chapter 21

4 0 0
                                    

POV e Jay.

deri në 77% 7

Nuk e di pse më duhej të ulem kētu dhe të 'mbikëqyrja' këtë darkë dhe sigurinë e Atlasit. Më dukej sikur po kujdesesha për të dy tani.

Atlas e kishte çuar Alearën në darkë për të shpjeguar se cili ishte roli i saj për të në mafi. Nuk e di pse ai nuk mund ta kishte bërë këtë në kompleks. Do të kishte shpëtuar nga telashet e një Aleara të dehur rëndë që vraponte rreth një restoranti publik.

E cila do të ishte pikërisht ajo që do të ndodhte, në kohën e shkurtër që e kisha parë, Aleara duhet të kishte hequr të paktën nëntë gota rum të rëndë, por Atlasi ishte shumë i pavëmendshëm dhe arrogant për ta kuptuar këtë dhe i dha fund..

Nuk e dija pse Atlas po e lejonte këtë të ndodhte. Ai ishte i ndyrë, nëse nuk mund të shihte se sa po dehej, a donte një problem tjetër në duart e tij? Mund ta imagjinoja vetēm sa dhimbje kishte kur ishte e dehur, nëse niveli i saj më herët sot ishte diçka për t'u larguar.

Pse e lejonte të pinte kështu? ajo ishte e ndyrë - një gotë ishte e mjaftueshme për ta bërë atë të ndyrë, nëntë do ta rrëzonin atë në një koma të ndyrë.

E pashë teksa ngrihej nga tavolina, duke u tundur nga njëra anë në tjetrën, kjo vajzë mezi mund të bashkonte dy dhe dy dhe të kuptonte se si të ecte. Ajo me mirësjellje e justifikoi veten si banjë. per te if shkuar ne Atlasi ishte i ndyrë i paditur.

Ai më bëri një tundje të shkurtër, duke më thënë ta ndiqja nga larg.

Unë e ndoqa dhe sapo ajo u largua nga sytë e Atlasit, ajo u kthye me taka, duke bërë një përpjekje të varfër dhe të dehur për të bërë bulonin.

Përpara se ajo të mund të bënte ndonjë përpjekje të mëtejshme të dobët për t'u larguar nga restoranti, unë bëra një përpjekje të pakët për ta kapur atë.

Sober Aleara ishte si një vrapues olimpik, pa dyshim që ishte në gjendje të më kalonte mua dhe burrat e Atlasit çdo ditë. Por Aleara e dehur ishte po aq shpejt sa një përtacë.

Ajo bëri disa justifikime të dobëta për të goditur dhe luftuar kundër meje, ndërsa unë mbërtheva të dy krahët e mi fort rreth belit të saj, duke e mbajtur vrapuesin e vogël në një vend.

Ajo u bë e egër në krahët e mi, duke u përpëlitur dhe duke u përpëlitur përreth duke u përpjekur të çlirohej, ajo i vinte erë alkooli, madje më bëri të fyej. Çfarë po mendonte kjo kurvë duke pirë kaq shumë?

Atlasi u ngrit në këmbë, duke mos bërë përpjekje të nxituara për të arritur tek unë, ndërsa unë përpiqesha të mbaja kontrollin tim mbi këtë vajzë që përpëlitej.

"Qetëso dreqin," përqeshë unë, duke e shtrënguar atë, e urreja këtë kurvë të dehur.

Ajo luftoi më shumë kundër meje, duke bërë përpjekjet e saj më të mira për të shpëtuar.

"Ku do të vraposh dreqin?" E shtyva pas murit, duke i fiksuar shpatullat, "Ku dreqin do të shkosh?" I bërtita fytyrës së saj të zbehtë gjithnjë në rritje.

Sytë e saj të turbullt ngulën sytë në sytë e mi, pa u hutuar nga asgjë tjetër në dhomë, as burrat që bërtisnin që vinin të na gjenin apo makinat jashtë.

dreqin.

Pse po ma bënte këtë kur e dija që nuk

mund ta kisha atë?

Ndjeva se këmbët e saj po çanin dhe ajo u rrëzua përpara në gjoksin tim, pa mundur as të qëndronte në këmbë.

I futa një krah nën supe dhe fillova ta tërhiqja përsëri brenda në zonën kryesore të restorantit, në Atlas.

"Çfarë dreqin ndodhi?" ai kaloi duart nëpër flokët e tij të valëzuar, i stresuar dhe i hutuar si dreq.

"Tii ke dhënë kurvës tënde shumë për të pirë", mërmërita me inat, puna ime ishte të isha i dyti në krye të mafias, definitivisht nuk ishal një dado prostitutë.

"Jepja këtu, do ta marr", më bëri shenjë që t'ia dorëzoja Alearën, me ngurrim, e bëra këtë, dija më mirë atëherë të debatoja edhe pse e dija se ai ishte i pashpresë me këtë vajzë.

Unë ndoqa nga afër Atlas dhe Aleara me armën e tërhequr, më në fund po largoheshim nga institucioni, faleminderit Zotit.

E pashë me skepticizëm teksa ai e uli me kujdes në anën e pasagjerit të makinës së tij përpara se të mbyllte derën dhe të përkulej në anën e shoferit.

Vështrimi im u përqendrua tek Aleara ndërsa sytë e saj u hapën dhe mbylleshin në një mënyrë ritmike. Flokët e saj të gjata bionde mbuluan shpatullat e saj të zbuluara, ndërsa ajo rrotullohej në ndenjësen e saj, duke u përpjekur ende të bënte arratisje të pakuptimta.

Sakrificat që duhet të bëjmë.

U ktheva në makinën time, duke e rrotulluar motorin dhe duke ecur me shpejtësi në rrugë, duke e mbyllur nga afër makinën e Atlasit.

POV e Atlasit.

"Pse dreqin ke pirë kaq shumë?" Unë vrumbullova, ajo ma kishte prishur natën, më kishte prishur darkën. Besoja seriozisht se po arrinim diku me negociatat tona, por me sa duket jo.

"Epo, ndonjëherë më pëlqen të pi pak të dehur," tundi krahun e saj në një lëvizje disi rrethore, duke më shpërqendruar nga rruga.

Më duhej të kthehesha në kompleks ose do të humbisja mut.

Isha shumë i mërzitur, kjo ishte vajza që duhej të ishte imazhi im i vendbanimit, ajo duhej të përfaqësonte stabilitetin tim, çfarë fatkeqësie.

E dija, megjithatë, nuk do të isha në gjendje ta shpëtoja prej saj, nuk do të mund ta detyroja veten të tërhiqja këmbëzën dhe e dija këtë.

Kishte diçka tek ajo që më bëri të mendoj dy herë për vrasjen, për zgjedhjet e mia të jetës.

I hodha një vështrim asaj, ishte një gabim.

Edhe kur ishte e dehur ishte femra më e bukur në botë, mund ta gjunjëzonte një mashkull vetëm duke e parë.

Ajo më goditi qepallat, çfarë dreqin

po ndodhte tani?

Ajo nuk e përballon dot alkoolin e saj, ishte e dehur dhe më shikonte sikur të mendonte se isha një njeri, jo thjesht një përbindësh.

"Kur të kthehemi në shtëpi," filloi ajo përpara se unë të përplasja këmbën time në përshpejtues, e dija se ku po shkonte kjo dhe e dija se nuk ishte ajo duke folur. Ishte alkooli.

"Jo Aleara, nuk po mendon drejt," i thashë me vendosmëri, nuk mund ta prishja një gjë kaq të pafajshme kur ajo ishte e dehur. Unë mund të zotëroj mafien, por kam standarde dhe kufij. Unë nuk kam qenë gjithmonë një përbindësh.

Kjo vajzë nuk ngjante me asnjë femër tjetër që kisha takuar ndonjëherë, ishte unike dhe e ndryshme, ndjeja se duhej ta mbroja, jo ta shkatërroja dhe nuk e kuptoja pse- kjo më mërziti edhe më shumë.

Aleara nuk ishte një prostitutë.

Ajo ishte shumë më tepër se kaq.

Criminal Love Where stories live. Discover now