POV e Atlasit.
Ecja vazhdimisht në dhomë përpara dhe mbrapa, ishim kthyer në kompleksin në Itali të sigurt dhe pa probleme fare, duke më bërë një njeri shumë më të lumtur. E kisha drejtuar Alearën brenda dhe për habinë time, ajo as që kishte lënë të kuptohet që të kundërshtonte në asnjë mënyrë.
E kisha ngjitur në dhomën time, duke i thënë se mund të pushonte atje ndërsa unë punoja, por në të vërtetë, nuk e kisha lënë nga ana e saj pasi ata sytë e saj delikatë ishin mbyllur. Mendja ime po vraponte një milion milje në minutë, çfarë donin rusët prej saj?
Mafia ime është e qëndrueshme, apo jo? Gjithçka ishte ashtu siç duhej, duke u përshtatur në mënyrë të përkryer në vend si një nga ato puzzles njëmijë pjesësh. Aleara ishte si ajo pjesa e fundit, ajo që prisni kaq gjatë për ta gjetur, vetëm për të mbajtur frymën duke menduar nëse detajet e vogla do të përshtaten me të gjithë të tjerët përreth, dhe kur ajo pjesë të përshtatet, mirë, ju tërhiqeni dhe shikoni gjithçka që keni krijuar. Gjithë kohën dhe mundin, paratë e shpenzuara dhe suksesin për të cilin keni punuar. Duke e qetësuar zemrën tuaj.
Mafia ime kishte gjithçka, drogë, alkool, armatim, numra, vërtet nuk mund të kërkoja më shumë mallra materialiste që të kisha në dispozicion. Pra, pse rusët nuk kishin shkuar për furnizimet e mia, ata kishin nevojë për disa të tyre, në vend të kësaj ata morën "takimin tim për festë, një vajzë pa specialitet në botën mafioze apo trashëgimi, ajo ishte thjesht një vajzë nga një klub nate.
Fatkeqësisht, siç më kishte kujtuar Jay në disa raste gjatë fluturimit prapa, ne mund të mos e dinim kurrë përgjigjen për të gjitha ankthet në mendjen time, sepse i kishim shpërthyer ato llumrat ruse plot me plumba.
"Shef," u ktheva për të parë mbi supe Xhejin që ishte ulur në kolltukun tim, me këmbët e kryqëzuara mbi njëra-tjetrën dhe duke tymosur një nyje.
"Çfare?" Unë iu përgjigja, duke këputur shkurt kokën pas për të parë Alearën, duke u siguruar që ajo ishte ende mirë.
"Je e tensionuar dhe djersitur, çfarë ke në mendje?" Xheji u zhvendos për t'u ulur drejt ndërsa unë bëra rrugën time dhe u ula në kolltukun pranë tij, duke pasqyruar pozicionin e tij të uljes.
"Ende nuk e kapërcej dot, çfarë i bënë ato llumrat," mora frymë dhe fërkoja ballin duke u përpjekur të kuptoja të gjithë situatën dhe jo vetëm atë që i kishte ndodhur Alearës, por çfarë do të ndodhte me të. mafia ime si rezultat i gjithë kësaj.
"Kjo do të tingëllojë vërtet brutale, por Atlas, ajo që është bërë është bërë. Ka ndodhur dhe tani gjëja më e mirë që mund të bëjmë është të planifikojmë për atë që do të ndodhë më pas," Jay më dha një sy të shkurtër anësor përpara se të vazhdonte, "ju e dini si ashtu si unë, që në këtë botë, njerëz nga e gjithë bota torturohen çdo ditë për informacion, për fat të keq, dje ishte Aleara."
Uně hufsha, ishte e vërtetë, njerëzit në çdo mafi rrëmbeheshin nga një tjetër çdo ditë dhe torturoheshin. Ishte brenda përshkrimit të punës që të ndodhte. Por Aleara nuk ishte si njerëzit e mi mafioz, ajo ishte e re dhe delikate në mënyrat e dhunës me armë dhe torturës. Ishte një fushë loje e padrejtë.
"Kam parë mavijosjet, kur po e ndihmoja të hynte në aeroplan, pashë se ku e goditën me rrymë, është një krim lufte dhe nuk do ta duroj," fërshëllata ia ktheva, duke kapur një shishe Campari dhe dy gota. nga tavolina anësore, duke derdhur dy pije.
"Hej tani, nuk thashë se duhej ta pranonim," Jay kërciti gotën e tij me timen përpara se të pinim gllënjkë të dy, ai buzëqeshi lehtë, unë e ndoqa.
YOU ARE READING
Criminal Love
ActionThonë se sytë janë pasqyra e shpirtit, por sytë e tij ishin të ftohtë dhe të errët. Atlas Drakov është një vrasës i njohur, lideri i pamëshirshëm dhe i llogaritur i mafies italiane. Aleara Davis është një vajzë amerikane introverte, e cila do të pre...