişti.
Darius sırıttı. Birazdan hepsi kahvaltı etmek için yemek odasına toplanacaktı. O zaman göstermeyi umuyordu. Günlerdir köşkten dışarıya adımlarını atmamış ve bir dakika bile uyumamışlardı.
Darius yorgun bedenini kaldırmak için ekstra bir çaba göstererek ayaklandı. Masanın üzerinde duran asasını alıp yemek odasına indi. Önce Aegon ve Onyx geldi, sonra kızlar sırayla odaya giriş yaptı. Hepsinin vücutları günlerdir uykusuz kalmaya isyan eder vaziyetteydi.
"Size bir şey göstermek istiyorum." dedi Darius. Hepsi ona döndüler. Darius ise doğrudan Cassy'e bakıyordu, Cassy'nin yorgun gözlerinin tam içine bakarak gömleğinin sol kolunu dirseğine kadar sıyırdı.
Cassy'nin gördüğü şeyle gözleri büyüdü. Öne doğru bir kaç adım atarak Darius’un sol kolunu yakaladı. Darius’un kolundaki işaretin üstüne bir kaç damla yaş düştü. Cassy, hayranlıkla Darius’un sol ön kolundaki Cassiopeia işaretine bakıyordu. Kraliçe takımyıldızına ve etrafındaki yıldızlara.
"Darius... Bu... Bu... Çok güzel..."
Darius, sağ elini kaldırıp Cassy'nin saçlarını okşadı. "Beğenmene sevindim."
"Bekleyin... Bunu istediğinize emin misiniz?" diye sordu önce Darius'a sonra da diğerlerine bakarak. Bütün arkadaşları yüzlerinde kocaman bir gülümsemeyle ona bakıyorlardı. "Senin işaretini taşımaktan onur duyarız Cassy." diye konuştu Aegon kararlı bir sesle. Cassy, daha da duygulandı.
"Ayh tamam bu sulugöz hepimizi ağlatmadan işaretlerimizi alsak nasıl olur?" diye konuştu Nyx gözündeki sahte yaşı silermiş gibi yaparak.
Hepsi sesli bir şekilde güldüler. Darius, icat ettiği yeni büyüyü Cassy'e öğretmek için ağzını açtı. "Reinetoile." dedi. "Reine Fransızca kraliçe demek, étoile de yıldız." diye açıkladı. "Madem Ölüm Yiyen'lerden bir farkımız var. Kendimize ait işaretimiz olsa iyi olur diye düşündüm."
Cassy Darius’un boynuna atladı. "Çok mutlu oldum." diye konuştu. Darius kollarını Cassy'nin sırtına koydu. "Sen ağlamadan ve Nyx hepimizi lanetlemeden önce herkese işaretini versen iyi olur." dedi gülerek. Cassy, Darius'dan ayrıldı. "Siz de iyice sulugöz bellediniz beni." diye sitem etti arkadaşlarına. Asasını çıkarıp havaya doğrulttu. Arkadaşları üzerinde denemeden önce yapabildiğine emin olması gerekiyordu. "Reinetoile." dedi kararlılıkla. Havada, Darius’un kolundaki işaretin aynısı altın renkli bir parıltıyla belirdiğinde gülümsedi.
Asasını tutarak arkadaşlarına döndü. "Önce ben!" diye çığlık attı Nyx. Cassy asasını arkadaşının sol ön koluna yasladı. "Reinetoile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde 〈Harry Potter AU〉
FanficKİTAP DÜZENLENİYOR (20.BÖLÜMDEN SONRASI BAŞTAN YAZILIYOR) Harry Potter kurgusal evreni Rowling'e aittir! ÖNEMLİ NOT: BU KİTABI SADECE CANIM SIKILDIĞINDA VEYA KAFAM ÇOK MEŞGUL OLDUĞUNDA RAHATLAMAK İÇİN YAZIYORUM. DÜZENLİ BÖLÜM GELMEYEBİLİR. Alışılmı...