Thonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov u ul përballë meje, krahët u shtrinë me përtesë mbi anën e karriges, vizioni im u soll në fytyrën e tij.
Flokët e tij kishin një ngjyrë kafe të çelur dhe pak me onde, të stiluar në një kënd të këndshëm dhe të zbehur në pjesën e pasme. Sytë e tij ishin një blu e ftohtë dhe e pajetë që dukej se mund të shikonte drejt e në shpirtin e një personi. Nofulla e tij ishte e përcaktuar në mënyrë të pabesueshme duke përshkruar kockat e tij të forta dhe formën e fytyrës, ky njeri ishte modeluar në mënyrë të përsosur në Parajsë, një kënd i rënë.
Pamja e tij ishte e ndërtuar dhe muskujt e tij ishin të përcaktuara nën kostumin e shtrenjtë që kishte veshur. Tatuazhet i binin në qafë dhe poshtë këmishës, ky njeri ishte mirë, mirë vdekjeprurës. Si arriti dikush të dukej kaq mirë? Në kyçin e dorës së tij nga poshtë mëngës së këmishës, sytë e mi u tërhoqën nga një tatuazh i veçantë, ky ishte në formën e një katrori dhe lexonte diçka në atë që dukej të ishte italiane, por nuk arrija të kuptoja se çfarë thoshte.
Jay dhe një burrë tjetër që dukej se ishte në të njëzetat e hershme iu afruan Drakovit dhe qëndruan në të dyja anët e tij. Jay u përkul dhe i pëshpëriti diçka në vesh. Drakov ngriti ngadalë kokën lart dhe e solli vështrimin rreth dhomës, duke hedhur sytë nga secili prej burrave atje.
"Alfio," thirri ai një emër. Nga turma e burrave doli një djalë i vogël dhe me pamje të dobët rreth njëzet e pesë vjeç. Flokët e tij ishin të nxirë në ngjyrë dhe të mprehtë, sytë e tij ishin të tmerruar dhe të mëdhenj.
"Po zoteri?" belbëzoi duke u rrëmbyer mbi fjalët e tij. Sytë e tij u skanuan dhe hidheshin ballë për ballë nëpër dhomë, ose duke iu lutur dikujt ta ndihmonte ose duke iu lutur që njëri prej tyre të mos e qëllonte i pari.
"Kam dëgjuar fjalë që u keni thënë të tjerëve për përfshirjen tuaj në mafia," foli Drakov, me gjuhën e tij si helm, helmi i derdhej mbi buzët e tij me çdo fjalë që thoshte. Djali u tund në çizmet e tij, duke u dridhur dhe duke u dridhur.
"Zotëri jo, nuk do ta bëja kurrë", iu lut djali i pafuqishëm. Drakov nuk ia nguli sytë djalit, por përkundrazi hodhi poshtë pjesët e armës së tij, duke e admiruar atë me një pasion të tillë, duke i kushtuar vëmendjen e tij të plotë. Dukej sikur arma ishte më e rëndësishme se djali. Ai ishte i pakuptimtë dhe i disponueshëm, vetëm një peng tjetër në lojën e tij të sëmurë.
"Atëherë pse, pse motra juaj u ka thënë të gjithë miqve
të saj se vëllai i saj është në mafian italiane?" Drakov förshëlleu ftohtë, duke më shkaktuar një dridhje në shpinë.
"Unë- ajo premtoi se nuk do t'i tregonte askujt!" u
përgjërua djali.
"Ti e di dënimin për thyerjen e kodit tonë Alfio, së shpejti do të të bashkohet edhe motra jote", drejtoi armën Drakov dhe me lëvizjen e lehtë të këmbëzës, një plumb u shkrep në mes të kokës së djalit.
Stomaku im u përplas kur ai ra i çalë në dysheme, gjaku që rridhte nga koka e tij tashmë e pajetë. E mbylla gojën, por arrita të mbytja atë që ishte gati një të vjella.
Sytë e Drakovit mbetën indiferente, të ftohtë, të pashpirt dhe të pakujdesshëm për aktin e tmerrshëm që sapo kishte kryer.
"Ti," i drejtoi gishtin Rozës, "Pastroje këtë kurve," i kërkoi. Rosa gëlltiti, fytyra e saj tashmë e zbehtë dhe e pajetë dukej se u bë edhe më e bardhë në ngjyrë. Duke u kthyer nga unë, buza e poshtme. i dridhej, një gungë e qartë në fyt.
"Gjaku më sëmur," u mbyt ajo, duke mbuluar gojën nga frika se do të hidhej. Frika mbeti në vizionin e saj, mosbindja e një urdhri do tě thoshte vdekje e sigurt, Xhej ishte siguruar që unë ta mësoja këtë.
"Do të vdisni nëse nuk e pastroni", i pëshpërita aq butë sa Drakovi nuk do ta dëgjonte. I hodha një vështrim, ai drejtoi armën duke e drejtuar Rozën. Dëgjova plumbin tjetër që rrëshqiti në vend, dora e tij ishte në këmbëzë, gati për të qëlluar.
"Tani kurvě," e kërkoi ai, ajo u ngrit ngadalë dhe e paqëndrueshme në këmbë, duke bërë hapa bebe drejt trupit të pajetë të djalit. Ai i hodhi asaj një peshqir, të mbuluar me njollat e gjakut të viktimës së mëparshme. Kjo ishte e sëmurë, krejtësisht e sëmurë.
Rosa u përkul me kujdes, duke u përlotur dhe duke qarë ndërsa shkonte, pa mundur të shikonte skenën përballë saj.
Drakov e vendosi armën në prehrin e tij, duke u kthyer pas për të nisur një bisedë pëshpëritash të heshtura me Xhejin dhe burrin tjetër, duke e lënë Rozën të bënte punën e saj. Jay-t më ranë sytë para se të kthehej te Drakov, dreq, po flisnin për mua?
Por papritur, Rosa ngriu, ajo filloi të gëlltiste dhe të mbytej.
Nëse ajo ishte e sëmurë tani, ai do ta vriste.
"Unë nuk mund ta bëj këtë," spërkati ajo, duke u larguar nga trupi, me sytë e saj të tmerruar që më gjenin dhe kërkonin mëshirë, ndihmë.
I ktheva sytë nga Drakov, i cili e kishte ndërprerë bisedën dhe po merrte armën nga prehri.
Hiq këtë mut.
Unë do të vdisja gjithsesi, qoftë sot apo nesër, nuk e kisha idenë në këtë vend, por nuk isha gati të shihja një person tjetër të shtrirë të vdekur në dysheme para fytyrës sime.
"Jo!"
U ngrita i furishëm, duke përdorur trupin tim si mburojë për atë të Rozës. Ajo bërtiti dhe qau si budalla, duke u fshehur pas meje si një fëmijë i vogël dhe i tmerruar.
"Nuk mund ta qëlloni atë," u përpoqa ta bëja zërin tim të tingëllonte po aq kërkues dhe helmues sa i tij. Megjithatë, dhoma sapo shpërtheu në një të qeshur gjykuese që më bëri të ndihesha më e vogël se ajo që isha tashmë.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...