chapter 52

4 0 0
                                    

"Biznesi, më duhej të largohesha sepse ishte një lloj situate 'tani ose kurrë', ku nëse nuk do të firmosja një marrëveshje atëherë dhe atje, do të kishte përfunduar. Ju thashë se ishte një top i tregtisë së drogës. Më duhej të tregtoja drogën. Dhe ajo goca, ajo ishte takimi me bosin e mafias amerikane me të cilin bëja tregtinë, - mori frymë në shpjegimin e tij, - ajo nuk ishte asgjë e veçantë, jo më një prostitutë që po běhej. paguar për të qenë atje dhe për të qëndruar pranë një burri vulgar për ta bërë atë të duket superior."

"Mendova se po kishe një lloj qëndrimi për një natë apo diçka të tillë, prandaj u largova, mendova se po më lëshoje për një zogj kërpi," psherëtiu, ai tundi kokën dhe qeshi.

"Mirë, më lejoni të them një gjë me ju këtu, unë nuk jam i tillë, nuk jam për prostitutat dhe qëndrimet e një nate si të gjithë burrat e tjerë në këtë kompleks, nuk mendoj se është e drejtë. "Epo kjo më tronditi, ky njeri ishte lideri i mafies italiane, e megjithatë nuk i përshtatej aspak stereotipit.

"Flisni për të hedhur një bombë, me të vërtetë nuk e prisja këtë, lëshoi një tjetër të qeshur.

"Hesht, ti e di vetëm se unë drejtoj mafien nuk do të thotë se nuk kam asnjë lloj mirësjelljeje. Unë e drejtoj mafien time me krenari dhe respekt për anëtarët e mi, nëse ata më respektojnë mua," kaloi një dorë përmes tij. dorën ndërsa mora vetë leckën dhe fillova ta rrahja mbi supe.

"Po, uh, Atlas; më vjen keq që të kam shkelmuar makinën më herët. Unë në fakt e dua makinën tënde dhe mirë, që nuk e vlerësova faktin që më nxoresh për darkë dhe më pas bërtite në fytyrë," ngrita supet në siklet. wow, kjo bisedë në fakt po shkonte diku në drejtim të zgjidhjes së mosmarrëveshjeve tona.

"Po, nuk është një punë e madhe në skemën e gjërave, do ta lë të rrëshqasë," psherëtiu ai. I buzëqesha butësisht dhe e vendosa leckën në shtrat, duke marrë telekomandën.

"Dëshironi të shikoni TV?" E pyeta, ky ishte një moment i rrallë kur ne të dy shkuam mirë, mund ta shijoj edhe sa zgjati. Ky mund të ketë qenë një nga momentet e vetme të lumtura në kohën time në kompleks dhe nuk doja ta humbisja.

"Po sigurisht, pse jo, unë do të shkoj të marr kokoshka nëse dëshironi dhe ne mund të hedhim një film," u ngrit ai dhe doli nga dhoma, uně u hodha në krevat dhe kalova nëpër Netflix, duke u përpjekur për të vendosur për diçka që ne të dy do të vlerësonim ta shikonim.

Më në fund ai u kthye në dhomë me një tas kokoshka në krahë dhe një copë çokollatë qumështi, i ulur përsëri në shtrat..

"Ke zgjedhur diçka për të parë?" pyeti ai, duke e vënë mes nesh tasin me kokoshka.

"Mendova për Fast and Furious; titulli është disi i lidhur me drejtimin tuaj," bëra shaka, duke fituar një të qeshur prej tij, a kisha thënë në të vërtetë diçka që edhe pak e argëtoi atë?

"Po, tingëllon mirë," ai errësoi dritat dhe ndezi llambën. Mora pak kokoshka dhe u ktheva prapa, duke e mbështetur shpinën në jastëk, ai bëri të njëjtën gjë.

"Eshtë disi e çuditshme të mendosh se pak më parë ne po ziheshim dhe tani ishim grumbulluar me një tas me kokoshka dhe shikonim një film," lëshova një buzëqeshje të vogël.

"E çuditshme se si ndodhin gjërat, apo jo?" Ai më buzëqeshi me një buzëqeshje të sinqertë, buzëqeshjen e një njeriu dhe jo një përbindëshi, një buzëqeshje të lumtur.

"Po, me të vërtetë është," hoqa sytë nga ai dhe shikova ekranin, duke shijuar momentin që zgjati, duke e ditur që nesër në mëngjes do të shikoja grabitjet që po planifikoheshin dhe vrasjet e njerëzve që po komplotoheshin. Kjo ndodhi gjysmë normale ishte disi ngushëlluese për mua dhe më kujtoi shtëpinë.

Criminal Love Where stories live. Discover now