POV e Alearës.
"Dikush është larg nga partia ay?" zëri tërheqës i llumit rus nga partia mě jehoi nëpër veshët e mi, ndërsa qëndroja i ngrirë në gjurmët e mia.
"Sapo po merrja pak ajër të pastër," belbëzova ngadalë, duke i nxjerrë me forcë fjalët në mënyrë që të kishin një lloj kuptimi.
"A ecni shpesh kaq larg vetëm për të marrë pak ajër të pastër," ndaloi ai, "Në shiun e rrëmbyeshëm?"
"Më pëlqen shiu," gënjeva. O zot, Atlas më mirë të paraqitet tani dhe t'i godasë bythen e trashë këtij djali.
"Mund të të kthejmë në festë nëse dëshiron, të të heqim nga shiu ay," buzëqeshi tinez, duke treguar mungesën e dhëmbëve, doja të isha i sëmurë. Në ferr nuk po hipja në makinë me të.
"Jam mirë faleminderit, thjesht do të vazhdoj të eci," u ktheva me taka për të vazhduar kur dera u hap dhe një bandit si burrë doli, i mbuluar me tatuazhe dhe plagë. Ky burrë dukej si diçka nga një film horror, sikur duhej të mbante një thikë mishi në vend të armës, sytë e tij ishin të hapur dhe të përhumbur, bebëzat e vogla dhe të traumatizuara, ai ishte si një mumje i skllavëruar.
I llumi rus, Victor, lëshoi një të qeshur të ulët dhe paralizuese, "Atlas tha se nuk do të mund të të përballoja kurrë, por ai kurrë nuk tha se nuk do të kisha aftësinë për të të rëmbyer."
"Ai do të të vrasë," përqeshë unë, duke shtrënguar dhëmbët dhe duke u përpjekur të tingëlloj sikur e dija se çfarë po thoja. Atlasi ndoshta as nuk e dinte që unë kisha ikur, me shumë mundësi ai ishte ende duke u shoqëruar me të dashurën e tij tjetër në ndonjë dhomë anësore.
"Ai nuk do të mund të gjejë asnjë prej nesh. Nuk vjen për ty zemër," lëshoi një nënqeshje tjetër. Ai nuk do të qeshte në një moment kur unë e largova mutin nga ai.
Nga pas, ndërsa po shikoja mafiozin zombie, dikush më goditi në kokë me diçka të rëndë dhe të fortë. Gjunjët filluan të më dridhen dhe të dridhen, duke më lënë ngadalë në tokë, zhavorri i ftohtë dhe i lirshëm më dhimbte fytyrën.
Bota ime u zbeh nga pamja dhe gjithçka që mund të nxirrja nga goja ishte një fjalë.
"Atlas",
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...