25.Draco ve Cassy'nin Yıldızlı Gecesi

1.3K 115 120
                                    


Hogwarts'da eğlenceli bir gündü. En azından Cassy ve Draco dışındaki herkes için.
İkisi de durumu kabullenemiyor gibiydi. Kabullenmeye yaklaştıkları her an ise bir felakete dönüşüyordu.

Cassy, Draco'nun aksine mantıklı bir adım atabilmiş verdiği emirlere Lucius'u da dahil etmişti.

İkisi de sessiz sessiz derslere giriyor, yemek vakitleri bir iki lokmayı zorla yiyorlardı.

Her cumartesi bütün bir grup yürüyüşe çıkıyorlardı.
Sirius'un geri dönüşü, aile içinde oldukça ses getirmişti. James nasıl bunu yapabileceğini bağırıp durmuştu. Hatta ikisi neredeyse yumruk yumruğa kavgaya tutuşacaklardı ki Remus tarafından zorlukla zaptedilmişlerdi.

Bu durum özellikle Daniel'ı etkilemişti. Harry ve Ron o esnada kim kazanır tartışmasında olduklarından bunu önemsemiyorlardı.

Lily, her zamanki gibi Sirius'u yargılamadığını söyledi.

Sonuçta o da Petunia için aynı şeyleri yapıyordu. Bütün ailesine söyledikleri ve yaptıkları her şeye rağmen onunla konuşuyordu değil mi?

Uzun çabalar sonucu James'i sonunda sakinleştirebilmişlerdi, daha çok Lily sakinleştirmişti.

Sirius ile son zamanlarda oldukça sık olduğu gibi araları bozuktu.

O akşam ise nereden estiyse (!) Dumbledore'un çok gizli bir parti vereceği tutmuştu...

Ve bilin bakalım sorun burada neredeydi?

Tabiki Cassy ve Draco'nun da davet edilmesi!

"Ne yapmaya çalışıyor?" dedi Draco elindeki davetiyeyi Slytherin ortak salonundaki şömineye atarken.

"Babamlarla yaşadıklarımızdan faydalanıp bizi kendi tarafına çekmeye çalışıyor..." dedi Cassy de davetiyesini tutuşturması için Rufus'a verirken.

Evet, Rufus ateşi kontrol edebileceğini yeni öğreniyordu ve bir şeyleri yakmak aşırı hoşuna gidiyordu.

Bu arada bir sorun olsa da, bir keresinde Harry'nin elindeki çok değerli bir haritayı yakıyordu, neyseki durumu kurtrmışlardı.

"Aptal herif!" diye homurdandı Draco.

"Onun safına falan geçemeyeceğim. Muggle'lardan saklanma aptal şeyini de asla desteklemeyeceğim. O herif Çoğunluğun İyiliği meselesini bildiğimizi bilmiyor herhalde."

"Bilmiyordur. Kenara çekilip otursa ve bizim onun da bir zamanlar yapmaya çalıştığı şeyi gerçekleştirmemizi izlese nasıl olur. Boyuna engel çıkarıp duruyor."

"Bunu yaparken suç işliyorlar ama Cassy. Gerçi işlemeselerdi de Dumbledore bu yine aynını yapardı."

"Artık suç işleyemezler." diye mırıldandı Cassy. Oturduğu yerden kalkıp Draco'nun yanına oturdu. Ve ona sarıldı. Ona verdiği emirden bahsetti. Draco, şaşkınca Cassy'e baktı. "Bunu gerçekten yaptın mı? Yani gerçekten emir verdin mi?"

"Evet." dedi Cassy. "Onların suç işlememesini ancak böyle sağlayabilirdim." Draco da ona sarıldı.

"Ben bir Ölüm Yiyen olmayacağım..." dedi Cassy'nin gözlerinin içine bakarak.

***

Dumbledore'un çok gizli partisi Grimmauld Meydanı 12 numarada yapılacaktı.

Cassy ve Draco'nun nasıl zorla getirildiğine gelirsek...

Dumbledore'un küçük ricası üzerine Harry, Ron ve Neville memnuniyetle onu paketlemişlerdi. Bunun için önce Draco ile düello ederek bütün kaleyi baştan turlamış olsalar bile, Draco çok iyi bir dövüşçüydü, sonunda Cassy'nin götürüldüğünü gören Malfoy durmuştu.

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin