POV e Alearës.
Ferri shenjtë i ndyrë.
"Merrni kutinë elektrike," i kishte urdhëruar ai njerëzit e tij ndërsa ata u zhytën përsëri në errësirën e qelisë, duke gërmuar në këndin e pasmë për disa mut torturash të viteve 1950.
"Çfarë po bën?" Zëri im doli i panikuar dhe i tmerruar. Kjo nuk ishte pikërisht ajo që doja të bëja të dielën në mëngjes, madje edhe të kaloja një festë me vetë djallin do të ishte më mirë se kjo situatë.
"Epo amerikane e vogël, ne do të argëtohemi këtu," buzëqeshi Viktori përpara se t'u kthehej njerëzve të tij, dy djemve të apasionuar dhe si zombi pas meje, duke tundur me kokë drejt tyre.
Të dy mbërthyen duart rreth krahëve të mi, këmbët e mia rrëshqitën nga poshtë meje ndërsa ankthi dhe frika gjithnjë e më shumë grumbulloheshin në fund të barkut tim. Lëshova një klithmë të plotfuqishme që bëri jehonë nëpër mure dhe përsëri në kokën time. Viktori qeshi keq me përpjekjen time të ethshme për të shpëtuar veten.
"Kjo nuk do të funksionojë," qeshi ai më shumë me veten e tij sesa me mua.
Më ulën me forcë në një karrige, ishte e vjetër dhe isha gjysmë i bindur se mund të më këputej poshtë. Nga pjesa e pasme, kopset dhe rripat ishin tërhequr përpara se të mbërtheheshin rreth gjoksit, belit dhe kyçeve të këmbës. Zemra ime rrihte në gjoks një milion milje në orë, duke rrahur dhe duke kërkuar në mënyrën e vet që të më kthenin në Itali.
Gjuajtësit e tjerë të Viktorit m'u rikthyen përsëri në sy, duke më rrotulluar një tavolinë në tabaka me një kuti tensioni plot me priza dhe kabllo në pamjen time ndërsa zemra ime filloi të rrahte përsëri. U përpoqa sa më shumë që të mundesha që të përgatitesha mendërisht për dhimbjen që do të përjetoja.
Nuk mund të derdhja asgjë kundër Atlasit, nëse do ta bëja, atëherë edhe nëse do të ikja nga këtu në një lloj mënyre mrekullie, atëherë do të isha i vdekur përsëri në Itali sapo të shkelja kufirin.
"A keni ndonjë gjë që dëshironi të më thoni amerikane, heh?" Ai pritej, buzëqeshte dhe fliste me atë zë rus optimist dhe mjaft të bezdisshëm.
I tunda me kokë, e kisha marrë këtë mut, ai dukej i habitur, por ngriti vetullat duke më kërkuar të vazhdoja.
"Djeg në ferr dreq!" E përqeshja fytyrën e tij të parruar dhe të shëmtuar. Ai u mërzit dhe tërhoqi një kabllo kuq e zi nga tavolina e tabakasě.
"Bëhu gati ti kurve," shpërtheu ai në të qeshur para se të më afrohej me kabllot, duke i goditur së bashku dhe duke shkaktuar shkëndija, ky djalë e shikoi shumë dramë.
Për dikë që e urrente Amerikën, ai me siguri ishte i interesuar për filmat e Hollivudit.
Me një hov të vogël, ai më shtyu kabllot ně lëkurën time, unë lëshova një klithmë të pashoqe, kordat e mia vokale kërcënuan të më këputnin dhe të mē pushonin, ndërsa një valë gumëzhimash u derdh në trupin tim, duke më goditur si një million gjilpëra. Nga truri im deri te gishtat e mi, gjithçka pulsohej dhe u turbullua ndërsa britmat e mia u mbytën në mendjen time.
Pastaj u ndal.
"A jeni gati për të folur apo duhet të provojmë dhjetë volt më pas?"
Gjithçka që mund të bëja ishte të dridhesha dhe të thahesha nga dhimbja.
...POV e Atlasit.
Jay përfundoi në telefon dhe unë e shikova me padurim teksa prisja një lloj informacioni në lidhje me vendndodhjen e Kozlovit.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...