chapter 34

0 0 0
                                    

POV e Alearës.

Pamja e parave të pastra ishte ajo që më goditi e para.

Qindra njerëz u rreshtuan në sallën e balloit, të gjithë të veshur në mënyrë spektakolare për këtë rast. Një orkestër e gjallë luajti në skenë dhe truprojat rreshtuan muret dhe daljet e ndërtesës.

Vazhdova të shikoja me një frikë të pastër.

Atlasi më çoi nëpër sallën masive, njerëzit na shikonin nga çdo drejtim, me sa duket Atlas Drakov nuk bleu kurrë njerëz së bashku me të në ngjarje.

E pashë teksa ecnim, duke hedhur sytë nga fytyra e tij e fortë prej guri teksa rrëshqisnim pa mundim nëpër dysheme, hapat e tij ishin të kujdesshëm dhe të llogaritur, duke rrëshqitur përgjatë tokës në një ritëm të përsosur, sytë e tij ishin përsëri të ftohtë si akulli, të palexueshëm. ndriçon dhe reflekton dhomën e ndezur me qiri. Flokët e tij të zhveshur ishin vendosur mjeshtërisht në kokën e tij të përsosur, ky njeri dukej i paprekshëm. Çdo lëvizje që ai bënte ishte e madhe dhe ogurzezë, duke treguar dominimin dhe fuqinë e tij, ai ishte grabitqari kulmor në lojë.

Dikush mund ta kishte ngatërruar edhe për një zot nëse nuk do ta kishin parë dy herë.

"Aleara, unë rekomandoj të mos largohesh nga unë, këta burra këtu, le të themi se nuk kanë vërtet një vetëkontroll të madh dhe për ta do të ishe si një diamant i bukur për t'i shtuar një koleksioni."

Pohoja me kokë ngadalë, mendoj se Atlasi sapo më kishte quajtur të bukur në një mënyrë vërtet të shtrembëruar dhe të frikshme, por do ta pranoj.

Vazhdova të tunda kokën lart e poshtë, duke arritur të heq sytë nga ai.

Buzët e mia dridheshin pak dhe i gjithë trupi më dridhej nga frika ndërsa lejova Atlas të më çonte nëpër turmat e njerëzve.

"Atlas!"

U ktheva për të parë një djalë të ri rreth moshës Atlas që vinte drejt nesh. Ai ishte mjaft i bukur, flokë bionde të pista dhe sy të gjelbërt verbues, në të njëzetat e hershme.

Ai dhe Atlasi shtrënguan duart si përshëndetje.

"Shumë i lumtur që ia arrite, dhe me një datë për një herë,"Burri më tundi me kokë me dashamirësi, unë i ofrova një buzëqeshje e lehtë, ai sapo kishte pjekur dreqin nga Atlas.

"Aleara, ky është Peter Barlow," fytyra e Atlas mori një nuancë të lehtë rozë.

Unë buzëqesha lehtë; fytyra e tij dukej e njohur.

"Nuk do të kishit ndonjë lidhje me kompaninë Barlow Weaponry?" e pyeta me kureshtje.

"Në fakt - po, unë jam, unë zotëroj kompaninë," buzëqeshi ai i kënaqur që e kisha njohur.

Ne vazhduam të flisnim, biseda jonë ishte e lehtë dhe e sjellshme, duke kaluar nga bisedat e thjeshta të preferencave të makinave në biseda të thella dhe të detajuara të marrëveshjeve të armëve, unë po bëja çmos që të mos isha i bezdisshëm.

Ne ishim në mes të bisedës, në fakt, unë isha në mes të fjalisë kur na ndërpreu në mënyrë të vrazhdë një zë që lulëzon nëpër sallë.

"Atlas Drakov"

Zëri që lulëzoi ishte një theks i trashë i rusishtes.

U ktheva për të parë një burrë me flokë të errët me sy të plagosur dhe të tmerrshëm. Ai ishte të paktën gjashtë metra e gjysmë i lartë, me sa dukej i lartë mbi të gjithë njerëzit më të vegjël, ai buzëqeshi një buzëqeshje të bardhë të zbardhur. I bëra të gjitha tatuazhet e gjarpëruar rreth krahut të tij ndërsa ai lëronte turmën drejt nesh. Kostumi i burrit kishte një shenjë mafioze të dizajnuar në të, një që unë nuk e dalloja. Pjetri u fundos përsëri në turmë pothuajse sikur të ishte shumë i zgjuar për t'u përfshirë këtu.

Criminal Love Where stories live. Discover now