POV e Aleares.
U zgjova në një dhomë të vogël dhe të mbyllur, muret mě shtrëngonin dhe më bënin të ndihesha i mbyllur. Sytë e mi të mbërthyer së bashku, uně pulsova me furi për t'i hapur me forcë, si për të marrë në mjedisin tim. Isha nën tokë, në atë që dukej si një kanalizim, zinxhirë metalikë të rëndë më lidhën kyçet e duarve dhe kyçet e këmbës me një mur. Mund të dëgjoja pikimin e ngadaltë të ujit nga sipër meje. Shikoja se si fryma ime frynte një re para fytyrës sime, ishte ftohtë këtu, shumë ftohtë për të qenë diku tjetër.
Rusia.
Një dridhje e ftohtë dhe e tmerruar më përshkoi shtyllën kur pajtohesha me realitetin tim, shanset që unë të dilja i gjallë nga këtu nuk ishin pothuajse asnjë, edhe nëse do t'i luaja letrat siç duhet.
Normalisht, unë besoja fort në faktin se si grua nuk kisha nevojë për një burrë, por në këtë situatë kisha. Më duhej kuptimi i Atlasit për botën e krimit dhe njohuritë e tij për kartelet e ndryshme dhe vendndodhjen e tyre për të më ndihmuar të mbijetoja këtu. Kjo botë ishte jeta e tij. ishte makthi im i pashmangshëm.
Nga jashtë derës së metalit të mbyllur rëndë, dëgjova dikë që vinte, duke folur në rusisht të rëndë që nuk e kuptoja asnjë grime.
Papritur nga dera u dëgjua një përplasje dhe kërcitje e papritur, duke sinjalizuar se bulonat ishin hequr, dikush po hynte.
Tre hamendje kush dreqin.
"A i pëlqen vajza e vogël e bukur amerikane dhoma e saj e re?" zëri i ftohtë dhe tërheqës i Viktorit kumbonte nga muret e qelisë. Fytyra ime u përkul përpjetë në një dridhje.
"Apo është shumë ftohtë këtu sepse jeni lëkurë e vogël amerikane e çmuar? Njerëz të butë, llum amerikan," hodhi ai dhe pështyu në fytyrën time të lodhur dhe të rraskapitur. Ngrita supet lart për të fshirë faqen, absolutisht i neveritur, as nuk do të ndihesha keq nëse predha do të vjella në të gjithë këtë gomar.
"Ku dreqin jam unë?" Fëshpërita me dhëmbë të shtrënguar në fytyrën e tij të ashpër dhe të plagosur.
"Volgograd, në Rusi," përputhej me shprehjen time, duke më fërshëllyer.
"Stalingrad," mërmërita më shumë me vete se sa me të. Ai tundi kokën lehtë, duke lëshuar një buzëqeshje të keqe.
"Amerikanja e di historinë e saj atëherë," foli ai me krenari, "Volgograd ose Stalingrad, zyrtarisht. Me emrin e liderit më të madh që ka parë ndonjëherë vendi ynë dhe bota," ktheva sytë, nuk doja të vazhdoja. një slitë e historisë politike me këtë slitë ruse.
Ai e vuri re sepse fytyra e tij u kthye nga krenare në zemërim në një pjesë të sekondës, duke më parë me një urrejtje dhe neveri të tillë që nuk ishte as qesharake.
"A e dini se çfarë është ky vend amerikan
i zgjuar?" ai tallte me mua, ashtu si një grabitqar i bën gjahut para se ta copëtojë atë.
"A dua të di?" Rrotullova përsëri sytë, i lodhur dhe i mërzitur, nuk kisha ngrënë për orë të tëra, ndoshta ditë të tëra, prapanica më dhimbte nga kjo tokë dhe doja të tërhiqja trupin e ngërçit në shtëpi dhe në shtrat.
"Ky është një nga kampet e fundit të mbetura të famshme Gulag që ka funksionuar gjatë luftës. Megjithatë, shumica e njerëzve këtu ishin ushtarë nazistë që kishin mbetur pas betejës së Stalingradit, por jam i sigurt se përgjatë linjave kishte disa Amerikanët këtu gjithashtu. Dhe pjesa më e mirë që mezi pres t'ju tregoj është pikërisht në cep nga qelia juaj këtu, dhomat e torturës."
U zhvendosa në mënyrë të pakëndshme në ndenjësen time, rrahjet e zemrës filluan të rriteshin me shpejtësi dhe në mënyrë të pakontrolluar.
"Ah, kështu që ju e dini atëherë, është e qartë se ata ende ju mësojnë për metodat e pamëshirshme të torturës së Stalinit në klasën tuaj të historisë amerikane."
Sigurisht, une dija për disa nga metodat e vjetra të torturës në Bashkimin Sovjetik dhe reputacionin që ata kishin. Elektrocektimi, rrahjet, shtrëngimi i njerëzve me fije nga gjymtyrët dhe derdhja e ujit të valë në fytyrën e dikujt. Asnjë nga këto nuk doja të duroja.
"Çfarë do nga unë?" Kërkova ndërsa ai më buzëqeshte keq, i emocionuar që ne ishim disi në të njëjtën faqe tani.
"Epo," filloi ai, duke u ulur në lartësinë time, duke më drejtuar një dorë të ndyrë anash fytyrës sime.
Dhe ka përsëri ndjesinë e të vjellave.
"Çfarë dua unë?" mendoi ai.
POV e Atlasit.
"Më jepni një listë të çdo baze të ndyrë që kanë ata llumrat rusë! Unë dua rezultate brenda orës!" Unë u bërtita njerëzve të nxituar ndërsa ata u përleshën rreth kompleksit duke kërkuar furishëm për kudo që mund të ishte Aleara. E mbylla telefonin me inat dhe pashë Xhejin që ishte ulur pranë meje.
Kisha arritur në aeroport sa më shpejt që mundesha, si Xheji dhe unë morëm avionin për në Itali. Shikova ndenjësen e zbrazët përballë, vetëm pak ditë më parë, Aleara ishte ulur aty, duke fjetur dhe më shikonte me inat. Tani, nuk kishte asgjë, nuk kishte pista, nuk kishte përgjigje, nuk kishte asgjë.
"Atlas, ata i kanë tërhequr kamerat në shtëpi," mërmëriti Jay ndërsa përgjonte kompjuterin e tij, duke komunikuar me anëtarët në kompleks.
"Dhe çfarë kanë gjetur?" Mbylla sytë dhe u përkula me kokë pas, diçka, ju lutem keni gjetur diçka me të cilën mund të punoj.
"Atë makinë që kaluam mbrëmë, e kemi gjurmuar deri në aeroport, do t'ju jap tre hamendje se kush doli prej saj," tundi kokën dhe unë e dija saktësisht se kush.
"Victor Kozlov a kam të drejtë?" fytyra ime u shtrëngua ndërsa buzët e mia u lakuan në një tallje vdekjeprurëse. E dija se do të ishte ai, thjesht nuk doja ta besoja.
Burri ishte një gjarpër, helmues edhe për një bos mafioz, prandaj askush nuk donte të merrej apo të punonte me tě. Kozlov kishte një reputacion për të qenë dinak dhe ishte një njeri i njohur i dyfishtë kur ishte fjala për të mbajtur fundin e marrëveshjeve të tij, unë nuk shoqërohem me llojin e tij.
"Ai tregoi një interes të madh për Aleara natën tjetër," foli Jay me zë të ulët, unë hapa sytë për ta parë atë.
"Mhm, ai e bëri atë, dhe a e dini se çfarë tjetër u interesua shumë për Xhejin? Partneriteti im me sindikatat e tij ruse. Kjo nuk është një nga skemat e tij të trafikimit, kjo është një lojë levash," u ngrita në këmbë, duke ecur me ritmin e avionit.
"Me sa dëgjoj, ai është në borxhe dhe shumë. Kjo do të shpjegonte pse ai dëshiron të jetë partner me ne, ne jemi në një pozicion të mirë financiarisht dhe me armatimin tonë. Ai do të përdorë Aleara për të provuar dhe bëj pazare me ty," murmuriti Jay.
"Ku mund ta kishte çuar, ai ka qindra komplekse brenda rajonit të tij dhe në mbarë globin," vazhdova të ecja me ritmin, duke rimenduar natën për çdo lloj të dhënash dhe shenjash që ai dha për vendndodhjen e tij.
"Unë do t'i kthej burrat në shtëpi për të hakuar pamjet e sigurisë dhe për të parë nëse ata mund të gjejnë ndonjë gjë tek ai," Jay mori telefonin e tij dhe filloi të telefononte, u ula përsëri dhe kalova duart nëpër flokët e mi të valëzuar, duke psherëtirë. rëndë dhe duke më goditur këmbën me padurim..
Do të vrisja Viktorin dhe do ta shijoja.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...