POV e Atlasit.
Zemra ime po nxitonte një milion milje në minutë, mund të ndjeja goditjen në kokën time ndërsa mijëra mendime të shqetësuara pushtuan atë. Po sikur të kishte vdekur? Ku kishte vrapuar ajo? Aeroporti, ndoshta hoteli apo plazhi? Kishte kaq shumë mundësi, dhe unë humba plotësisht se ku të filloja.
Unë thjesht mund ta imagjinoja atë, duke ecur me vendosmëri në rrugë, duke u përgjumur dhe duke qarë në zemërimin dhe pavarësinë e saj të ndezur, të zhytur nga rënia e papritur e shiut tropikal me fustanin e saj të lidhur me spageti. Ndihesha e tmerrshme, në gjithë mendjen time të ngushtë. I rritur në mafi, thjesht supozova se të gjithë ishin si unë, duke parë marrëveshje kriminale që kur ishin tetë vjeç. E dija se isha bërë shumë rehat rreth Aleares; E kisha lënë veten të bëhesha e hapur dhe e pambrojtur, dashuria nuk ishte stabilitet, biznesi ishte. Kjo ishte gjithçka që ishte Aleara për mua, thjesht një anëtar tjetër i mafies sime që po ndihmonte në drejtimin e biznesit.
"Atlas," m'u kthye Jay teksa hapa sediljen e përparme të një prej SUV-ve, duke u ngjitur brenda, "Rusët janë zhdukur," të them që më ra barku ishte një nënvlerësim. Barku im bëri plot tre gjashtëdhjetë para se të zhytej në gropën e barkut tim, vazhdimisht.
Ata ndyrë.
Zemra më rridhte dhe rrahjet më pushtuan mendjen, koka ime filloi të zbehej, duart e mia të lyera, buzët e thara. Nuk mund të fokusohesha. Çfarë ndjesie ishte kjo? Nuk u ndjeva e "stresuar" apo "ně panik". E kisha ndërtuar jetën time rreth të qenit i qetë dhe i llogaritur, i pandikuar nga kaosi rreth meje.
"Zotëri a jeni mirë?" pyeti një nga njerëzit e mi. Një inat i papritur më goditi si valë.
"A të dukem mirë? Dasma ime ka ikur, dhe tani ata rusë të ndyrë janë jashtë për ta gjetur atë, ne jemi ende ulur në këtë parking, po bie shi, dhe unë nuk mund të shoh as nga xhamin e mallkuar!" Unë bërtita, gjoksi më ngrihej dhe binte me shpejtësi. Sytë m'u zgjeruan dhe nofulla m'u dridh, dukesha e egër.
Burri u përkul, sikur të kisha hedhur një lloj objekti të mprehtë mbi të, duke u rrëshqitur përsëri në sedilje dhe duke heshtur nga disfata. U ktheva te Jay, shprehja e të cilit ishte e palexueshme, si gjithmonë.
"Atlas," mërmëriti ai. I afrova sytë te ai dhe bëra një përpjekje të dobët për t'u fokusuar, "Do ta gjejmë atë," mě siguroi ai. Pohoja me kokë dhe tërhoqa zvarrë duart mbi rrotën e ftohtë prej lëkure.
"E di që do ta bëjmë, duhet, dhe nëse dikush e ka vënë në sy, do të vdesë," i premtova përpara se të përplasja këmbën në gazin dhe të dilja me shpejtësi nga rruga e përparme. Duhej të gjenim Alearën, unë duhej ta gjeja atë, dashuria ime ishte e dehur dhe e vetme, duke u endur rrugëve në shi me mafian ruse që vraponte.
POV e Alearës.
po qaja. Natyrisht, kishte filluar të bjerë shi, me mënyrën se si po kalonte kjo natë dhe me fatin tim, nuk do të habitesha nëse diçka do të dilte nga shkurret dhe do të më përdhoste.
Këmbët e mia me taka më dhimbnin dhe çalonin në rrugë, duke shkelmuar gurë dhe degëza ndërsa shkoja, i neveritur nga vetja ime dhe nga ajo që donte jeta ime. Ai nuk do të më donte kurrë; si mund të kisha qenë kaq naiv sa të mendoja se ai madje do të kishte menduar të fillonte të ndihej.
"Tramar," murmurita, "goditje e ndyrë, kurvë me fytyrë absolute", zemërimi mě vloi teksa mendoja për atë që kishte ndodhur, ai dush më kishte lënë në mes të vallëzimit për të shkuar e për të magjepsur dikë tjetër, a do të kthehej në hotel dhe pretendoni sikur nuk ndodhi gjithashtu? Nuk do të më befasonte.
Çfarë ishte me burrat dhe mungesën e tyre të mirësjelljes në jetën time? Me këtë ritëm unë ose do të vdisja vetëm ose do të vdisja me dikë që nuk më dënon, pse nuk kisha ndonjë djalë të mirë rreth meje, pse duhej të ishin të gjithë kriminelë armëmbajtës?
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...