chapter 45

3 0 0
                                    

...

Rusia.

POV e Alearës.

"Çfarë dua unë?" ai mendoi gjatë dhe shumë për përgjigjen e tij sikur ky të ishte përfundimi dhe fundi i gjithë jetës së tij, vendimi më i rëndësishëm.

"Po, ashtu pyeta", i ktheva sytë. Arroganca e këtij djaloshi kishte filluar të më vinte nervat. Ai i ktheu sytë përsëri te trupi im i dobët në dysheme dhe më shikoi me kujdes.

"Ka shumë gjëra që mund të dëshiroja nga ti amerikane," sytë e tij rrëshqitën trupin tim në mënyrë rrëqethëse dhe unë u zhvendosa në siklet, duke u përpjekur të fshihesha.

"Jo", shtrëngova dhëmbët dhe pështyva në shfaqjet e shtrenjta të këtij gomari.

"Ti nuk me pelqen mua?" theksi i tij rus kishte filluar

të më shqetësonte nervat ndërsa ai tallej me mua, ai po e përdorte atë për të tingëlluar i fortë dhe dominues, por në të vërtetë thjesht më bëri të doja t'i shqyeja zemrën.

"Nuk isha i qartë? Jo, mendoj se je ekzemplari më revoltues, më vulgar, më i tmerrshëm që kam parë ndonjëherë, lëshova një nënqeshje të butë, këta bosēt mafioz nuk ishin mësuar të dëgjonin ofendime dhe kjo më dha një gëzim të tillë që të shkatërroja egon e tyre si unë.

"Por ju kujdeseni për Atlas Drakov po? Ju pëlqen ai," nënqeshi ai. Çfarë po merrej këtu? Cili ishte mesazhi në lojën e tij të sëmurë.

"Atlasi është shumë më i mirë se gomari juaj i poshtër rus," buzëqesha pafajësisht.

Ai nuk e pëlqente atë. Nuk i pëlqente aspak

kjo. Duke goditur këmbët në tokë, ai arriti te dera, duke bërtitur diçka në rusisht jashtë në korridor. Mund të dëgjoja goditjen e çizmeve gjithnjë e më të forta në sallë, duke u afruar gjithnjë e më shumë.

"Çfarë u tha atyre?" Kërkova me zërin tim të kërcitur dhe të kërcitur nga frika.

"Do të mësoni pak historinë ruse, dora e parë," buzëqeshi ai ndërsa njerëz mafioz me kostume hynë në dhomë dhe filluan të zhbllokojnë zinxhirët. Më hodhi në këmbë dhe më tërhoqi zvarrë te dera.

"Ju do të paguani për këtë, ju do të vdisni për këtë ju e dini!" Unë bërtita nga salla.

"Unë e pres me padurim!" ai thirri përsëri ndërsa unë po çoja në një dhomë tjetër.

Zemra më ra kur u hap dera dhe pashë se çfarë kishte brenda. Pajisjet e torturës të çdo shkalle, zinxhirë, dërrasa, pajisje elektrike, të gjitha në stilin e vërtetë rus sovjetik. Barku im ra në dysheme ndërsa hodha një vështrim rreth dhomës.

Victor hyri në dhomë, duke bërë një hyrje patetike të vonuar në Hollywood.

"Tani, kthehu tek ajo që dua nga ju. Unë dua që ju të më tregoni gjithçka për planet e mafias italiane, vendndodhjet e tyre dhe si të përmbysni Atlas Drakov," buzëqeshi ai dhe përqesh të gjithë në një.

"Unë do të vdes para se t'ju them mut!" I ktheva nënqeshjen, duke i përshtatur shprehjes së tij.

"Le ta testojmë atë teori atëherë ne amerikanët e vegjël," u sinjalizoi ai burrave, "të marrim kutinë elektrike".

Criminal Love Where stories live. Discover now