James 2 yaşındaki Harry'nin, henüz bir kaç aylık olan kız kardeşinin yanından ayrılmadığını gördüğünde huzurla doldu. Harry aynı ona benziyordu. Küçük Mia ise annesinin kopyasıydı. Henüz saçları olduğu söylenemezdi ama kızıl olacağından adından emin olduğundan çok daha fazla emindi.
Son günlerde oldukça stresliydi. Harry hakkında olan kehanet onu da Lily'i de epey korkutmuştu. Ama burada güvendelerdi. Godric's Hollow onlar için en güvenli yerdi. Herkes iyi olacaktı.***
14 Yıl Sonra"Güney İngiltere'ye güvenlik birlikleri ve sınır birlikleri yerleştirildi lordum. Fakat bakanlık bölgeye bir sürü seherbaz ekibi göndermeye devam ediyor."
Karanlık Lord, sertçe Ölüm Yiyenlerine baktı.
"Güney İngiltere'ye giren hiç bir bakanlık sürpüntüsünü canlı bırakmayacaksınız!" diye kükredi.
"Galler'deki büyücü şehirleri için bir kaç muggle kasabasını daha yok edin." diye emretti tekrar. Gözlerindeki hırs ve güç odadaki Ölüm Yiyenlerin neredeyse korkudan titremelerine sebep olacaktı. Yine de hepsi kontrollüydü. Ama bunu yapmak lordlarının her an duydukları korkutucu ses tonu karşısında bir hayli zordu. Yine de zayıflık belirtisi göstermemek için dayandılar. Bir kaçının konuşurken sesi titrese de toplantı sorunsuz bitti. Bu bir Ölüm Yiyen toplantısı için oldukça sıradışı bir şeydi. Bugün kimse İşkence Laneti yememiş, veya bir uzvunu kaybetmemişti...
***
Lily kahvaltı sofrasını toplarken James, Sirius ve Remus arka bahçede gelecek postasına göz atıyorlardı. Gazetenin ne yazacağını bilseler de belki farklı bir haber görürler diye her gün bakıyorlar. Fakat her gün neredeyse birbirinin aynı başlıklar görüyorlardı.
Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen Galler'de muggle kasabalarına saldırıyor!
İrlanda Büyü Bakanı'na Saldırı!
Durmstrung Enstütüsü Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen tarafından ele geçirildi!
Binlerce muggle öldürürüldü!
Son günlerde bu başlıklar dışında veya buna benzer şeyler dışında başka bir şey yoktu gazetede. James sıkıntıyla gazeteyi masaya bıraktı. Ayaklanıp ileride Quiddich oynayan iki oğluna baktı.
"Geliyor musunuz?" diye sordu Sirius ve Remus'a. Sirius hızla köpek formuna dönüşüp öne doğru atıldı ve Harry'nin yanına ilerledi. James ise beklentiyle Remus'a baktığında olumsuz yanıt verdiğini görünce sıkı bir Quiddich maçı için çocuklarına ilerledi.
"Harry kardeşine karşı biraz daha yumuşak ol!" diye bağırdı James. Harry'nin süpürgesini Daniel'ın üzerine sürdüğünü gördüğünde.
"Tanrı aşkına bu Sirius orada ne işe yarıyor!"
En azından biraz kafa dağıtabilirdi.
***
Karanlık Lord, çalışma odasındaydı. Kahvaltıdan beri odadan hiç çıkmamıştı. Büyük masanın üzerinde açık duran devasa bir Britanya Adaları haritası vardı. Etrafında ise bir dolu parşömen. Lord masanın etrafında dönüyor bazı kağıtlara notlar alıyor ve bir sonraki hamlesini ustalıkla planlıyordu.
Siyah ceketini çıkarıp bir köşeye fırlatmıştı. Üzerindeki siyah gömlek çok hareket ettiğinden dağılmıştı ve kırışmıştı. Elini uzatıp saçlarını karıştırdı. Tekrar haritaya baktı. Gözleri hırsla parıldadığında kapısının yavaşça açıldığını duydu.
Bakışları odaya gelen kızı bulduğunda gülümsedi.
"Müsait miydin baba?"
"Gel Lilith. Senin için her zaman müsait olduğumu biliyorsun." dedi kızının gelmesi için tek kolunu kaldırdığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde 〈Harry Potter AU〉
FanfictionKİTAP DÜZENLENİYOR (20.BÖLÜMDEN SONRASI BAŞTAN YAZILIYOR) Harry Potter kurgusal evreni Rowling'e aittir! ÖNEMLİ NOT: BU KİTABI SADECE CANIM SIKILDIĞINDA VEYA KAFAM ÇOK MEŞGUL OLDUĞUNDA RAHATLAMAK İÇİN YAZIYORUM. DÜZENLİ BÖLÜM GELMEYEBİLİR. Alışılmı...