Özel Bölüm: Alyra Belsy Black

1.8K 119 64
                                    

Konuk Oyuncu: ilaydagoldsoul Alyra Belsy Black
Konuk Oyuncu: Regulus Arcturus Black

Alyra Belsy Black ilaydagoldsoul 'un War adlı hikayesinin baş kahramanıdır. Yazardan izin alınarak kullanılmıştır.

Gazeteleri okur okumaz evden fırlamıştı. Tanrı aşkına Londra'ya döneli sadece 2 gün olmuştu. Sokağa çıkınca yüzüne vuran soğuk onu hafif afalattı. Kısa bir an durdu. Soğukkanlı kalmalıydı. Derin bir nefes alıp içinden ona kadar saydı. Daha iyi hissettiğine emin olduktan sonra sokaya yeni dönen taksiyi durdurup kendini içeri attı.

"King's Cross istasyonu bayım." dedi sakince.

Yol boyunca ağzını açıp tek kelime etmedi. İstasyona geldiğinde adamın parasını uzatıp teşekkür etti. Ardından taksiden çıkıp üzerindeki cekete sıkı sıkı sarıldı. Hızlı adımlarla kendini istasyondan içeri atıp 9 ve 10 numaralı peronların arasındaki duvara doğru ilerledi. Geçitten geçmeden önce etrafına bakındı hiç bir muggle'n ortalıkta olmadığına emin olduktan sonra duvara doğru ilerledi. Geçitten geçtikten sonra hızla karşısındaki adama doğru ilerledi. Camlarla çevrili yerdeki küçük boşluktan parayı uzatıp konuştu.

"Hogsmeade için bir bilet alabilir miyim lütfen?"

"Tabii hanımefendi." dedi adam hızla bir bilet kesip çok güzel bulduğu kadına boşluktan uzattı.

"Acele edin." dedi gülümseyerek.

"Tren kalkmak üzere."

Alyra, teşekkür edip neredeyse koşar adımlarla trene ilerledi. İçeri geçip kendine bir kompartıman bulup oturdu. Başını cama yasladı ve kendine sakin olması gerektiğini fısıldayıp durdu.

*

Hogwarts koridorları uzun yıllar sonra ilk defa tekrar bir Black'in ayakları altında eziliyordu. Dumbledore'u görmeyi es geçti. Buraya ne onunla konuşmaya ne de birileriyle hasret gidermeye gelmişti. Hagrid'in ona seslenmesini de Filch'in huysuzca söylenmelerini de duymamazlıktan geldi. Siyah topuklular artık koşuyordu. Alyra koridorlarda koşup durdu. Büyük Salon'a baktı. Ana avluya baktı, seralara bakmak için hareketlendiği sırada Hogwarts'ın kemerli koridorları arasından geçen simsiyah kıvırcık saçlar gördü. Aylra durdu. Hızla derin bir nefes çekti içine, zorlukla taştan kemere tutundu. Yavaşça kendini alçak duvarın üzerine bıraktı. Kıvırcık saçlı kızın o olduğunu anlamıştı. Kız yanında sarı saçlı bir çocukla konuşuyordu. O çocuğun bir Malfoy olduğuna emin olsa da bunu düşünecek durumda değildi. Gözyaşları çoktan akmaya başlamıştı.

Hıçkırığını zorlukla bastırdı, hızla ayaklandı topuklularının koridorda yankılanan sesini umursamayarak kendini arkada kalan avluya attı. Toprak ıslaktı yağmur yeni dinmişti ama o bunu umursamadı. Kemerlerin tavanından yüzüne damlayan yağmur damlasını görmezden gelerek bir taşın üzerine oturdu. Ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

Bu olamazdı! Olmamalıydı!

O ablasını yıllar önce kaybetmişti! Bellatrix Karanlık Lord'un yolunda delirip gitmiş, akla hayale gelmeyecek şeyler yapmıştı ama şimdi karşısında kanlı canlı onun kızını görüyordu.

Kuvvetli hıçkırıklarından yanına yaklaşan adım seslerini duymadı. Hatta adam yanına oturana kadar onu farketmedi bile...

James yavaşça Alyra'nın yanına çöktüğünde, Alyra onu kokusundan tanıdı. Ama başını kaldırıp bakacak cesareti yoktu. Bütün o Gryffindor cesareti yitip gitmişti şimdi. James kısa bir an tereddüt etse de kolunu kaldırıp Alyra'nın omzularını sardı ve onu göğsüne çekti. Diğer kolunu da kadına doladı. Alyra'nın ona karşı çıkacak gücü bile yoktu. Sakinleşene kadar James'in kollarında ağladı. Sonra hıçkırıkları derin iç çekişlere yerini bıraktığında yavaşça ondan ayrıldı ve ıslak gözlerini özlediği adamın yüzüne çevirdi. Gözyaşlarını sildi.

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin