POV e Alearës.
U zgjova i mbështjellë në një fshikëz çarçafësh të bardhë me gëzof në një dhomë të ndritshme dhe elegante, pa asnjë ide të tillë se si kisha arritur deri këtu apo si ishte situata.
I hoqa kapakët dhe u ula, duke vënë re xhaketën e kostumit mijëra dollarësh të Atlas Drakov të mbështjellë rreth shpatullave të mia.
Ajo. Njoftimi më erdhi teksa hyra në dhomën e Djajve.
Qëndrova i ngathët në qendër të dhomës, duke kafshuar fort buzën time të poshtme për të ndaluar veten që ta mbyllja këtë heshtje me diçka marrëzi që më vrau.
Vështrimi i tij ishte i palexueshëm, ai ishte si një mur i ndyrë me tulla, pa asnjë shprehje fare.
Sytë e tij të akullt më vështronin sikur prisja të thoshte diçka, thjesht hezitova.
Ky ishte një djalë gomar i madh, ai ishte i frikshëm dhe unë mbeta vetëm me të.
"Epo, a do ta bësh veten të dobishëm më në fund?" toni i tij ishte kryelartë dhe mut.
Çfarë dreqin donte të thoshte 'më në fund'? Unë kisha fjetur për të kaluarën kushedi sa kohë.
Ky djalosh ishte kaq i madh.
"Kam nevojë që ti të jesh data ime... për konferencën time tregtare."
Një konferencë tregtare tingëllonte gjysmë normale-
"Për drogë, përfundoi ai.
Sigurisht, ishte një konferencë tregtare për drogën. Çfarë tjetër mund të prisja nga një bos mafioz? Nuk ishte si ky djalë të bënte qoftë edhe një jetë gjysmë normale, mediokre.
E përkula vetullën që ai të shpjegonte më tej.
"Njerëzit e mi në Itali mendojnë se do të ishte e mençur që ne të zgjeronim horizontet tona tregtare. Ne patëm një frikë vetëm një ditë më parë me mafian ruse, ata morën një informacion në lidhje me furnizimet tona të kartelit. Aty ku jemi në Polinezinë Franceze, ka një rrjet i gjerë tregtimi për armë. Nuk duket sikur kemi mungesë të furnizimeve, por do të ishte e dobishme të rimbushej. Pra, ne jemi këtu për të shkëmbyer një pjesë të vogël të furnizimeve tona të drogës për një numër të madh armësh. Aleara, unë nuk po ta tregoj kete sepse po te bej nje mut per ty.Po te them kete sepse duhet.Nuk mund te te bej qe te ecesh aty duke buzeqeshur si nje kurve, te gjithe atje jane nje vrases te trajnuar, nje veprim i gabuar dhe ti je dolli" Kafshova buzën dhe bëra një hap prapa, i pakëndshëm me faktin se do të isha në një dhomë të mbushur me më shumë vrasës. Por nuk kisha zgjidhje, isha pronë e mafies, e ardhmja ime nuk varej më nga unë.
"Kur do të largohemi?" pyeta.
Vetullat e tij u mblodhën; një buzëqeshje e vogël u shfaq në buzët e tij.
"Askund kur dukesh kështu," u tall ai.
I hodha sytë nga pasqyra, zot, dukesha si mut. Grimi im ishte i lyer në të gjithë fytyrën time dhe flokët e mi ishin kudo dhe kishin rëndësi.
Këtë herë ai as që ishte një kar, ishte e vërtetë.
Ai vazhdoi: "Ne nisemi në orën pesë, në dollapin tuaj është vendosur një valixhe me të gjitha rrobat dhe veshjet që ju nevojiten. Ju është shtruar një veshje."
Shikova orën dixhitale në mur. Ishte vetëm ora tetë. Unë rënkova."Çfarë duhet të bëj për nëntë orët e ardhshme?"Kërkova pak pushime.
Ai mori telefonin e tij nga porta e karikimit në stol dhe filloi të përgjonte me furi ekranin e tij.
"Atlas," ngulmova pa u lodhur.
"Çfarë?" Ai u përgjigj me helm.
E shpërfilla tonin e tij të tërbuar dhe vazhdova: "Çfarë duhet të bëj për nëntë orët e ardhshme?" E pyeta përsëri.
"Nuk e di dreqin. Tani ma kthe xhaketën, me siguri tashmë e ke erë të keqe të kurvës", më hoqi xhaketën nga supet dhe e hodhi poshtë në shtrat. Ai u kthye te telefoni i tij dhe doli nga dhoma e hotelit, duke përplasur derën pas tij.
Bastard me humor.
Dola në kuvertë dhe në bankinë, moti ishte i nxehtë dhe po ashtu edhe unë, aty ku po qëndronim, ishim pikërisht në plazh dhe pikërisht tani, që dukej si vendi i duhur.
U ktheva me vrap në dhomën e hotelit, duke zbrazur valixhet derisa gjeta një rroba banje.
Nxora një bikini... Epo, një njollë syri.
O zot, modestia nuk është një nga pikat e forta të Atlas Drakov.
Rrëshqita në bikinin e zi dhe u ktheva drejt bankinës dhe zbrita në zonën e pritjes së hotelit.
Në lëvizje, rrëshqita mbi një mbulesë të bardhë, pothuajse të tejdukshme dhe u nisa drejt derës së perparme.
Epo, pothuajse.
Unë u ndala te dera, pasi dy burra të paktën 250 kilogramë qëndruan para meje, duke bllokuar plotësisht hyrjen. Ata më shikuan ashpër, bastardë gjykues.
"Ku mendoni se po shkoni?" Njëri fliste, kishte flokë të trashë kafe dhe një theks të trashë italian.
- Plazhi, - iu përgjigja rastësisht.
Mendova për të kandiduar, por vendosa kundër. Shanset e mia kur ikja nga mafiozët në një zonë të mbyllur nuk ishin më të mëdhatë. Do të më duhej të prisja mundësinë e parë.
Dy burrat shkëmbyen shikime të forta dhe pothuajse të palexueshme drejt njëri-tjetrit përpara se të shkëmbenin pëshpëritje të heshtura drejt njëri-tjetrit.
"Ju mund të shkoni në plazh, por pas jush do të ketë burra,"
Qyqkkkkk.
A nuk e dinin këta që unë nuk doja të më ndiqnin kudo.
"Sido që të jetë. Por a mund të qëndroni të paktën në një distancë. Si në një distancë të largët," rënkoi unë me egërsi. Zot, e urreja këtë mut.
Nuk prita një përgjigje përpara se të dilja me vrull nga dyert e hyrjes së hotelit, duke sharë në heshtje nën zë, ndërsa hodha sytë nga dhjetëra burra të Atlasit që kishin sytë e tyre të mbërthyer tek unë ndërsa dola nga holli. Kjo ishte thjesht poshtëruese tani.
Dy buallicat e ujit me përmasa të mëdha zvarriteshin afër pas meje.. Sapo u hapën dyert rrëshqitëse të xhamit, unë u arratisa, gjë që ishte e lehtë duke pasur parasysh përmasat e vogla.
E mbylla autostradën, duke injoruar britmat dhe klithmat që të ndaloja që më erdhën nga pas, në dreq po ndaloja për disa mafiozë. Këmbët e mia të zbathura mezi prekën trotuarin e bardhë të ishullit ndërsa zbrisja për në plazh.
Nuk ishte sikur asnjë nga ata të ndyrë nuk e dinte se ku po shkoja, unë e kisha bërë të qartë, dhe përveç kësaj, Atlasi nuk mund të zemërohej me mua për një fillim të qetë me njerëzit e tij. Nuk ishte as sikur po ikja vërtet; Unë thjesht shkoja në plazh.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...