chapter 49

1 0 0
                                    

POV e Atlasit.

Gjithçka ku mund të fokusohesha ishte të vendosja njërën këmbë përpara tjetrës, dhe për momentin, edhe kjo po provonte të ishte një luftë. Mendja ime po vraponte aq shpejt sa një tren plumbash. Pse kisha thënë: 'Të kam borxh një shpjegim'? Çfarë do t'i thoja asaj? Mund t'i tregoja asaj historinë e vajit të hyrjes sime në mafi për ta ndihmuar atë të më kuptonte ose do të ishte shumë klishe dhe e sikletshme.

"Atlas," m'u drejtua ajo kur kuptova se isha larguar nga zona. Kollita pa rehat dhe ngrita sytë nga kamarieri i cili buzëqeshi me mirësjellje dhe pohoi me kokë.

"Si mund t'ju ndihmoj zotëri?" pyeti ajo me një zë të zhurmshëm dhe të lartë.

"Uh, e drejtë. Tavolinë për dy ju lutem, mundësisht një pranë ujit," tunda kokën me siklet, duke goditur njërën këmbë në tokë, të dyja duart në xhepat e pantallonave të mia, duke u tundur me dorezën e armës sime.

"Kështu ju lutem," kamerieri na udhëhoqi të dyve rreth restorantit, poshtë disa shkallëve dhe jashtë në ajrin e këndshëm të natës. Dallgët përplaseshin në mënyrë ritmike me rërën e bardhë, dritat e zanave ngjiteshin në shtyllat rreth restorantit

dhe rrobat e bardha të tavolinës shkëlqenin nën dritën e hënës.

Kamarieri e tërhoqi një vend për Aleara përpara se të bënte të njëjtën gjë edhe për mua. Aleara mërmëriti një faleminderit të lehtë përpara se të ulej, unë, mirëpo sapo u ula.

Ne mbetëm vetëm, përsëri të mbyllur në një heshtje të sikletshme, që të dy merrnim DeJa'Vu nga shumica e takimeve tona.

"Pra, çfarë do të porosisni?" E pyeta në heshtje, ajo më ngriti sytë, sytë e saj ishin të pashpresë dhe të lodhur. Faqet e saj ishin të zbrazëta dhe ajo dridhej në ajrin e natës. Doja t'i blija të gjithë restorantin pikërisht këtu, kjo vajzë e varfër dukej edhe më e dobët se zakonisht.

"Nuk e di vërtet, nuk jam shumë e uritur," ngriti supet ajo dhe më shtrëngoi xhaketën e kostumit tim më fort rreth trupit, më thyen zemra.

"Aleara, duhet të hash," iu luta praktikisht, ndërsal zemra më rrihte ngadalë në sekondë.

"E di," hoqi shikimin nga unë, e thyer, unë psherëtiu dhe kalova duart nëpër flokë, duke lëshuar një frymë të stresuar dhe të rëndë. Ajo vetëm më ngriti sytë.

"Unë jam fjalë për fjalë në prag të qëlloj dikë," tunda kokën, ajo u përkul. Nuk e kisha pritur këtë. Dhe pastaj m'u kujtua ajo që kishte ndodhur me rusët, për mua nuk ishte asgjë, nuk mendoja asgjë për këtë. Unë vrisja çdo ditë. Por Aleara, do të kisha vënë bast se ajo nuk kishte mbajtur kurrë armě para atij momenti.

"A ju shqetëson, duke e vrarë atë?" Unë shkela me kujdes, ajo ishte delikate dhe plasaritjet kishin filluar të shfaqeshin.

"Nuk dua të flas për këtë," më tundi një dorë, duke më thënë ta heq, por unë nuk do ta bëja.

"Ai ju torturoi, ai e kishte atë që të vinte," fillova përpara se ajo të ngrihej në një pjesë të sekondës, unë ia ktheva syrin disa herë përpara se të kuptoja ujin që rritej shpejt në sytë e saj.

"Unë uh- Më duhet të shkoj në banjë, më falni," ajo shtyu karrigen dhe u kthye me nxitim brenda restorantit. U ula vetë, duke kontrolluar orën në Rolex, ishte mezi ora tetë.

Nxora telefonin, duke e vënë në vesh, "Përshëndetje, Jay, a mund të zbresësh këtu me disa të tjerë, ne kemi një vrapues të mundshëm," e mbylla telefonin dhe shikova mbi ujë, duke pritur që Aleara të kthehej. Nuk doja ta shtyja shumë sonte, ajo nuk kishte nevojë për mua në kurriz për gjithçka që bëri, jo pas asaj që kishte ndodhur.

Kaluan 30 minuta, dhe unë isha ende vetëm, duke goditur këmbën në dysheme, duke mbështetur mjekrën në kyçet e mia, duke marrë shikime të sikletshme. nga çiftet përreth meje.

"Dreq këtë," u ngrita dhe u futa në restorant. Koka ime u këput në të gjitha drejtimet përpara se të kthehesha në lokal, ku pashë Alearën me fustanin e saj, grimin e saj të njollosur, ulur në një stol duke mbajtur një shishe birrë, duke qarë me një djalë tjetër. Gjaku më vlonte ndërsa përpiqesha të kontrolloja frymëmarrjen.

Ndërsa po afrohesha, munda të dalloja disa nga fjalët e saj teksa ajo u përplas me këtë djalë që dukej si biçikletë.

"Dhe pastaj," ajo i dha gishtat e saj si një pistoletë, "bum, unë e qëllova atë, dhe ai u rrëzua në dysheme, i kuq," ajo mori një birrë dhe qau edhe pak.

Burri shkoi të fliste, por ajo e ndërpreu përsëri.

"Dhe ju e dini çfarë, fryu hundën, "tani jam një përbindësh, kam vrarë një burrë dhe ndihem kaq e tmerrshme!" Ajo i dha shishen bosh banakierit ndërsa unë iu afrova.

Asaj i vinte era alkooli. Si po paguante ajo për këtë?

"Aleara," iu drejtova asaj, duke i vendosur një dorë në shpinë, duke i parë në mënyrë të rrezikshme burrin.

"Ah ja ku është!" ajo qeshi, duke iu drejtuar përsëri burrit dhe duke më treguar me gisht: "Ky është Atlas, ai më rrëmbeu nga Amerika pak kohë më parë, ai drejton mafien që e dini!" U zhvendosa në mënyrë të sikletshme në këmbë kur dyert e përparme u hapën dhe Jay hyri, tre burra që e ndiqnin pas tij.

"Oh shiko! Ne kemi gjithë bandën këtu, ky është Jay, ai është gjithashtu në mafia!" ajo turbulloi pa kujdes.

"A është e dehur?" Xheji më pëshpëriti, unë pohoja me kokë.

"Po. Dhe ajo sapo na ka nxjerrë neve dhe vrasjen e saj për këtë rando," psherëtiu, duke kruar ballin dhe duke tundur kokën.

"Ky është thjesht Atlas i mrekullueshëm," tundi kokën ai. Jo mut, e dija sa e keqe ishte kjo.

"Vetëm kujdesu për të, sigurohu që ai të heshtë, unë do të kujdesem për të," murmurita.

Pa thënë asnjë fjalë tjetër, e mbështjella një krah rreth belit të saj dhe e ndihmova të zbriste nga stoli, duke u kthyer jashtë atje ku duhej të uleshim. E tërhoqa zvarrë karrigen e saj pranë times dhe u ula. Ajo mbështeti koken mbi supin tim dhe shikoi yjet.

"Më pëlqen qielli," mërmëriti ajo, duke mbërthyer njërën dorë rreth shpatullave të mia. Unë tunda kokën dhe ngrita sytë gjithashtu.

"Eshtë e bukur sonte, apo jo?" Unë u përgjigja, ajo pohoi me kokë dhe u zhvendos më pranë meje.

"Unë në fakt nuk shkova në tualet," pranoi ajo, nuk munda të mos qeshja.

"Nuk e vura re", deklarova me sarkazëm.

"Atlas," mori frymë ajo, "a bëhet ndonjëherë më mirë? A arrin në pikën ku nuk të dhemb më dhe skena të mos riprodhohet në kokën tënde?" ajo pyeti.

"Do të thuash të vrasësh dikë?"

"Mhm,"

"Nëse jam i sinqertë, jo nuk bëhet më mirë, thjesht mësohesh me të pas një kohe," ngrita supet. Ajo dukej pak e zhgënjyer dhe e frikësuar nga kjo.

"Ky është turp," mërmëriti ajo më shumë me vete se sa me mua. Megjithatë, tunda me kokë dhe e mbështjella krahun tim rreth shpatullës së saj, duke e tërhequr në një përqafim

"Ai ishte një person i keq Aleara, ju duhet ta kuptoni këtë, dhe nëse nuk e vrisje atë, atëherë ai ishte i sigurt se do të të vriste ty," i thashë asaj, duke u përpjekur të ngushëlloj në një mënyrë logjike..

"A kishte një familje apo diçka tjetër?" mē pyeti ajo, duke e pushtuar atë.

"Jo, ai nuk kishte. Ai nuk kishte asgjë tjetër përveç mafies së tij."

"E drejtë," ajo vetëm tundi me kokë.

Criminal Love Where stories live. Discover now