3.Düşünseli

3.1K 212 238
                                    

Slytherin'in Sarayı bugün Prensesi için hazırlanıyordu. Karanlık Lord kızıyla vakit geçirmek istediğini söyleyerek onu saraydan uzaklaştırmıştı. Birlikte ata biniyorlardı. Karanlık Lord, bir tepeye ulaştığında durdu ve kızının yanına gelmesini bekledi. İki simsiyah at yan yana durduğunda Lord, yavaşça kızına baktı.

"Bugünün ne olduğunu biliyorsun değil mi Lilith?" dedi Lord.

"Evet tabiki biliyorum. Bugün benim doğum günüm baba." diye cevapladı onu Lilith gülerek.

"Hatta annem sarayı benim için süslüyor sen de o yüzden beni uzaklaştırdın." diyerek devam etti gülümsemesi artmıştı.

Karanlık Lord elini siyah saçlarından geçirdikten sonra zümrüt yeşili gözlerini kızına dikti ve onun bu garip heyecanına güldü.

"Evet ama bugünün benim hayatımda kapladığı yer çok daha fazla." dedi Karanlık Lord.

"Beni takip et Lilith." dedi ve atını sağa yönlendirdi. Lilith ve Lord küçük bir ağaç topluluğunun arasından geçtikten sonra açık bir alana çıktılar. Yeşiilik fazla büyük değildi. Ve tam ortasında mermerden küçük bir yapı vardı. Lilith ne olduğunu anlayamamıştı. İçinde bir şey olması için fazla küçük boyuna uzun altıgen mermer bir yapıydı. Kenarlarında işlemeler vardı.

Karanlık Lord atından indikten sonra kızının atını tuttu ve o da indikten sonra atların yularlarını kenardaki tahtaya bağladı.

Lilith'i mermer yapıya doğru yönlendirirken asasını çıkardı ve mermer yapıya doğru havada salladı. Altıgen yapının üç kenarı uçarak açıldı.

"Bu bir düşünseli." diye açıkladı Lord.

"Göstermem gereken anılar var."

Babasının anılar konusunda neden bu kadar ısrarcı olmasını anlamasa da orada olan her neyse izlemek istemiyordu.

"Dumbledore'la olan anılarına bakmak istemiyorum baba. Seni terk edip giden bir adamın hiç bir şeyi umrumda değil."

Lord, burukça gülümsedi. Söylemek istediklerini yuttu, bir kere daha.

"Peki. Eğer şimdi istemiyorsan izlemek zorunda değilsin. Ama en azından doğum günü hediyeni verebilirim değil mi?" dedi.

Gümüş işlemeleri olan siyah kutuyu kızına uzattı.

Lilith, yavaşça kutuyu açtığında ilk gözüne çarpan şey ince cam şişelerdi. İki şişenin hemen yanında da ise bir madalyon vardı. Lilith madalyonu hemen tanıdı. Babasının hortkuluklarından biri Slytherin'in Madalyonu'ydu bu.

"Hortkuluk Madalyon ile bu şişelerin ne alakası olduğunu çözemedim." dedi babasına bakmadan önce.

"Eski Hortkuluk." diyerek onu düzeltti Tom.

"Madalyon artık bir Hortkuluk değil Lilith. İçindeki ruhumu yok ettim. Ve onu bir düşünseline ekledim. Böylece ne zaman hazır hissedersen şişelerdeki anılara bakabilirsin." dedi yavaşça.

Lilith kafası karışmış bir şekilde babasına baktı.
Bu yok edilen ikinci hortkuluktu. Biri Gaunt yüzüğüydü, hortkuluk yok edilmiş ardından da evlilikleri Bellatrix Black Riddle'a verilmişti.

Şimdi ise madalyon yok edilmiş ve Lordun varisine Lilith Cassiopeia Riddle'a verilmişti.

"Teşekkür ederim baba." dedi Lilith kutuya dikkat ederek babasına sıkıca sarıldı. Lord, yapılı kollarını kızının etrafına sardığında kıvırcık saçlarına minik bir buse bıraktı.

"Son bir şey daha göstereceğim." dedi Tom.
Lilith heyecanla babasını dinlemeye başladı.

Karanlık Lord madalyonun kapağını dikkatle açtıktan sonra kutudaki şişelerin üzerinden elini geçirerek küçülttü ve şişeleri dikkatle madalyonun içine yerleştirdi.

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin