27. Tatsız Karşılaşma ve Gizemli Bir Rüya

201 17 0
                                    

3 YIL SONRA

Cassy eğitimini tamamlayalı 2 yıl oluyordu. Artık aktif olarak görevlerde yer alıyordu. Tom hala Bella ve Cassy'nin savaşlara katılmasına izin vermiyordu. Cassy de savaşlara katılmaya çok meraklı değildi zaten. James, Remus ve Dumbledore tayfasıyla karşılaşmak istemiyordu. Onları 3 yıldır hiç görmemişti. Artık onları düşünmüyordu. Sirius ile her hafta Bella'nın ailesinden kalan evinde bir araya geliyorlardı. Malfoy'lar da bu buluşmalara katılıyorlardı. Draco ve Cassy, Sirius'la artık çok daha iyiydi. Hatta Sirius artık onlarla Harry ve Daniel'la olduğundan çok daha yakın sayılırdı.

Draco ve Harry mezun olmuştu. İkisi de şuan Bakanlık'ta Seherbaz olarak çalışıyordu. Draco, bir Ölüm Yiyen işaretine sahip olmasa da Bakanlık'taki bütün Ölüm Yiyen'leri kontrol ediyordu. Lucius'un bakanlıkla olan son derece yakın bağlantıları sayesinde Draco'yu içeri sokmak aşırı kolay olmuştu.
James, yeniden bakanlıktaki görevine geri dönmüştü buna rağmen Harry'nin orada işe girmesi için epey çaba sarfetmesi gerekmişti.

Daniel hala okuldaydı. Lily de hala İksir profesörüydü. Dumbledore Hogwarts'ı yönetmeye devam ediyor bir yandan da Yoldaşlık'ta aktif görevlerde bulunuyordu.

İki taraftaki rekabet iyice artmıştı. Karanlık Lord ilerleyişini sürdürüyordu. Bunun yanında çok fazla yanlısı da vardı. Dünya'nın çeşitli yerlerinden Lord'a destek mesajları geliyor kendi ülkelerinde ayaklanma başlatıyorlardı.

Karanlık Lord'un yönetiminde olan bütün bölgelerde sihir toplumu refah içinde özgürce yaşıyordu. Herkes yönetimden çok memnundu. Bu yüzden sihre sahip halk içinde karanlık tarafa doğru kayan bir meyil vardı.

Bellatrix kızının eğitimini tamamlamasının ardından toplantılara yeniden katılmaya başlamıştı. Diplomasi ile ilgileniyor daha çok dış ilişkileri sağlıyordu. Karanlık Lord'la iş birliği yapmak isteyen Sihir Bakanlık'larıyla iletişimi sağlayan kişi kendisiydi.

Narcissa Malfoy hamileydi! Draco'nun minik bir kız kardeşi olacaktı. Çok heyecanlıydı. Küçük kız kardeşine sürekli minik eşyalar alıyordu. Minik Malfoy'un doğmasına daha 3 ay vardı ama Draco sağolsun şimdiden odası da gardrobu da hazırdı.

Draco ve Cassy'nin birbirlerine olan ilgileri zamanla kendini arkadaşlık-kardeşlik zeminine bırakmıştı. Draco şuan bakanlıkta birlikte çalıştığı safkan bir kızla çıkıyordu. İkisi de kendilerine ait küçük bir villa tutmuşlardı. Bazı geceler ikisi de orada kalıyordu.

Cassy'nin aşk hayatına ise hiç vakti yoktu. Darius, Nyx, Raven, Onyx, Aegon ile birlikte hayal ettikleri büyücülük dünyası için çabalamakla meşguldü. Arkadaşlarının hiç birinin Ölüm Yiyen olmasına izin vermemişti.

Tom başta kızı olmak üzere aralarında Draco'nun da bulunduğu bu harika çocuklarla gurur duyuyordu. Onların fikirlerine çok önem veriyor. Onları her zaman kendi Ölüm Yiyen'lerinin üstünde tutuyordu.

Cassy büyümüş, herkesin imrenerek bakıp saygı duyduğu çok güçlü bir cadı haline gelmişti. Kendi küçük sarayını bile kurmuştu. Slytherin arazilerinde kasabanın biraz dışındaki köşkte arkadaşlarıyla günler hatta geceler boyu çalışıyorlar. Bazı geceler hepsi orada kalıyorlardı.

Nyx, siyah dalgalı saçlarını tepesinde topuz yapmış ve Lilith Anayasası üzerinde çalışmakla meşguldü. Bazı yasaları yenilemek gerektiğini ve yeni yasalara da ihtiyaç duyduklarını düşünüyordu. Karanlık Lord'un hükmettiği bölgeler arttığı için anayasalarının da sürekli revize edilmesi gerekiyordu ve Nyx hukuk konusunda en iyi cadıydı.

Raven, kendini kütüphaneye kapatmış kısa kesilmiş siyah küt saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmış kurmayı hayal ettikleri okulun nasıl bir eğitim vereceği üzerine çalışıyor müfredatta neler olup olmayacağına karar veriyordu.

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin