chapter 51

4 0 0
                                    

POV e Alearës.

Udhëtimi me makinë në shtëpi ishte ajo që dikush do ta përshkruante si të pakëndshme. Për mua, bota sillej brenda dhe jashtë qarqeve, pirja nuk ishte ideja ime më e mirë dhe nuk do t'ia rekomandoja askujt në sasi të mëdha. Më befasoi vërtet sesi këta njerëz mafioz mund të pinin aq shumë sa pinë dhe të merrnin drogën që pinë pa pasur asnjë lloj efekti të dukshëm tek ata si unë.

Në të vërtetë, as për darkë nuk kisha dashur të shkoja, isha i lodhur dhe i mbaruar me gjithçka mafioze. Sinqerisht, isha i turpëruar, i turpëruar që më kishin rrëmbyer kaq lehtë dhe u lashë kaq i varur nga Atlasi. Gjëja e fundit që më duhej ishte që ai të mendonte se unë kisha nevojë për të më shumë se ai për mua. Sepse sigurisht nuk kisha nevojë për të, as nuk më pëlqente sadopak.

Ai ishte vrasës me zemër të ftohtë, i cili vrau me një buzëqeshje të suvatuar në fytyrë dhe pa keqardhje, si një kafshë, duke gjuajtur prenë e tij vetëm për të goditur në mënyrën më brutale dhe më dërrmuese të mundshme. Por përsëri, kështu isha edhe unë. Në atë moment lufte me Viktorin, arma famëkeqe 9 milimetra në dorën time ishte ndjerë kaq e natyrshme, sa gishti im kishte mallkuar për këmbëzën ndërsa shikoja poshtë tytēs në sytë e tij lypës dhe të pafuqishëm. Për një pjesë të sekondës pas vdekjes së tij, u ndjeva i kënaqur dhe i vlefshëm.

Çfarë nuk shkonte me mua?

Unë nuk isha një përbindësh si gjithë të tjerët në mafia, nuk isha një lloj përbindëshi vrasës me traumën e fëmijërisë.

Tani, gjithçka që duhej të tregoja për veten time ishin një tufë djegiesh dhe mavijosjesh që më mbuluan lëkurën, duke më bërë të ndihesha si një zog i pafuqishëm dhe i plagosur, i paaftë për të bërë asgjë, vetëm duke parë botën që kalonte. Ishte poshtëruese të kisha njerëz që më shikonin dhe komentonin; Doja t'i bija kurvë Xhejit me shuplakë në fytyrë në restorant.

"Aleara," oh ja ku shkojmë përsëri, një tjetër bisedë e sikletshme me Atlas Drakov, njeriun e privuar nga shoqëria, aftësitë e të cilit në bisedë ishin pak a shumë nën një fëmijë. Fitil dhe temperamenti i tij i shkurtër bënin çdo lloj ndërveprimi si një bombë me sahat, sa më gjatë të flisje, aq më shumë kishte gjasa që ai të këputej.

"Çfarë?" Unë iu përgjigja, duke mërmëritur ndërsa shikoja ndërtesat që fluturonin nga dritarja, isha mësuar disi me drejtimin e tij të pamatur.

"Jam uh, jam mirë-" filloi ai ndërsa unë rrotullova sytě dhe u përhunda.

"Më fal?" Përfundova për të, ai pohoi me kokë dhe goditi duart në timon.

"Po! Kjo është ajo," lashë nofullën time duke u përpjekur të largohem më shumë nga ai.

"Ti je i trishtuar që e di këtë, apo jo?" Bëra kontakt me sy me të, ai dukej i hutuar dhe paksa i ofenduar, "Nuk mund të thuash as më fal dhe kjo është kaq patetike, vë bast që nuk e ke thënë kurrë më parë, gjë që është kaq e urtë!"

"E di se çfarë është e trishtueshme? Fakti që je kaq mosmirënjohës dhe vështirë të kënaqesh! Sapo të kam nxjerrë për darkë në një nga restorantet më të shtrenjta në Itali-" filloi ai përpara se unë të mbaja gishtin drejt tij, duke i thënë, për të ndaluar së foluri.

"Unë kurrë nuk kam kërkuar që ju të bëni ndonjë nga këto!" Unë u grinda, ai dukej i inatosur, duke përplasur këmbën e tij në përshpejtuesin, duke u kthyer brenda dhe jashtë trafikut rreth nesh.

"Ngadalësohu! Ti po vozit si një maniak i ndyrë!" Unë bërtita duke kapur njërën dorë nga dera dhe tjetrën duke mbajtur ndenjësen. Ai vetëm qeshi dhe shpejtoi edhe pak. gulçova.

Criminal Love Where stories live. Discover now