LİLİTH CASSİOPEİA RİDDLE BENİM BU EVRENDEKİ KİMLİĞİM VE NE ZAMAN BİRİ CANIMI SIKSA MUTSUZ OLSAM ASAMI ALIP BU TARAFA GELİYORUM. BAZEN MUGGLE DÜNYASINDA HER ŞEY ALT ÜST OLABİLİR BÖYLE ANLARDA ASALARINIZIN CEBİNİZDE OLDUĞUNU UNUTMAYIN... SEVGİLERLE İYİ OKUMALAR :)
Dumbledore, odadakilere sakinleşmelerini söyledi.
Harry, Ron ve Hermonie de odadaydı ve herkesten daha çok Dumbledore'u dinliyorlardı.
"Şimdilerde 14 yaşında olması gerekiyordu değil mi Lily?"
Dumbledore, Lily'den onay aldıktan sonra tekrar yoldaşlık üyelerine baktı. Herkes çok daha sakindi. Dumbledore, Dobby'e döndü.
" Onu hiç gördün mü Dobby. Malfoy Malikanesinde? "
"Prenses sık sık Malfoy Malkanesi'ne gelir efendim. Fakat onlar geldiği zaman çoğu ev cininin ortalığa çıkması yasaktır."
"Ama Dobby onu bir kere gördü. Babasının yanında-"
"Onun babası benim o pislik değil!"
James hırsla bağırdığında Dobby yerinde sıçradı."Lütfen sakinleş James." diye uyardı Dumbledore onu.
"Doğruları söylemem gerekirse. Mia Potter diye biri artık yok. O kızın sizinle hiç bir bağlantısı kalmamış. İsminden genlerine kadar." diye devam etti konuşmasına.
James zaten bildiği bir gerçeği tekrar duyduğunda kırıldığını hissetti.
"Bu arada ne olur ne olmaz diye bakanlıktaki kayıtları kontrol ettim." dedi Arthur
"Kayıtlı değildir Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen bu riske girmez." diye devam etti Lupin.
"Yanılıyorsunuz kız kayıtlı." dedi bunun üzerine Arthur.
"Hiç bir fotoğrafı yok ama ismen kayıtlı. İşte dosyası burada. Lilith Cassiopeia Riddle. Anne adı Bellatrix Black Riddle ve Baba adı da... Tom Marvolo Riddle."
"Bellatrix Black Riddle mı? Ne yani Bellatrix şimdi onunla... Evli mi!" dedi Sirius şakınlıkla sonra bir şeyi farketmiş gibi sıçradı.
"Cassiopeia..." dedi Sirius hızla.
"Aile geleneklerine bağlı kalınmış. Cassiopeia, Kraliçe takımyıldızının adı." dedi mutlulukla ama bu coşkusunun Lily ve James'i üzdüğünü farkettiğinde sustu.
Arthur dosyayı Dumbledore'a uzattı. Dumbledore hızla dosyaya göz attı.
"Bakanlıkta çalışan bir sürü müridi olmalı. Bunu bir risk olarak görmedi. Haklıydı da kimse Lord Voldemort'un bir kızı olduğunu düşünüp arşive bakmayacaktı."
"Dobby? Prenses Lilith-"
"OOooooooo! Hayır hayır! Ona sakın ilk adıyla hitap etmeyin! Buna çok kızar efendim! Ona sadece babası ilk adıyla hitap eder. Dobby, başka kimseyi o ismi söylerken duymadı. Dobby duydu, diğer herkes ona Cassy der."
Dumbledore, Dobby'nin ani çıkışıyla susmak zorunda kaldı. Daha sonra ise temkinlice devam etti.
"Prenses Cassiopeia dışarıda istediği gibi dolaşabiliyor mu Dobby?"
"Hayır efendim. Dobby onu, Draco Malfoy'la konuşurken duydu efendim. Ailesi hiç bir yere tek başına gitmesine izin vermiyor efendim."
"Ne yani şimdi o hiç Diagon Yolu'nu, görmedi mi? Ollivenders'dan asa da mı almadı? Vay canına bu çok üzücü.." diye mırıldandı Ron.
"Size karşı dürüst olacağım... Mia Potter 14 yıl önce henüz doğduktan bir kaç ay sonra öldü, kayıtlara bu şekilde geçirildi. Lilith Cassiopeia Riddle ise hayatta ve ebeveynleri de Bellatrix ve Tom. Yani yasal olarak onu hiç bir şekilde geri getirebilmenin yolu yok." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde 〈Harry Potter AU〉
FanficKİTAP DÜZENLENİYOR (20.BÖLÜMDEN SONRASI BAŞTAN YAZILIYOR) Harry Potter kurgusal evreni Rowling'e aittir! ÖNEMLİ NOT: BU KİTABI SADECE CANIM SIKILDIĞINDA VEYA KAFAM ÇOK MEŞGUL OLDUĞUNDA RAHATLAMAK İÇİN YAZIYORUM. DÜZENLİ BÖLÜM GELMEYEBİLİR. Alışılmı...