chapter 24

4 0 0
                                    

POV e Jay.

Unë mendoj se thjesht mund ta kem mërzitur pak atë.

Çfarë do të bënte kjo kurvë e vogël, të shndërrohej në kaba?

Unë do të paguaj për të parë atë mut të ndodhë.

Mund të ketë qenë fakti që sapo e shtyva pasi kishte drejtuar tetëdhjetë rreshta, ose që e kisha quajtur shumë herë kurvě.

Megjithatë, ishte faji i saj, ajo është shumë e bezdisshme, duke shqiptuar vargje shumëngjyrëshe fjalësh të qarta nën zë ndaj meje teksa vraponte.

Po, ishte e bezdisshme, por mjaft seksi në të njëjtën kohë.

Përpara se të kisha fare kohë për të reaguar, kurva e vogël vraponte drejt meje dhe bërtiste..

Disi më rrahën.

Ajo ishte kërcyer, duke mbledhur të gjithë peshën e saj dhe duke e përplasur me mua, duke më rrëzuar në tokë. Nëse kjo ishte mjaft e keqe, ajo më goditi me një shqelm në momentin që unë shkova të ngrihesha, fytyra ime u gërvisht përgjatë dyshemesë ndërsa unë fërshëlleja pasi çdo herë ajri largohej nga mushkëritë e mia.

Vajza çuditërisht mund të bënte një grusht për madhësinë

e saj.

Më pëlqeu kjo.

Ajo vrapoi drejt meje përsëri ndërsa unë u ngjita në këmbë.

Rripi i bishtit të saj që përmbante flokët e saj të gjatë bionde u këput dhe flokët e saj u mbuluan në shpinë ndërsa ajo vraponte. Ajo i ngjante një lloj kafshe të egër, ishte shumë e mrekullueshme.

Grushtet e saj të vogla erdhën drejt meje, bëra disa përpjekje për t'i kapur kyçet e dorës, por dreqin, ajo ishte e shpejtë sa dreqin. U habita që kjo kurvë nuk kishte shkuar në Olimpiadë për shpejtësinë e saj.

Përfundimisht, unë arrita të lidh një krah rreth kyçit të saj dhe e përplasa fort në tokë.

Ajo shtrihej e shtangur për disa çaste përpara se të mbyllte sytë dhe të ulej.

Nuk mund të zemërohesha me të, lufta ishte ajo që ne kishim për të bërë, dhe ajo e kishte bërë mjaft mirë.

Më bëri përshtypje, por kurrë nuk do ta pranoja atë për të.

Kjo kishte vazhduar për mjaft kohë tani, unë shtriva një dorë që ajo të merrte, duke i ofruar një paqe. Ajo shkoi ta merrte, duke më bërë një buzëqeshje të lehtë.

Ajo që bëri kjo kurvë më pas ishte krejtësisht e papritur.

Djaloshi i vogël me nxori kyçin e këmbës nga poshtë meje dhe befas fytyra ime ishte përplasur në një mënyrë shumë joestetike dhe të dhimbshme me dyshemenė.

I nguli sytë lart tek ajo, duke parë teksa fytyra e saj u përkul në një buzëqeshje triumfuese, unë vetëm rënkova.

Çfarë dreqin sapo kishte ndodhur.

"Dreq Aleara!" Përplasa duart e mia në dërrasat e forta të dyshemesë, duke e shtyrë veten nga toka, ajo nuk kishte pasur mëshirë të më shtronte në një nga dyshekët.

Ajo qeshi.

Ajo qeshi me mua.

Kjo kurvë ishte një ndyrë e çmendur dhe më pëlqeu.

Më pëlqeu ajo.

"Kurve," shtrëngova dhëmbët dhe përqeshja, kjo kurvë kishte një nerv. Megjithatë, asaj nuk i pëlqente të quhej kurvë, sepse në pak sekondë ajo u hodh përsëri sipër meje dhe më fiksoi poshtë, duke mbajtur një dorë të vogël të mbyllur në fyt.

"Unë fitoj," përqesh ajo sikur kjo të ishte një lloj loje, dhe unë po mashtroja.

Ajo dukej aq perfekte; sytë e saj të ngrohtë kafe ishin kthyer në një të ftohtë vdekjeprurës ndërsa ajo shikonte me shikim të mitë. Flokët e saj biondë iu ngjitën fytyrës së saj me shkëlqim dhe pak të djersitur. Buzët e saj u lakuan në një tallje të rrezikshme ndërsa ajo më mbajti poshtë saj.

Ajo ishte një egërsirë e ndyrë dhe mua më pëlqeu.

Ajo nuk ishte e imja Atlas.

Ajo më vështroi, sytë e saj u zbutën pak, duke fituar sërish pak ngrohtësi.

Ajo përdori një dorë për të lëvizur fijet e flokëve nga fytyra e saj.

Ajo ishte perfekte.

Nuk mund të kisha gjëra të përsosura, gjërat e përsosura i përkisnin gjithmonë Atlasit.

Por unë doja këtë gjë të përsosur.

"Nuk je i dehur apo jo?" Unë u turbullova në mënyrë impulsive, ajo dukej e habitur, por nxori një të qeshur të thatë nga fyti i saj.

"Jo. pse mendon kështu?" ajo fryhej, duke lëvizur ende flokët nga sytë.

"Sepse më shikoje me ata sy, me ata me të cilët po shikoje Atlas mbrëmë, kur ishe i inatosur," ia ngula vështrimin e saj të ngrohtë dhe ftues, e doja.

"Jo, plotësisht dhe krejtësisht esëll," qeshi ajo. Doja ta puthja.

"Lart, i droguar?" pyeta. Ajo tundi kokën duke më hedhur një vështrim të qeshur dhe të çmendur.

Ajo më lëshoi nga toka, të dy ishim në këmbë tani, ende duke i ngulur sytë me njëri-tjetrin intensivisht.

Doja ta mbaja, doja dhe mund ta shihja në sytë e saj, ajo nuk do të më ndalonte.

U afrova më pranë saj, duke e rrotulluar ngadalë njërin krah rreth belit të saj të vogël.

E ndjeja hezitimin, ishte shkruar mbi të, e megjithatë ajo nuk u tërhoq, e donte këtë po aq sa unë dhe kjo ishte e gjithë leja që më duhej.

Unë bëra të vetmen gjë që do të shkatërrohej dreq mua.

Dhe Atlas.

Vëllai im i ndyrë.

E putha Alearën.

I shtrëngova buzët fort tek ajo, në fillim ajo rezistoi por më pas u dorëzua duke u zhytur në puthje.

Gojët tona lëvizën në lavaman me njëra-tjetrën, e imja e pretendonte, e shënjonte, e shkatërronte, kështu që unë isha e vetmja gjë për të cilën ajo mund të mendonte.

I vetmi ajër që na lejohej të merrnim ishte ai i personit tjetër, ajo thithte ajrin tim dhe i unë të sajin.

Nuk kishte vend mes nesh, gjoksi i saj ishte i shtrënguar fort në gjoksin tim, ajo mbërtheu krahët lirshëm rreth qafës sime, duke na tërhequr më pranë njëri-tjetrit.

Nuk kisha më nevojë për ajër, kisha të sajën, ajo ishte gjithçka që më duhej.

Doja të isha gjithçka që ajo kishte nevojë.

Por ajo ishte e Atlasit.

Ajo ishte. Atlas'.

DIKIM I SHENJTË

U largova nga ajo, po puthja shoqen time më të mirë, vëllezërit e mi, të dashurën.

Ajo dukej krejtësisht e hutuar.

Unë u mbështeta duke tundur kokën.

Ajo nuk është e imja Atlas.

"Ky ishte një gabim i madh i ndyrë,"

Criminal Love Where stories live. Discover now