1.Bebek ve Değişim

5.2K 260 552
                                    

Lord Voldemort asasını minik Harry'e doğrulttu. Godric's Hollow büyük bir kargaşaya hakimdi. Harry korkmuştu ve ağlıyordu.

"Avada-"

Yan odadan büyük bir gürültü yükseldikten hemen sonra Harry'nin ağlamasını bile bastırabilecek kadar kuvvetli bir ağlama sesi duyuldu. Lord asasını indirdi ve hızla yan odaya geçti. Odada yangın vardı ve beyaz dolap devrilerek parçalanmıştı. Beşikte bir bebek vardı. Karanlık Lord hızla bebeğe yaklaştı. Minik bebeğin ağlaması kesildiği. İç çekerek kollarını onu alması için Karanlık Lord'a doğru kaldırdı. Lord onu almadığında inatla minik bir çığlık attı.
Karanlık Lord asasını cebine yerleştirdikten sonra bebeği kucakladı. Minik bebek, Lord onu bırakmasın diye hemen sıkıca cübbesinin yakalarına tutundu.
Karanlık Lord tek kolunu becerildiği kadar bebeğin etrafına sardı ve asasını tekrar eline aldı. Ve tekrar Harry'nin yanına geçti. Aşağıdan gelen bağırışma seslerini duyduğunda aceleyle asasını Harry'nin alnına doğrulttu ve ona biraz acı çektirecek bir yara bırakmak için basit bir kara büyü yaptı. Küçük kırmızı ışık Voldemort'un asasından çıkıp Harry'nin alnına çarptı ve oraya yaraizi bıraktı.

Bu Voldemort'un 'Lord Voldemort buradaydı.' deme şekliydi.

Hemen ardından Slytherin'in Sarayı'na cisimlendi.

*

Bellatrix sabahın erken saatlerinde uyanmış fakat bebeğin uyanabileceğini düşündüğü için koyu renk perdeleri açmamıştı. Geceleğinin örtemediği bacaklarını ince bir battaniye ile örtmüştü ve eliyle onunla oynuyordu. En sonunda sıkılıp ayaklandı. Sessizce küçük beşiğe yaklaştı. Bebek kıpırdanmaya başlamıştı. Sonra yüzünde masum bir gülümseme oluştu. Bellatrix bunun üzerine gülümsedi, engel olamadığı ilkel bir dürtüydü. Bu bebek onu da değiştiriyordu. Sol eli usulca beşiğin içine doğru uzandı ve o minicik, pamuk gibi ellere dokundu. Biraz sonra bebek uyanmıştı. Ve yattığı yerden kollarını bacaklarını sallıyordu. Bella huzurla uzanıp bebeği kucakladı. Tıpkı Cissy'nin Draco'ya yaptığı gibi. Tek elini yavaşça başının arkasına ensesine yerleştirdi. Onu omzuna yatırdı. Minik bebek Bella'nın boyun girintisine sokulduğunda kadın kaskatı kesildi. Bir süre sonra rahatladığını hissetti. Dikkatlice bebeğin battaniyesine uzandı ve onu yakalar yakalamaz sırtına koydu. Odasının içinde bir kaç tur atarken düşünceliydi.
Kapısı açıldığında Lord tüm heybetiyle içeri girmişti. Bella dizlerini kırarak başını eğdi. Bebeği sıkı sıkı tutuyordu.
Lord'un gözleri kısa bir an Bella'nın üzerinde dolaştı. Bella o an paniklediğini hissetti. Geceliğiyleydi!

Lord yavaşça Bella'ya yaklaşıp bebeği almak için uzandı, o sırada kısa bir an bakışları Bella'nın geceliğin yakasından görünen göğüs çatalına değdi. Bella uysalca bebeği bıraktı ve başını eğdi.

Lordun kollarına gelen bebek sevinçle biraz çırpındı. Sonra çenesini emme girişiminde bulundu.

"Sanırım acıktı." dedi Bellatrix kısık sesle. Lord bebeği ona geri uzattıktan sonra kollarının arasına yerleştirip ev cinlerinden birinin getirmiş olduğu biberonu dikkatle bebeğin ağzına doğru götürdü.

"Bugün Narcissa'yı çağır ve gereken şeyleri ondan öğren." dedi Lord kısaca. Odadan çıkmak için hareketlendiğinde Bella başını eğerek ona saygısını sundu.

Lord odadan çıkar çıkmaz sıkıntıyla ofladı. Yavaşça cam kenarındaki koltuğa çöküp biraz önce olanları düşünmemeye çalıştı.

Kahvaltısını ettikten sonra Cissy'yi çağırmayı aklının bir köşesine not etti ve dalgın bakışlarını kucağındaki bebeğe sabitledi.

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin