Ertesi sabah Lilith, James ve Lily'nin odasında uyandı. Üzerinde ince bir örtü vardı. Yatağın öbür tarafında oturup onun uyanmasını bekleyen Daniel ve Harry ile karşılaştı.
"Günaydın abla." dedi Daniel sevecen bir şekilde.
"Günaydın Cassiopeia." dedi Harry de gülümseyerek.
Yavaşça Lilith'in doğrulmasına yardım etti. Ve yataktaki yastıkları sırtına koyarak ona bir destek yarattı.
"İyi hissediyor musun?" diye sordu. Lilith başını sallamakla yetindi. Ardından kenarda duran yatak masasını alıp Lilith'in önüne koydu. Üstünde de bir dolu tepsi vardı.
Harry asasını çıkarıp bir süre sürekli yapmak zorunda kalacağı büyüyü tekrarladı ve içinde başka bir şey olmadığını gösterdi.
Ardından Lilith yavaşça yemeğini yerken o ve Daniel odadan çıkmak zorunda kaldı. Lilith kapının üzerine kilitlendiğini duyduğunda sıkıntıyla nefes verdi. Daha ne kadar bu fare deliğinde kalmak zorundaydı!
Kahvaltı tabağının sadece çeyreğini yedikten sonra bıraktı. Ve asasız büyüyle yatak masasını yere indirdi. Camdan dışarı bakarken düşüncelerin içinde boğulmak üzereydi.
Babası burada olduğunu biliyor muydu?
Biliyorsa neden gelip onu almıyordu?
Odanın kapı sesi duyulduğunda hızla oraya döndü.
Gelen Lily'di. Yerde duran tepsiye baktı.
"Ama yememişsin. " dedi üzgünce. Yatağın kenarına oturup Lilith'e baktı şefkatle.
"Cassiopeia, biraz konuşalım mı?" dedi yavaşça. Lilith cevap vermedi ve yüzünü cama çevirdi.
"Böyle davranman bizi çok üzüyor-"
"Beni ailemden koparıp aldınız bir de gülücükler saçmamı mı bekliyorsunuz!"
"Hayır Cassiopeia! Asıl o adam seni ailenden koparıp aldı! Kim bilir yıllarca sana neler yaptı! Artık evinde ve güvendesin-"
"O adam, benim babam!"
"Hayır senin babam James Potter, annen de benim!"
Odanın kapısı açıldı ve James içeri girdi.
"Lily."
Ellerini ağlayan eşinin omuzlarına koydu ve onu odadan çıkardı. Kendisi de odadan çıkmadan üzgünce kızına baktı ardından çıkıp kapıyı kilitledi.
Aşağı indiğinde koltukta oturup ağlayan Lily'di gördü. Yavaşça yanına oturup kolunu omuzlarına sardı.
"Alışacak." dedi yavaşça. Lily olumzuzca başını iki yana salladı.
"Bizi ailesi olarak görmüyor bile!" diye inledi Lily.
"Ona gram saygı göstermediğiniz için olabilir mi?"
Harry'nin otoriter sesi odayı doldurduğunda James de Lily de oğullarına döndü.
"Kızı evde rehin tutarken nasıl sizi kabul etmesini bekliyorsunuz!" diye devam etti. Bu James ve Lily'nin yüzüne bir tokat gibi çarparken o acımasızca devam etti.
"Onun ailesi Tom ve Bellatrix Riddle. Bunu ne kadar çabuk kabul ederseniz o kadar iyi. Eğer onun hayatında bir yeriniz olmasını istiyorsanız davranışlarınızı gözden geçirmek zorundasınız!"
"Eğer ikiniz de onu gerçekten kızınız olarak görseydiniz böyle davranmazdınız. İçten içe yine gitmesini istiyorsunuz!" diye kükredi.
Ardından sert adımlarla merdivene yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde 〈Harry Potter AU〉
FanfictionKİTAP DÜZENLENİYOR (20.BÖLÜMDEN SONRASI BAŞTAN YAZILIYOR) Harry Potter kurgusal evreni Rowling'e aittir! ÖNEMLİ NOT: BU KİTABI SADECE CANIM SIKILDIĞINDA VEYA KAFAM ÇOK MEŞGUL OLDUĞUNDA RAHATLAMAK İÇİN YAZIYORUM. DÜZENLİ BÖLÜM GELMEYEBİLİR. Alışılmı...