4.İhanet

2.7K 212 101
                                    

Büyükler Ateşviskisi içerken Draco balkabağı suyu ile yetinmek zorunda olduğu için somurtuyordu.

Cassiopea yavaşça onu dürttü.

"Hadi ama Draco, seneye reşit oluyorsun istediğin gibi içersin. Somurtma bu kadar, benim o şeyin tadına bakabilmek için daha 3 senem var."

Draco, onun bu tavsiyesine sadece doğum günü çocuğu olduğu için uydu. Okul başladığında Çatlak Kazan'da istediği kadar içebilirdi.
Neyse ki Eylüle 2 hafta kalmıştı.

"Cassy, gel bakalım şöyle." dedi Bella.

Lilith, siyah mendille nazikçe ağzını sildikten sonra küçük adımlarla annesinin yanına giderek teyzesi ve annesinin arasında kalan boşluğa oturdu.

"Doğum günün kutlu olsun Cassy." dedi Narcissa özenle paketlenmiş hediyeyi Lilith'e uzatırken.

Lilith heyecanla paketi aldı. Ve yavaşça açmaya başladı. Narcissa ona koyu yeşil balo elbisesi almıştı.
Elbiseyi tutarak tamamen paketinden tamamen çıkardı.. Elbise çok çok güzeldi.

"Teyze, bu muhteşem görünüyor. Teşekkür ederim."

Elbiseyi dizlerine koyduktan sonra teyzesine sıkıca sarıldı.

Bellatrix, kendi hediyesini vermek için ayaklandı. Ve odadan çıkıp onu getirmek için bir kaç dakika onları yalnız bıraktı.
Hemen sonra geldiğinde ise elinde büyükçe bir kutu vardı. Üzeri kalın kadife bir örtüyle kapalıydı. Bellatrix heyecanla büyük kutuyu ortadaki büyük sehbanın üzerine bırakıp hızla kadife örtüyü açtı.

"Aman Tanrım!" dedi Lilith büyük bir hayretle.

Bu bir Anka Kuşuydu!

"Anne bu gerçekten benim mi?" diye devam etti hızla kafesin yanına giderken.

Bellatrix büyük bir mutlulukla ellerini çırparken neşeli bir kahkaha attı. Bir yandan da sevinçten zıplıyordu. Tom ister istemez bu görüntüye gülümsedi. Belli belirsiz yamuk bir sırıtış oluşmuştu.

(Bellatrix'in zıplaması

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bellatrix'in zıplaması. Arkadaki yangını görmezden gelin kdlxldldl)

"Seveceğini biliyordum! Bu sefer benim hediyem en güzeli!"

"Teşekkür ederim. Bu kesinlikle hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biri!"

Cassiopea sevinçle annesinin boynuna atladığında iki kıvırcığın saçları birbirine karıştı. Sıra Lucius'un hediyesine geldiğinde Lilith'in aklı hala anka kuşundaydı?

Nasıl bir isim koymalıydı acaba?

Lucius, siyah deri bir defter uzattı.

"Annenin kendi yazdığı iksir kitabına bayılıyordun. Ama bence artık kendininkini yazma vaktin geldi." diye eklemeyi ihmal etmedi.

Karanlığın İçinde  〈Harry Potter AU〉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin