POV e Jay.
Hyra në dhomë i inatosur si ferr.
E urreja të isha në detyrën e kujdestarisë së fëmijëve. kishte qindra burra në këtë mafi, por Atlasi këmbënguli që të isha unë ai që do të kujdesej për Alearën ndërsa ajo bëhej gati. Atij i pëlqente të më ngatërronte dhe të prishte planet e mia, ishte një gjë vëlla dhe unë e urreja se sa e bezdisshme ishte.
E lëshova veten në dhomë, duke pritur që të më sulmonin, por nuk kishte asgjë.
Ajo u ul në shtrat; ajo as nuk u tremb kur unë iu afrua asaj. Kjo ishte e re.
Por më pas pashë sytë e saj, ishin të gjakosur dhe të skuqur.
Ajo dukej... e pjekur.
Ai gomar e kishte marrë me gurë. E shkëlqyeshme, tani ky ishte problemi im.
Vë bast se kjo vajzë nuk i kishte vënë kurrë sytë në një nyje, aq më pak kishte pirë duhan më parë, dreqin e dreqit, Atlasi donte që ajo të zbriste në katin e poshtëm për një orë. Ajo duhej të kthjellohej brenda një ore.
Tërhoqa mëngën e kostumit, duke kontrolluar Rolex-in tim, pesëdhjetë e shtatë minuta.
Psherëtiva rëndë dhe vështrova nga dritarja, ishte e rrëmbyeshme dhe e mjerë, ashtu siç ishte kjo punë tani.
"Çohu," ia ktheva vëmendjen Aleara, ajo as që u duk se po i flisja në fillim para se të lëshonte një rënkim të vonuar.
"Jo," tha ajo dhe u rrëzua përsëri në shtrat si një fëmijë i pakënaqur. Koka e saj ishte futur në jastëk, dhe ajo vazhdoi të rënkonte, koka e saj duhet të ketë qenë duke u rrahur.
"Çohu menjëherë, Atlasi të do në katin e poshtëm për çfarë? Pesëdhjetë e tre minuta tani, nëse nuk jeni atje, do të kemi disa probleme," mora frymë thellë, duke u përpjekur të ruaj gjakftohtësinë time, isha gati të bërtas në këtë kurvë.
I rrëmbeva jastëkun duke e bërë të ndeshej me vështrimin tim, edhe kur dukej si mut, ajo përsëri dukej e bukur.
"Më dhemb koka," kafshoi buzën e poshtme dhe më shikoi në sy sikur do të shpërthente në lot, pse Atlasi e la nyjën? gomar absolut.
"Duhet të kthjellohesh, kjo do të të rregullojë kokën," i ktheva sytë, ajo padyshim nuk kishte hasur kurrë në një të lartë ose ishte aq e dehur sa nuk mund të ngrihej në këmbë. Epo, mafia do ta ndryshonte atë për të.
E lidha njërin krah rreth belit të saj të vogël dhe tjetrin rreth krahut, duke e ngritur lart dhe mbi këmbët e saj. Ajo tundej nga njëra anë në tjetrën dhe tundej. Shtrëngova dorën mbi të, nga frika se mos binte.
Ne u hodhëm drejt banjës ku e ula në anën e banjës, ndërsa ktheva rubinetat për dush. Duhej të ishte ftohtë, të ftohtë të ftohtë, në këtë mënyrë ajo do të kthjellohej në kohën më të shpejtë të mundshme.
"Do të jetë ftohtë, si një i ftohtë absolutisht i ftohtë, do të urreni çdo moment të të qenit në atë dush. Por do t'ju ndihmojë të jeni të kthjellët për sonte. Gjëja e fundit me të cilën dikush dëshiron të merret është ju kur jeni në nivel të lartë. darkë, ajo dukej paksa e ofenduar, por mua nuk më interesonte shumë. Kjo vajzë ishte një grusht dhe unë e urreja për këtë.
Përvesha mëngët dhe testova ujin, po, ishte tmerrësisht i ftohtë.
"Unë nuk dua," u përpoq të ngrihej në këmbë, unë nxitova ta ndihmoja, nëse ajo vdiste në orën time, atëherë Atlasi do të më vriste edhe mua.
"Duhet", i thashë. I gjithë ky takim po më bënte të zemëroja Alearen edhe më shumë se sa kam bërë tashmë. Ajo ishte gojëhapur dhe sfiduese, ajo nuk mund të ndiqte udhëzimet, ajo ishte një vrapuese, dhe tani ajo ishte e lartë. Ky mut po më dëshpëronte.
Ajo bëri një përpjekje të dobët për të më shtyrë, duke më shtyrë në gjoks. Unë u talla, përpjekja e saj për të më ndaluar ishte qesharake. Duart e saj të vogla gjurmuan tatuazhet në krahët e mi, i dhashë një vështrim paralajmërues, duke i thënë të tërhiqej, ajo nuk ishte vetvetja.
"Do të shkoj të të marr pak grim dhe diçka që të të ndihmojë, të bëj një dush dhe ka një fustan në pjesën e pasme të derës," i thashë duke e mbështetur në mur. Me siguri, ajo mund të bënte dy hapa fëmijësh në dush pa e dëmtuar veten.
Dola nga dhoma dhe zbrita shkallët, Atlasi ishte ulur në një tavolinë, duke u takuar me dy burra të tjerë. I kapëm sytë njëri-tjetrit dhe ai lëshoi një buzëqeshje të gëzueshme dhe të kënaqur me shprehjen time të mërzitur dhe të përveshura mëngët.
Unë tunda kokën ndërsa ai më lëshoi një qeshje të ulët, duke menduar se kjo ishte shakaja më qesharake që kishte bërë ndonjëherë me mua, mirëpo nuk ishte.
Zbrita në qelitë e mbajtjes ku burrat kishin marrë të gjitha vajzat e tjera që kishin qenë në dhomën e mbledhjeve më herët, u futa në dhomë, duke kapur një çantë me grim dhe duke u larguar. E bënte më keq po të shihja fytyrat e tyre të pafuqishme. Jo se u interesova për ta, thjesht nuk doja t'i njihja para se të vdisnin.
Shkova pranë kuzhinës, duke tërhequr
disa ilaçe dhe një shishe ujë nga dollapi përpara se të vazhdoja të mbaroja lakun drejt dhomës.
Tërhoqa çelësin nga xhepi anësor, poshtë armës, duke zhbllokuar derën.
Aleara qëndronte duke parë veten në pasqyrë, duke krehur flokët.
Zot, ajo ishte shumë e bukur.
Flokët e saj bionde mjaltë ishin të përdredhura në spirale natyrale poshtë shpinës, sytë e saj të ndritur të qymyrit ishin fokusuar vetëm në krehjen e saj, buzët e saj të ngrohta rozë ishin të shtrënguara së bashku në një përqendrim pothuajse të pathyeshëm.
Atlas i kishte dhënë asaj një fustan të zi të ngushtë deri në lëkurë, i mbështjellë në mënyrë perfekte rreth kornizës së saj të vogël dhe nuk ishte aq i gjatë sa të arrinte deri te gjunjët e saj.
"Merre këtë, do të të ndihmojë," i thashë, në pamundësi për të ndalur shikimin, ajo mori pilulën dhe ujin nga duart e mia dhe pa hezitim e futi në fyt. Ajo duhet të jetë ndjerë shumë e dëshpëruar të merrte ilaçe nga unë pa e pyetur se çfarë ishte.
Ajo u përpoq të vishte fustanin e saj të lidhur me spageti, duke u përplasur me zinxhirin që nuk lëvizte. E kapa dhe e tërhoqa lart, duke vënë re buzët e kuqe të syve të saj, të paktën ajo do të ishte esëll shpejt. Nuk doja të isha këtu
kur ajo ishte, por për dikë kaq të vogël, goja e saj
e kompensonte atë që i mungonte gjatësisë.
"Ke rreth njëzet minuta për të qenë gati," i thashë, "Kur të jesh mjaft esëll, bëj grimin. Atlasi do të jetë këtu së shpejti," shkova te dera, duke nxjerrë çelësin, duke u larguar.
Nuk mund ta kisha. Ajo nuk ishte e imja.
Nuk kishte rëndësi sa e bukur mendoja se ishte, ajo nuk do të ishte kurrë në krahët e mi.
Ajo ishte e Atlasit dhe unë nuk doja ta testoja.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...