chapter 1

23 1 0
                                    

Ne do të dalim në klub së bashku vetëm ne të dy, pa prindër apo asgjë," fjalë që nuk i kisha menduar kurrë se do t'i iknin nga goja shoqes sime më të mirë ndërsa po diskutonim se çfarë të bënim për ditëlindjen time.

"Çfarë?" Kisha dëgjuar saktë? Ose dëgjimi im filloi të më dëmtonte. Hannah e dinte që unë nuk isha nga ata që dilja për të festuar dhe sigurisht jo në klub. Preferoja shumë të qëndroja brenda, të lexoja dhe të bëja shënime librash, të shikoja shfaqje televizive, ato lloj gjërash introverte.

"Hajde Leara, po i mbush tetëmbëdhjetë vjeç! Duhet të jetosh të paktën një herë, vetëm provo!" Hana u lut jo ajo më kërkoi

"Në asnjë mënyrë! Ti e di sa shumë i urrej ato lloj gjërash! Zhurma, dritat dhe njerëzit janë një gjë nuk i duroj dot as në një mjedis shkolle. Por përziejeni këtë me alkoolin, drogën dhe djemtë e eksituar- është një koktej për katastrofë. Nuk ka mundësi që po e kaloj ditëlindjen time në një klub nate." Unë deklarova rastin tim; Hannah u vrenjos në mënyrë mosmiratuese.

"Jo," vazhdoi ajo troç, "nuk ka asnjë mënyrë në ferr që të ikësh nga kjo motër. Unë dhe ti po kalojmë ditëlindjen tënde të tetëmbëdhjetë në klub, po kalojmë mirë dhe jetojmë jetën," kishte bërë ajo. në mendjen e saj, nuk kishte asnjë ndryshim.

E nguli sytë bosh për një minutë të fortë. Flokët e saj të thartë prej qymyri frynin nga flladi dhe ajo veshi atë buzëqeshjen dhëmbëzore "E di që jam më mirë se ti" të suvatuar në fytyrën e saj ulliri. E ktheva shpinën nga ajo, i inatosur do të ishte një nënvlerësim për të thënë të paktën.

"dreq ti," hodha një vështrim përreth dhe shtrëngova hundën, duke lëshuar një buzëqeshje pa dhëmbë.

"Shihemi në orën tetë kurvë, bëhu gati jashtë ose do të të nxjerr nga ajo derë," hodhi çelësat e saj në ajër dhe vazhdoi me valsin drejt makinës së saj, fitimtare. Rrënkoja dhe u ktheva me biçikletë brenda në shtëpi, duke i tërhequr këmbët lart shkallëve ndërsa shkoja, ditëlindja ime e tetëmbëdhjetë në ferr.

Më duhej të investoja në disa miq të rinj.

Më duhej gjithashtu të investoja në një veshje që nuk thoshte 'ma pi pijen dhe më merr me vete në shtëpi'. Megjithatë, seriozisht, gjithçka që Hannah donte të bënte ishte të gjente një djalë gomar të rastësishëm, i cili ishte pak i mirë në kërkim për ta marrë në shtëpi dhe për të fjetur me të. Çfarë lavire. Ditëlindja ime ishte vetëm një justifikim për të shkuar në klub, përndryshe prindërit e saj do ta qëllonin në vend nëse do të dinin gjysmën e gjërave që ajo bënte. Duke shfletuar dollapin tim, nuk gjeta shumë. Ne kishim shkuar gjithmonë në pazar; qendra tregtare ishte një nga vendet e pakta ku shkoja përveç shkollës ose dhomës së gjumit. Hannah dhe unë blinim fustane të shtrembër si shaka, duke e ditur fare mirë se kurrë nuk do të shkoja askund aq argëtues sa për të veshur një të tillë. Por këtu po shikoja veshjet e mia duke u përpjekur të vendosa se cili fustan i dobët ishte më pak i dobët. Duke tërhequr njërën nga varëseja e palltove, ekzaminova një fustan rozë të ngushtë dhe të nxehtë që mbështillej rreth figurës sime të hollë si një batanije. Sigurisht, ishte gjëja me pamje modeste që kisha në atë dollap, por gjithsesi arrinte vetëm mbi mesin e kofshës sime.

Shtrëngova mipat e spagetit dhe u përpoqa të mbulohesha sa më mirë me një xhaketë xhins të prerë. Rrëshqita në disa shërime të artë me shkëlqim dhe rrëmbeva një tufë kur po dilja.

Tetë u rrotulluan më shpejt se sa do të doja, ndërsa e gjeta veten duke ecur nga dera drejt Hanës duke i bindur borisë së makinës së saj me një milion herë në minutë.

"Hip në makinë kurvë!" bërtiti ajo dhe më tundi me dorën e saj të mbuluar me byzylyk. Hapa derën e pasagjerit dhe u futa pranë saj, duke marrë një moment për të vlerësuar se çfarë dreqin kishte zgjedhur të vishte - dhe më lejoni t'ju them se ai fustan ishte një justifikim i dobët për një copë veshje.

"Çfarë dreqin është kjo?" Unë u talla, duke lejuar gungën në fyt të dilte në sipërfaqe.

"një fustan budalla", më goditi ajo e ofenduar. Ajo gjë ishte e tmerrshme af. Dua të them, ishte një ngjyrë blu për bebe, pa mëngë, ajo praktikisht po ndizte si lart ashtu edhe poshtë për të gjithë. Dukej sikur ajo sapo kishte marrë një peshqir banje për një fëmijë dhe e kishte hedhur rreth saj me disa kunja për ta mbajtur në vend. Veshjet DIY këtu shumë.

Criminal Love Where stories live. Discover now