Sytë e mi u rrahën dhe koka ime u rrotullua nga marrja e papritur e dritës mbi të cilën u vunë sytë.
Tingujt gumězhimë dhe dritat verbuese të qendrës së qytetit përmbytën pamjen time, ishte e bukur dhe sytë e mi shkëlqenin nga habia, vendi po lulëzonte.
Djalli më nguli sytë, por unë i hodha vetëm një vështrim anësor përpara se ta ktheja shikimin në shkëlqimin jashtë makinës.
E gjithë kjo bukuri, gjithë kjo liri.
I hodha një vështrim djallit për të parë nëse ai do ta vinte re nëse do të bëja një goditje të çmendur për të dhe vrapova.
Kur shikova mbrapa, e gjithë shpresa që kisha ishte zhdukur, ai po ngarkonte më shumë armë. Paketimi me plumba si jo nesër, duke ngarkuar dhe futur në xhep një armë në çdo këllëf dhe xhep që kishte mbi vete.
Në atë moment më zbardhi. Ky njeri mund të më vrasë. Ai nuk dukej se do të bënte shumë mut nëse do ta bënte gjithsesi, unë isha i zëvendësueshëm. Do të më duhej të bëja atë që ai tha nëse do të mbijetoja.
Ai futi plumba shtesë në xhepat e tij, sytë e mi ishin ngulur tek ai. Sytë e mi u tërhoqën nga qafa e tij, dhe të gjitha tatuazhet që ia dolën gjarprit. Ata bënë një lloj forme, por nuk mund ta kuptoja se çfarë sepse ai lëvizi, duke i mbuluar me jakën e tij.
"Mos ia ngul sytë," mërmëriti ai me një ton të ashpër dhe të thatë, "Është e vrazhdë."
Bir kurve.
Ai më hodhi një vështrim, gjysmë duke pritur që unë të bërtisja diçka jashtëzakonisht të vrazhdë ndaj tij, por unë mbajta gjuhën time. Nuk ia vlente.
"Le të shkojmë," Ai hapi derën e makinës përpara se të vinte në anën e pasagjerit dhe të hapte derën time për mua. Unë dola jashtë dhe zemra ime u mbyt.
Të paktën pesë fuoristradë u ngritën pas nesh, unë i hodha një vështrim djallit, por ai dukej i pashqetësuar.
"Relaksohuni, ata janë burrat e mi", më tha ai gjakftohtësisht ndërsa unë tunda kokën lehtë.
Mendoj se përplasja me më shumë njerëz mafioz nuk ishte një rrugë shpëtimi.
Bëra një hap më afër rrugës, mbase mund të ulja me flamur një makinë që kalonte dhe të largohesha nga kjo vrimë ferri.
Ai duhet të ketë ndjerë dëshirën time për të ikur, sepse më mbështjellë një dorë fort rreth belit dhe filloi të më çonte në restorant.
Nuk mund të mos shikoja, ky vend ishte kaq elegant dhe i bukur. Çdokujt do t'i binte nofulla në një vend si ky.
Tavolinat ishin të veshura me rroba elegante dhe qirinj, së bashku me një pamje ujore dhe nga plazhi
Ne iu afruam kamerieres në tavolinën e pritjes, ajo lëshoi një buzëqeshje të sforcuar dhe fallco, shihej qartë ankthi pas saj.
"Mirë se erdhe prapë zoti Drakov, e shoh që ke sjellë dikë me vete... motrën? ajo më dha një buzëqeshje kokëfortë. Kurvë. Djalli lëshoi një tallje dhe rrotulloi sytë në mënyrë të rrezikshme, duke i shpuar të sajat me shkëlqimin e tij.
"Kjo është takimi im, ne rezervuam një tryezë," e mbylli atë. Isha i kënaqur kur pashë fytyrën e saj kryelartë dhe krenare të kthehej në një të kuqe të njollosur nga një siklet i pastër.
Unë dhe djalli u ulëm në vendet tona, vetëm
disa metra larg ujit.
Vura re se sa afër ishim ulur ne të dy
më nervozoi.
Kjo do të ishte një darkë shumë interesante për të thënë të paktën.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...