U desh pak kohë, por dhëmbët e trurit tim filluan të ktheheshin përsëri, marrézia me sa duket doli nga koka ime ndërsa u ktheva në realitet.
Vrapo ti idiot!
U rrotullova me taka dhe i lëshova këpucët aty ku ishin, gjithsesi i urreja gjërat. Fillova të vrapoj, duke gulçuar dhe fryrë, gjoksi më ngrihej lart e poshtë me një përpjekje të tillë, saqë mund të ishte ngjitur edhe një peshë prej dhjetë kilogramësh. Pse tani mushkëritë e mia duhej të më dështonin?
Unë qëllova në një qoshe, duke kapur një shtyllë për të ndihmuar me vrullin. Mund të isha i vogël, por mund të vrapoja. Në shkollën fillore, unë kisha fituar çdo garë të vetme që më ofronin, konkurroja në çdo nivel të mundshëm. Vetëm atëherë nuk mendoja se do t'i përdorja ato aftësi për t'u larguar nga gjashtë burra me kostume me armë.
Mendja më shkoi në mendimin se ata ishin pjesë e FBI-së, a po ikja nga FBI? Ky është konsideruar një krim, jam shumë i sigurt. Dreqin - Unë nuk po rri aq gjatë sa për të gjetur se cilët janë ata. Ka një shans pesëdhjetë e pesëdhjetë që të jem në telashe nga ligji ose të më grabisin. Nuk jam aq budalla sa t'i pyes.
Isha ngjitur në një cep tjetër, duke u përpjekur të bëja çmos për t'i çliruar nga nxitimi i njerëzve që ktheheshin në shtëpi nga festat dhe klubet, duke vrapuar në çdo cep që mundesha për t'i hequr nga bishti.
Duke hedhur një vështrim të shpejtë mbrapa për të parë nëse i kisha humbur, pashë njerëz që shtyheshin dhe binin përpara ndërsa më shumë burra u shfaqën nga pas.
"qij ty Hannah," mermerita dhe vazhdova të vrapoja, duke marrë një kënd tjetër.
Sytë e mi u tërhoqën lart kur u përplasa me një gardh. Muti shenjtë, mut i shenjtë, mut i shenjtë!
Gishtat e mi mbërthyen rreth telit duke bllokuar vazhdimin e rrugicës. Gjunjët e mi u dobësuan ndërsa zhurma e hapave erdhi në mënyrë të paqartë në ajër dhe arriti në veshët e mi. Pastaj erdhi një nënqeshje e sëmurë e të qeshurit. Grykat e mia ishin të bardha nga kapja e gardhit, shtrëngova sytë, duke iu lutur Zotit që e gjitha të ishte një lloj ëndrre e tmerrshme.
"Ajo është e shpejtë, apo jo," një zë i sëmurë dhe demon erdhi nga pas meje, jo, jo një ëndërr. Frymëmarrja ime ishte ende e shpejtë dhe shikimi im ishte ende i turbullt nga mungesa e gjakut në tru. Ndjeja se faqet e mia kishin një ngjyrë të kuqe të njollosur dhe të shëmtuar ndërsa u ktheva për t'u përballur me burrat, duke u përpjekur të hartoja një plan arratisjeje në mendjen time.
"kush - kush je ti?" Kërkova, duke u përpjekur të bëja çmos për të bërë të njohur praninë time.
"Ti je makthi më i keq," doli një burrë tjetër nga pas, një cigare e re midis dy gishtave të tij, ndërsa ai hyri pranë meje dhe lëshoi një tymi në fytyrën time. Era m'u ngjall, rrudha hundën dhe u kollita mbi supe, duke fituar një nënqeshje të vogël prej tij.
"Endrrat e ëmbla zemër, pashë lamtumirë Kalifominë me diell," tërhoqi një dorezë lëkure të zezë mbi dorë dhe për një moment qëndrova aty i kompleksuar dhe i hutuar.
"Wha-" Fillova para se të kapja një paraqitje të shkurtër në grushtin që vinte drejt fytyrës sime, e gjithë bota u nxi pas kësaj.
Ndjenja e vogël vibruese e motorit të një makine gjëmonte poshtë meje ndërsa unë hapa sytë e mi jashtëzakonisht të lënduar, mbaja lart, sytë e mi nuk ishin të lënduar - ishte hunda ime ajo që po pulsonte dhe po më rrahte në fytyrë ajo që më dhimbte.
Dhimbja ishte një nënvlerësim i llojit të dhimbjes që kisha, ishte sikur dikush sapo kishte marrë një thikë dhe e kishte çuar drejt hundës. Ishte atëherë kur vura re se sa i kuq ishte bërë fustani im zyrtarisht rozë. Ose mamaja kishte thithur çorapin e kuq të vëllait tim në larje, ose unë isha mbuluar me një shtresë të trashë gjaku.
"çfarë dreqin?" E solla shikimin te dritarja dhe shikova jashtë, ku dreqin isha unë. Zona përreth dukej si e shkretë, vetëm tokë e thjeshtë dhe e thatë për milje rreth meje. Asgjë përveç nuancave të portokallit dhe shkurreve të ngordhura.
"Hej shef; ajo është zgjuar. Dëshiron që ta godas me grusht atë fytyrë të vogël në anën tjetër tani?" qafa ime u qëllua me kokën time pas shembullit. ishte ulur pranë një burri, një burrë që dukej sikur do të ishte të paktën 6'5 kur ishte drejt. Edhe pse kishte veshur një kostum, mund të them që bicepsi i tij do të kishte qenë aq i madh sa koka ime. Sytë e tij ishin një kafe moka dhe më shikonin me një ftohtësi dhe errësirë të tillë që më bëri të dridhem.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...