chapter 41

2 0 0
                                    

POV e Aleares.

Festa ishte në lulëzim të plotë, njerëzit kërcenin, pinin dhe thjesht po kalonin mirë. Për një moment m'u duk pothuajse sikur po kënaqesha në një festë normale me njerëz normalë dhe të ligjshëm, pa armë dhe pa kërcënim real për t'u masakruar.

Duart e mia gjetën rrugën e tyre rreth shpatullave të Atlasit, gishtat e mi u lidhën së bashku, duke u kyçur rreth qafës së tij. Ngadalë, duart e tij gjetën rrugën rreth belit tim, duke më tërhequr aq afër trupit të tij, saqë ndjeja ngrohtësinë e tij që rrezatonte në lëkurën time. U lëkundëm së bashku në ritmin e muzikës, mbylla sytë, duke u mbështetur në gjoksin e tij. Veshët e mi kapen tingullin e zemrës së tij, ajo rrihte vazhdimisht dhe fort.

Dukej sikur akulli rreth tij ishte shkrirë dhe po fillonte dalëngadalë të ngrohej drejt botës, duke lulëzuar në diçka pak më pak të akullt dhe të ruajtur.

"Aleara," pëshpëriti ai me një ton të heshtur dhe të rezervuar, ende duke mos më lënë të shkoja.

"Mhm," iu përgjigja, me gjithë sinqeritet, nuk mund të nxirrja fjalët nga goja. Isha rehat, ndihesha i sigurt, i ruajtur. Më pëlqeu kjo, nuk duhej, por më pëlqeu.

"Duhet të kujdesem për diçka", nisi ai, hapa sytë për ta parë, "Do të kthehem për një moment", mě goditi zhgënjimi si gur. Ishte sikur çdo herë që ndjente një shkëndijë emocioni, duhej të hiqte dreqin prej andej. Ai më la të shkoja, krahët e mi ranë pranë meje ndërsa e shikoja të largohej drejt tavolinës së pijeve, duke hedhur një vështrim mbrapa drejt meje paksa, unë pashë sesi fytyra i ra dhe vetullat e tij u mblodhën. A mund të ndihet keq?

Rrokita këmbën me hezitim në tokë, tingujt e kërcitjes së takave më bënë disi ngushëlluese ndërsa vazhdova të qëndroja i vetëm, i ftohtë, në një boshllëk plot me vrasës. Ndërsa kaloi një tender bari, unë vazhdova të rrëmbeja dy gota, duke i rrëzuar të dyja në asnjë moment.

"Më falni, mund të kem një kërcim," ngriva në gjurmët e mia, nga frika që grumbullohej brenda në stomak, duke më bërë të ndihem i përzier. Jay.

Njeriu që më kishte bërë të ndihesha si pisllëk absolut, si asgjë.

U zhvendosa në mënyrë të pakëndshme në këmbë.

E solla vështrimin drejt tij ngadalë, duke e marrë brenda.

Ai dukej pothuajse i panjohur. Ai kishte veshur një kostum të zi dhe flokët i kishte të tërhequr mjeshtërisht. Ai kishte veshur një buzëqeshje poshtëruese të suvatuar në fytyrën e tij, unë doja t'i jepja një shuplakë menjëherë.

"Uh, Atlasi do të kthehet së shpejti," tunda unë, zëri im dridhej paksa.

Jay lëshoi një të qeshur të ngadaltë dhe shqetësuese, vështrimi i tij u tërhoq nga unë, "do ai?" ai u tall. E ndoqa vështrimin e tij derisa u ndal tek Atlasi i cili po qëndronte dhe po fliste me një bjonde të hollë dhe këmbëgjatë me një fustan të ngushtë jeshil që nxirrte në pah të gjitha kthesat e saj perfekte. Më mbeti goja e hapur dhe zemra ime u copëtua.

Një pellg i trashë xhelozie jeshile më mbushi barkun ndërsa nofulla ime u shtrëngua dhe u shtrëngua paksa. la ktheva shikimin Xhejit, i cili ende mbante të njëjtën buzëqeshje djaloshare në fytyrën e tij.

"Po për atë kërcim, jo?"

Nxehtësia shkoi në faqet e mia, duke i kthyer ato në një të kuqe të njollosur dhe të shëmtuar, ndërsa zgjata për një gotë tjetër shampanjë. Vështrova te këmbët e mia dhe u drodha, duke bërë çmos për të injoruar ndjenjën e shëmtuar dhe të pakëndshme që po krijonte brenda meje.

"Qe dreq," gërrmova unë, duke i marrë dorën e shtrirë dhe duke vendosur gotën e zbrazët të shampanjës në një tavolinë anësore dhe duke u kthyer në mes të pistës së vallëzimit me të.

Ai më tërhoqi brenda tij, duke më rrotulluar, por këtë herë ishte ndryshe, nuk më pëlqeu, u ndjeva i neveritur ndërsa Jay më çonte në kërcim.

Dikur e shikoja, i magjepsur nga karakteri i tij i errët dhe misterioz, por tani e pashë thjesht si një mafioz, një gomar. Ai më dha të dridhurat.

Nuk munda të mos i hedh një vështrim Atlasit që dukej se po afrohej shumë me bjonden me fustan jeshil, më vlonte gjaku.

"Hej," shikova mbrapsht te Xheji, i cili hodhi një vështrim të lehtë shqetësimi në fytyrën e tij përpara se të kthehej në veten e tij të ashpër dhe të ftohtë. "Ai është një bos mafioz, nuk do, të kemi hequr nga rrugët kujtohu", tha ai troç. Ndreqës i vrazhdë. Por e dija që ishte e vërtetë. Nuk duhet ta lejoj që të më shqetësojë kaq shumë.

Ai më zhyti me shpejtësi përpara se të më kthente në këmbë në një lëvizje të vetme dhe mbresëlënëse.

"E gjelbërta me të vërtetë nuk është ngjyra juaj," buzëqeshi ai vetëkënaqur.

"Nuk e di se për çfarë po flisni," u talla unë, duke rrotulluar pak sytë. Ai më rrotulloi përsëri dhe ndjeval se katër shampanjat e fundit kaluan përmes meje, duke më bërë barkun të rrokulliset.

Ai buzëqeshi lehtë, duke vënë re gjendjen time esëll degraduese të shpejtë. Vazhduam të kërcenim, u përpoqa t'i hidhja një vështrim tjetër të shpejtë Atlasit, por ai ishte zhdukur, më ra stomaku. Çfarë gomari. E ktheva vështrimin te Xheji, ai vazhdoi të më jepte atë nënqeshjen e nënshkrimit ndërsa më çoi më tej në kërcimin e ngadaltë.

"Të kujtohet përsëri në kompleks kur të putha?" tha ai befas.

I mbylla sytë, i habitur.

"Po, sigurisht që më kujtohet," i ktheva sytë. Ky njeri ishte diçka krejtësisht tjetër.

"Ishte e mrekullueshme," ime hapi gojën dhe shprehja ime u kthye nga e zemëruar shumë.

"Jo, nuk ishte. Kjo nuk ishte aspak e mrekullueshme... Më latë atje pasi më the se ishte një gabim, e di sa poshtëruese ishte? Ti je një prick absolut Jay, a e di këtë apo jo?" U mbyta duke u përpjekur të frenoja zemërimin tim.

Buzët e tij u lëkundën, ai ishte i humbur për fjalë, mund të them.

Ai më rrotulloi përsëri përpara se të shikonte këmbët e tij dhe të psherëtiu.

"I poshtëruar he? Të shpëtova jetën duke u larguar nga ajo dhomë. Nëse Atlasi, miku im i përjetshëm, vëllai im i gjakut, shefi im, do të mësonte se unë e kisha puthur vajzën e tij, të dyve do të ishim qëlluar me trurin tonë. Nëse unë mund të takohem me ty, do të më bënte një burrë jashtëzakonisht me fat, por për fat të keq nuk do të jetë kështu kurrë," u tall ai ndërsa unë rrotullova sytë.

"Epo, ai nuk duket se e ka mendjen tani për të shkuar me vajza të tjera, nuk e kuptova se ishte një gjë e njëanshme," u tallja. Jay psherëtiu dhe shikoi larg. E urreja ndjenjën e tillë. Sidomos pasi kisha filluar të besoja se Atlasi mund të kishte një zemër brenda tij.

Tani nuk isha i sigurt nëse ai po i luante ndjenjat e mia si një lojë e vogël e sëmurë.

Criminal Love Where stories live. Discover now