6.Saldırı Part.2

2.2K 197 99
                                    

Dayanamayıp çok hızlı bölüm atan ben! KENDİNE GEL! Neyse bu elimde 10 bölüm falan daha olmasından kaynaklı sanırım huh :( :D

Devasa bir Ölüm Yiyen ordusunun kasabada belirmeye başladığını gördüğünde James'in kalp atışları hızlanmıştı.

Bakan Fudge'ın emriyle Kıdemli seherbaz grupları, buna Sirius ve kendi de dahildi, Güney İngiltere'yi Ölüm Yiyenlerden almak ve bakanlığın otoritesini hissettirmek için görevlendirilmişti.

Son bir kaç günde öğrendiği şeyler yüzünden bunu kafasını dağıtmasına yardımcı olacağını bildiği için daha keyifli bir durumdaydı. Öte yandan Sirius ile araları limoniydi ve birazdan birlikte savaşa gireceklerdi. Kendine her şeyin iyi olacağını söyledikten sonra bakışları tekrar Ölüm Yiyen'lerde gezindi. Gittikçe artıyorlardı. Sağ ve solunda belirmeye başlayan Yoldaşlık üyelerine gülümsedi. Sonunda solunda beliren Sirius ve sağında beliren Remus'a bakıp tekrar önüne döndü.

"Sonunda biraz eğeleneceğiz." desenize dedi Sirius büyük bir keyifle. Her ne kadar araları bozuk da olsa bu James'i güldürdü. Bakışları tekrar ölüm yiyenleri bulduğunda öfkeyle homurdandı.

"Niye saldırı emri gelmedi hala. Gittikçe artıyorlar. Hepsiyle tek başımıza baş edmeyiz."

"Endişelenme Çatalak, Fudge 8 ekibi daha buraya yönlendirdi." dedi Aylak.

"Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen bakanlığını basacak diye ödü kopuyor." dedi Sirius keyifle.

"Korkak herifin teki." diye konuştu James.

"Cidden ama göreve geldiğinden beri bir halt yaptığı yok." diye devam etti.

"O burada! Tekrar ediyorum o burada!" diye bağırdı sherbazlardan biri, sesli büyü hattını kulanarak. Ekipler iletişimi kaybetmemek için özel bir büyü hattı kullanıyorlardı.

"Kim burada?" diye sordu James hızla.

"O burada! Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen burada!"

"Daha fazla saldırı emri falan beklemiyorum!" dedi James öfkeyle. Remus onu tutamadan saklandığı yerden fırladı ve asasından sayısızca büyü fırlatmaya başladı bunu gören Remus ve Sirius da hemen ardından ortaya atıldığında. Seherbazlar emri bekleyemeyeceklerini anladıklarından harekete geçtiler.

James bir yandan Ölüm Yiyen'lerle savaşırken bir yandan da Karanlık Lordu arıyordu. Sonunda Lordu, seherbazlarla dövüşürken buldu. İtiraf etmek gerekirse hayatında gördüğü en iyi düello yapan kişiydi. Ona doğru koşmaya başladığında gökyüzünden siyah bir dumanın savaş meydanına doğru gelmekte olduğunu gördü.
Bir Ölüm Yiyen daha geliyordu fakat havadaki manevraları o kadar ustacaydı ki! Daha önce böylesini hiç görmemişti.

Asasını havadaki Ölüm Yiyen için kaldırdığında arkasından gelen yüksek ses duraklamasına sebep oldu.

"Reducto!"

Moody'nin büyüsü hızla siyah dumanı bulduğunda savaş alanını inletecek bir çığlık duyuldu. Siyah duman James'in arkasına Remus'un yanına doğru hızla yere çakıldı. James korunaklı bir yere geçerek düşen kişiye baktı.

Bu bir ölüm yiyen değildi. Bu bir çocuktu. Kıvırcık saçları olan genç bir kız.

"Moody ne yaptın sen!" diye bağırdı. James fakat onun bağırtısını bastıran büyük bir ses çıktı. Neredeyse bir kükreme!

"Lilith!"

James hızla dönüp kimin bağırdığına baktığında Karanlık Lord olduğunu gördü. James adamın gözlerinde korkuyu gördüğüne yemin edebilirdi.

Bu o'ydu. Bu Mia'ydı.

Lord'un etrafındaki seherbazları tek hamlede öldürüp Mia'ya doğru koşmaya başlamasını görür görmez kendini öne doğru fırlattı oraya ondan önce varmalıydı.

Kız savaşın ortasında kalmıştı. Şuan tek tesellisi Remus'un kızı kendine çekip etraflarına bir kalkan oluşturmuş olmasıydı. Moody, hırsla kıza doğru ilerlerken yüzündeki dehşet ifade James'i delirtmek üzereydi. Moody asasını kaldırdığında James ve Sirius hızla bağırdı.

"Moody dur!"

"O da onlardan!" dedi Moody inatla. Moody'nin büyüsünü Remus engellemeyi başardıysa da kalkanı çok zayıftı daha fazla dayanmazdı. James son sürat koşmaya devam ederken üzerine fırlatılan büyüleri zorlukla karşılıyordu. Alastor asasını tekrar kaldırdığında, yüreği korkuyla tekledi.

"Reduct-"

"Crucio!"

Yan tarafından kuvvetle bağırılan büyü, gördüğü en güçlü çekilde fırlayıp Moddy'e vurdu. Adamın kilometrelerce geriye fırlatılan bedenini görmedi bile. Büyüyü yapan Karanlık Lord'du. Mia'yı korumuştu. Mia ve Remus'u korumuştu.

Lord, James ve Sirius'tan önce onların yanına vardı.

"Onu tekrar almak için cesedimi çiğnemen gerek." dedi Remus. Karanlık Lord'un yüzünde tek bir mimik oynamadı. Sözsüz büyüyle bir Expelliarmus yaparak Remus'u etkisiz hale getirdi. Onlara doğru gelen James ve Sirius'un farkındaydı. Fakat hemen sonra James ve Sirius'un önünde iki siyah duman belirginleşti. Lucius Malfoy olduğuna emin oldukları sarı saçlı ölüm yiyen maskeli adama baktı James. Sirius'un önündeyse asla beklemediği biri belirdi. Bellatrix.

Asasını ustaca kuzenine doğrultmuştu. Yıllar sonra ilk defa karşı karşıya geliyorlardı. Başını kararlılıkla iki yana salladı Bellatrix. Sirius kuzeninin ıslak yüzüne bakarken kalakaldı. Bellatrix ağlıyordu! Karanlık Lord, artık direnemeyecek kadar tükenmiş olan Remus'a ilerledi. Hızla Lilith'in yaralı ve baygın bedenini onun kolları arasından çekip aldı.

James acıyla bağırdı!

"Hayır! Tekrar olmaz! Onu tekrar benden almana izin vermeyeceğim!"

Lucius rahatlıkla James'e engel olabiliyordu. James'in asası yere düşmüş ve onlardan uzak bir yere yuvarlanmıştı.

Sirius kendine gelip asasını kaldırdığında Bella'nın yaptığı büyü sayesinde asa elinden hızla fırlayıp uzağa düştü.

Sirius, yardım isteyebileceği biri var mı diye kafasını çevirip baktı. Kaybetmişlerdi. Bir kere daha. Seherbazların bir çoğu öldürülmüş, hayatta olanlar ise savaşacak durumda değildi.

Karanlık Lord, kucağında kızıyla cisimlenmek için hazır olduğu sırada Arthur Weasley basit bir sersemlet büyüsünü lorda göndermeyi başardı. Karanlık Lord, sersemlerken Lilith kollarının arasından kayıp gittiği sırada Remus hızlı davranıp kızı yakaladı ve hızla Potter Malikanesi'ne cisimlendi. Lucius, James'i bırakmak zorunda kaldı, hızla lordunun yanına koştu. Bellatrix'in acı çığlığı Sirius'a ulaştığında iyice afallamış adam yere düşmeden kuzenini yakalayabildi. Onu yavaşça yere bırakıp James ile birlikte cisimlenmeden önce fısıldadı.

"Bu kez kaybettin Bella."

***

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin